Kärpät kohti kautta 2012-2013

  • 644 628
  • 1 491
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Ei Pesonen tietenkään ole seuralle tai faneille mitään velkaa, jokainen voi tehdä omassa elämässään omat valintansa.

Mikäs se Kärppien valinta oli tässä tapauksessa? Ei ainakaan se kaikkien aikojen tarjous mistä paskaa jauhettiin.
 
Onneksi sinä olet sentään vähemmistössä mielipiteesi kanssa.

Täältä liitytään myös vähemmistöön. Pessiä en halua Kärppäpaidassa nähdä. Minulla on tähän valintaani yhtä suuri oikeus, kuin Pesosella IFK:n valitseminen. Jos fanittamista aletaan järkisyillä ajattelemaan ja tunne otetaan pois, ei urheilun seuraaminen anna minulle yhtään mitään.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Ei tässä kukaan ole Kärppien kannustamista lopettamassa, mutta itse en halua, että Pesonen enää pelaa kärppäpaidassa. Ei kai siinä sen kummempaa ole. Ja vaikka Pesonen joskus palaisikin Kärppiin, niin ei kai siitä tarvitse tasajalkaa hyppiä ellei siltä tunnu?
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Täältä liitytään myös vähemmistöön. Pessiä en halua Kärppäpaidassa nähdä. Minulla on tähän valintaani yhtä suuri oikeus, kuin Pesosella IFK:n valitseminen. Jos fanittamista aletaan järkisyillä ajattelemaan ja tunne otetaan pois, ei urheilun seuraaminen anna minulle yhtään mitään.

Eli Pesosta vihataan vaikkei Kärpät loppujen lopuksi saanut edes tarjousta jätettyä? Onhan siinäkin aihetta katkeruuteen. Tosin itse ajattelisin toisin päin.

Edit: Ja päteekö tämä myös Kukkosen Lasseen jos jatkaa uraansa Lukossa :)
 
Viimeksi muokattu:

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Eli Pesosta vihataan vaikkei Kärpät loppujen lopuksi saanut edes tarjousta jätettyä? Onhan siinäkin aihetta katkeruuteen. Tosin itse ajattelisin toisin päin.

Edit: Ja päteekö tämä myös Kukkosen Lasseen jos jatkaa uraansa Lukossa :)

Mistäs tuollainen tieto, ettei Kärpät olisi edes tehnyt tarjousta Pesoselle?
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Mistäs tuollainen tieto, ettei Kärpät olisi edes tehnyt tarjousta Pesoselle?

Näin kuulemma Junno oli todennut, asiasta väännettiin silloin kun asia oli ajankohtainen. Puheita Oulun suunnalta välikäen kautta, mutta en voi tuomita ketään kun faktoja ei ole, vaan pikemminkin erisuuntaisia väitteitä.

Ja jos Lasse menee Lukkoon, niin olen aika huolissani organisaation tahdosta / osaamisesta kotiuttaa omia ikoneita. Sen ei tarvitsisi olla maailman vaikein asia.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Aika yllättävää, jos sitä tarjousta ei olisi edes jätetty, kun mediassakin huudeltiin siitä. Noh, samapa se.

Kukkosen siirtyminen johonkin muuhun liigaseuraan olisi karmeaa. Nämä omat pojat pitäisi olla juurikin niitä pelaajia, joita pitäisi saada takaisin, mikäli he ovat saatavilla. Kukkonen on kärppäkasvatti, kapteeni ja lähes elävä legenda. Ellei Lassea saada kotiutettua, niin sitten voidaan miettiä, että onko seurajohdossa oikeita henkilöitä töissä.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Tämä on höpöpuhetta.

No kerros asioiden oikea laita ja paljon tarjottiin, ja oliko vaan alustavaa keskustelua aiheesta, vai ihan oikeako kirjallinen tarjous jätettiin?

Pointtihan oli se, että ei voi vihata jos faktat ei ole hallussa. Saako Lassekin sinulta ikuisen porttikiellon Kärppiin?
 

