Viestin lähetti sinikettu
Olipa komea yksilösuoritus Saarelalta tossa jatkoaikamaalissa, siinä vietiin kahville koko puolustus maalivahtia myöten yllättävällä ratkaisulla ja tarkka sijoitus tyhjään maaliin.
Viestin lähetti RauMan
kuka muu uskoi? kts Lukon kausiveikkaus : )
Viestin lähetti Kärpät#18
Johtuisiko Niinimaan heikkous siitä, että Judas Priestin keikka venähti hiukan pitkäksi ja Jannelle ei myytykään muumilimsaa?
Viestin lähetti JPL
Hyvä että on tietoa... Janne on siis myös rattijuoppo. Sattui nimittäin olemaan keikalla omalla autollaan ja ajoi muuten itse sitä. Olen aika pettynyt, että pitää tällaisten huhupuheiden perusteella tehdä kärpäsestä asiaa. Kyllä - Janne oli Judas Priestin keikalla. EI - Jannen ilta ei venynyt mihinkään.
Joillakin pettää rakko, toisilla harkintakyky.Viestin lähetti Kärpät#18
Johtuisiko Niinimaan heikkous siitä, että Judas Priestin keikka venähti hiukan pitkäksi ja Jannelle ei myytykään muumilimsaa?
Kommentissa todetaan keikan venyneen Jannen osalta pitkäksi ja lisäksi kerrotaan, ettei Jannelle myyty muumilimsaa. Paskojen otteiden kentällä spekuloitiin mahdollisesti johtuvan näistä asioista. Tarvitseeko jokaista kommenttia erikseen todistella tapahtuneeksi, jotta lukijakin ymmärtää, että kyseessä onkin pelkkä spekulointi, eikä selvitys tapahtuneesta?Viestin lähetti Kärpät#18
Jos luet oikein tarkasti, niin väitänkö tuossa millään tapaa omaavani tietoa asiasta? Väitänkö asiaa varmaksi?
Kyllä, Niinimaa todellakin oli siellä keikalla. Se, mitä siellä on tehty on sitten asia erikseen. Sellaisiakin ihmisiä, jotka ovat valmiit kumoamaan tuon edellä olevan näkemyksesi, tuntui hallilta eilen jonkin verran löytyvän. Osa heistä ollut työtehtävissä tuolla keikalla.
Edelleenkin, minä en omassa viestissäni väittänyt yhtään mitään, enkä tule sitä tekemäänkään.
EDIT: Niinimaa oli helvetin kaukana omasta tasostaan tässä matsissa.
Viestin lähetti Kärpät#18
Jos luet oikein tarkasti, niin väitänkö tuossa millään tapaa omaavani tietoa asiasta? Väitänkö asiaa varmaksi?
Kyllä, Niinimaa todellakin oli siellä keikalla. Se, mitä siellä on tehty on sitten asia erikseen. Sellaisiakin ihmisiä, jotka ovat valmiit kumoamaan tuon edellä olevan näkemyksesi, tuntui hallilta eilen jonkin verran löytyvän. Osa heistä ollut työtehtävissä tuolla keikalla.
Edelleenkin, minä en omassa viestissäni väittänyt yhtään mitään, enkä tule sitä tekemäänkään.
EDIT: Niinimaa oli helvetin kaukana omasta tasostaan tässä matsissa.
Viestin lähetti Sakallio
Kerrotakoon tänne, että Kärppien kotisivuilta löytyy eilinen peli kokonaisuudessaan videon muodossa. Hieno lisäpalvelu, joka toivottavasti saa jatkoa ja jota kehitetään tulevaisuudessa.
Ja osoitehan oli: Täällä
Viestin lähetti Lexa
Kun täällä noista peliajoista oli juttua niin, sm-liigan mediasivut kertovat, että Kärpistä eniten pelasivat Boumedienne (28.21) ja Vallin (22.25). Lukosta Porkka (25.28) ja Gill (22.29). Saarelan peliaika oli vain (15.25).
Viestin lähetti Lexa
Kun täällä noista peliajoista oli juttua niin, sm-liigan mediasivut kertovat, että Kärpistä eniten pelasivat Boumedienne (28.21) ja Vallin (22.25). Lukosta Porkka (25.28) ja Gill (22.29). Saarelan peliaika oli vain (15.25).
Hmmm. Enpä olisi uskonut. Ehkä Gill on vain niin näkyvä, että tuntuu niinku se ois ollu koko ajan jäällä. Mutta hei... Tämän vuoksi on tilastonikkarit, nuo yläpenkin hiljaiset lappumiehet.
Viestin lähetti Lexa
Saarelan peliaika oli vain (15.25).
Itse olen pari kertaa kuunnellut toisella korvalla stenkan selostusta hallissa jos on sattunut vähän huonomalle paikalle. Kuulee hyvin kenellä kiekko milloinkin on, eikä tarvi alkaa sitä itse erikseen tiirailemaan. Stenkka hoitaa yllättävän hyvin selostuksen, mitä nyt kerran pari pelissä jokin tilanne jää jostain syystä kokonaan mainitsematta.Ennen kaikkea, näkee omin silmin onko stenkalla objektiivisuutta selostuksissaan vai ei. Uskoisin tosin, että suht' realistista tekstiä pääsee suusta.
Viestin lähetti Jupi
- Gill pelasi ihan älyttömän paljon. Jatkuvasti kentällä. Pikkusikaa tilanteen jälkeen ja turhaa nokkapokkaa, mutta muuten hyvä peli.
Viestin lähetti JPL
Jos Saarela pelasi tosiaan vain 21s jatkoajalla, syön kyllä hattuni.