Makis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Osa kannattajistahan on sitä mieltä, että jos joku on joskus Kärpissä pelannut, hänen pitää aina ja tulevaisuudessa ensisijaisesti tulla pelaamaan vaikka ilmaiseksi Kärppiin.

Tai muuten on mieshuorapetturi.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei tässä kukaan ole Kärppien kannustamista lopettamassa, mutta itse en halua, että Pesonen enää pelaa kärppäpaidassa. Ei kai siinä sen kummempaa ole. Ja vaikka Pesonen joskus palaisikin Kärppiin, niin ei kai siitä tarvitse tasajalkaa hyppiä ellei siltä tunnu?
Ai, eli todellisuudessa Pessi kyllä mahtuu sinunkin Kärppiisi jos on tullakseen?
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Ai, eli todellisuudessa Pessi kyllä mahtuu sinunkin Kärppiisi jos on tullakseen?

Ei mahdu, mutta itsehän en voi asiaan mitenkään vaikuttaa, kun en työskentele Kärppien operatiivisessa kohdossa. Jos Aho/Junno hankkivat Pesosen, niin minkäs sille mahtaa, mutta en missään nimessä iloitse siitä enkä siis haluaisi nähdä kyseistä pelaajaa enää kärppäpaidassa.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Lopetatko sinäkin Kärppien fanittamisen JOS Pessi jostain syystä Kärppiin vielä päätyy?
En tietenkään hylkää rakastamaani seuraa mistään syystä. Jos Pesonen Kärppiin tulisi, suhtautuisin samoin kuin näihin muihin, onneksi harvinaisiin inhokkeihin, esim. Marko Luomalaan. Juhlin jos tekee joukkueelle maalin, mutta ei tarvitse odottaa että nimeä huutaisin katsomossa.

Näin kuulemma Junno oli todennut, asiasta väännettiin silloin kun asia oli ajankohtainen. Puheita Oulun suunnalta välikäen kautta, mutta en voi tuomita ketään kun faktoja ei ole, vaan pikemminkin erisuuntaisia väitteitä.
Höpön löpö, älä jauha "välikäen kautta" kuultua paskaa. Aiheesta keskusteltiin tuolloin henk.koht. Harri Ahon kanssa. Hänen mukaansa tarjous tehtiin ja "ei jäänyt rahasta kiinni".
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Höpön löpö, älä jauha "välikäen kautta" kuultua paskaa. Aiheesta keskusteltiin tuolloin henk.koht. Harri Ahon kanssa. Hänen mukaansa tarjous tehtiin ja "ei jäänyt rahasta kiinni".

Niin, tuotahan tässä on kyselty. Uskon ennemmin Ahon sanoja. Mutta jos väite on höpöä ilman perusteluja, kuten aiemmin niin toki uskon tätä toista väitettä ilman muita tietoja. Siitähän tässä on kyse. Miksi väität sitä paskaksi, jos ei muita tietoja ole aiemmin annettu? Ei varmaan tarvi mennä henkilökohtaisuuksiin suorilta vai mitä?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei mahdu, mutta itsehän en voi asiaan mitenkään vaikuttaa, kun en työskentele Kärppien operatiivisessa kohdossa. Jos Aho/Junno hankkivat Pesosen, niin minkäs sille mahtaa, mutta en missään nimessä iloitse siitä enkä siis haluaisi nähdä kyseistä pelaajaa enää kärppäpaidassa.
Jos sanot että Pessi ei sinun Kärppiisi mahdu niin eikös se järjellä ajateltuna tarkoita sitä että sinä lähdet nostelemaan (toisin sanoen lopetat kannattamisen) jos Pessi tulee? Jos taas jatkat Pessin tulemisen jälkeenkin Kärppien leirissä istumista niin silloinhan Pesonen mahtuu sinunkin Kärppiisi. Yksinkertaista.

Chambza kirjoitti:
En tietenkään hylkää rakastamaani seuraa mistään syystä. Jos Pesonen Kärppiin tulisi, suhtautuisin samoin kuin näihin muihin, onneksi harvinaisiin inhokkeihin, esim. Marko Luomalaan. Juhlin jos tekee joukkueelle maalin, mutta ei tarvitse odottaa että nimeä huutaisin katsomossa.
samat sanat sulle.

Tehän taidattekin olla melkoisia tuuliviiriveijareita. Olen lähes satavarma että molemmat huutaa vielä kuorossa Pesosen nimeä kunhan Pessi joku päivä Kärppiin palaa.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Pesoselle ehdoton ei. Ei vaikka Porvoon Kärppä täällä kuinka muita haukkuu tuuliviireiksi. Voit lisätä minut siihen listaan. Oksettava kaveri ja minun puolesta saa jatkossakin pelata sm-liigassa ihan missä parhaakseen näkee, kunhan se vain ei ole Oulun Kärpät. Minä en tuuleta, en taputa yhdellekkään Pesosen suoritukselle, jos joskus Kärpissä tulee pelaamaan vielä. Hyi helvetti.

Toivottavasti vaikka jatkaa stadissa pelaamista. Järkisyistä tietenkin näin tulee myös käymään. Toivottavasti. Toivottasti Aho ja Junno eivät edes mieti sopimuksen tarjoamista Pesoselle. Minä pidän Pesosta täytenä petturina. Minusta Pesonen ei ansaitse meiltä Kärppä faneilta edes buuausta osakseen. Eikä mielipide puutu vaikka takoisi pudotuspeleissä viis pinnaa per peli. On tiettyjä asioita joita ei voi antaa anteeksi ja minusta Pesonen kusi tällä ratkaisullaan jokaisen Kärppä fanin päälle, mitä teki syksyllä. Miksi pitäisi edes olettaa, että täällä porukka olisi ihan helvetin innoissan edes ajatuksesta, että Pesonen pelle palaisi Kärppiin? Minä en ole innostunut ollenkaan. Päinvastoin. Oksettava ajatus.
 
Itsekään en Pesosta kaipaa, mutta toisista syistä. Meillä on tarpeeksi pehmeitä ja pieniä pelaajia, eikä tarvita yhtään lisää. Tarvitsemme toisen tyyppisiä pelaajia ja se pelaajatyyppi on käytännössä Daniel Corso tai Brad Smyth minun silmään. Ennen kaikkea sen takia en Pesosta halua, että hänelle pitää todennäköisesti maksaa Kärpistä ylihintaa, että täällä pelaa. Sen verran painaa järkisyyt kuitenkin kupissa.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaukokiikarin lopputili
Itsekään en Pesosta kaipaa, mutta toisista syistä. Meillä on tarpeeksi pehmeitä ja pieniä pelaajia, eikä tarvita yhtään lisää. Tarvitsemme toisen tyyppisiä pelaajia ja se pelaajatyyppi on käytännössä Daniel Corso tai Brad Smyth minun silmään. Ennen kaikkea sen takia en Pesosta halua, että hänelle pitää todennäköisesti maksaa Kärpistä ylihintaa, että täällä pelaa. Sen verran painaa järkisyyt kuitenkin kupissa.

Tämä on helppo allekirjoittaa sanasta sanaan. Mua ei Pesonen haittaisi, mutta huomattavasti mielummin näen erilaisen pelaajatyypin tuolla paikalla.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Itsekään en Pesosta kaipaa, mutta toisista syistä. Meillä on tarpeeksi pehmeitä ja pieniä pelaajia, eikä tarvita yhtään lisää. Tarvitsemme toisen tyyppisiä pelaajia ja se pelaajatyyppi on käytännössä Daniel Corso tai Brad Smyth minun silmään. Ennen kaikkea sen takia en Pesosta halua, että hänelle pitää todennäköisesti maksaa Kärpistä ylihintaa, että täällä pelaa. Sen verran painaa järkisyyt kuitenkin kupissa.

Täältä peukku myös tälle kannanotolle!
Jos Pessi joskus Kärppiin vielä rantautuisi, en minä ilosta hyppelisi, mutta en myöskään Kärppien kannattamista sen vuoksi lopettaisi. Rahastakoon kaveri nyt kuitenkin muualla ihan rauhassa ja menkööt vaikka SuPS:iin eläkepäivikseen.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Joo, en minäkään lähtisi ottamaan Pesosta. Ei mulla mitään Pesosta vastaan ole, mutta ihan_vaan_järkisyistä kuten ylempänä on tuotu hyvin esille.

Tosin ainoaksi järkisyyksi riittää myös se että me ei oikeasti tarvita tuonne mitään "järkisyyt" miehiä pilaamaan joukkuehenkeä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä hyppisin ilosta jos Pessi Ouluun lähivuosina tulee. Tuon tason laitureita ei joka oksalla kasva eikä Pessi ole mitään ohareita Kärpille tehnyt että miestä tarvitsisi vihata. Syksyllä ei vain intressit kohdanneet ja that's it. Toivottavasti ensi kesänä tai sitä seuraavana natsaa. Silti olet PAT:in kanssa samaa mieltä siitä että ensisijaisesti Kärpät tarvitsee hieman kovaotteisempaa pistenikkaria. Corso olisi aika ideaalinen jätkä siinäkin mielessä että Kärpillä on periaatteessa ykkössentterin tontti avoinna ensi kaudeksi. Tässäkin on vain se pienen pieni probleema että ovat ensinnäkin aika harvinaisia ja toiseksi haluttuja myös muiden joukkueiden keskuudessa.
 

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Minäkään en hyppisi ilosta, jos Pesonen Kärppiin palaisi. En kuitenkaan Kärppien kannattamista lopettaisi tai murjottaisi katsomossa, kun Pesonen maalin tekee. Kuitenkin tällainen romantisoitu kuva Pesosesta kärppäikonina on kadonnut iäksi. Suosikkipelaajasta on tullut tavis. Hyvä, jos vahvistaa joukkuetta, mutta järkisyyt vesittivät yksilökannattamisen.

Mutta ensi kauden tärkein prioriteetti on kunnollisen ykkössentterin löytäminen. Jos Ässät ja Pelicans löytää helmiä ulkomailta, niin kyllä täälläkin pitää olla hereillä. Ja olen jo monta vuotta halunnut nähdä Kärpissä pohjoisamerikkalaisen tahtopelaajan. Tsekkoslovakialaiset alkaa jo kyllästyttää.
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja minä olen aivan varma, että pahinpienkin kriitikoiden mielipiteet muuttuisi siinä vaiheessa kun Pesonen olisi vetänyt parikymmentä ottelua Kärpissä huippu tehon ja antanut pari kärppämyönteistä haastattelua Kalevaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ja minä olen aivan varma, että pahinpienkin kriitikoiden mielipiteet muuttuisi siinä vaiheessa kun Pesonen olisi vetänyt parikymmentä ottelua Kärpissä huippu tehon ja antanut pari kärppämyönteistä haastattelua Kalevaan.

Mun ei tartte enää tohon kelkkaan lähteä - on nähty jo sen verta pelejä ja pelaajia, että tietää, mitä arvostaa eikä sitä mikään paskan puhuminen ainakaan muuta. Pessillä oli vapaus valita joukkueensa ja eikait siinä, mutta mun puolestani rahastakoon vaan muualla vast'edeskin.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja minä olen aivan varma, että pahinpienkin kriitikoiden mielipiteet muuttuisi siinä vaiheessa kun Pesonen olisi vetänyt parikymmentä ottelua Kärpissä huippu tehon ja antanut pari kärppämyönteistä haastattelua Kalevaan.

Sillä ei ole mitään väliä. Juudas on juudas, eikä tällaisella järkisyytpesosella ole asiaa ainakaan minun sydämessä Viuhkolan tai Ruotsalaisen tavoin. Sama pätee Jaloseen, ja hyvä onkin, ettei Jalosen takkia löydy Raksilan katosta. Vaikka Pesonen pelaisi Kärpissä 10 seuraavaa vuotta 60 pistettä per kausi, niin en arvosta, eikä ole tarvettakaan. Se ei muuta sitä tosiasiaa, että huoras itsensä etelään 2011. Ajattelen tätä puhtaasti tunteella, enkä aiokaan järkisyillä todistella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös