Niko Kapasen sopimus purettu Kazanin kanssa. Siitä se ykkössentteri.
Yli 300 000 euron mies, liian kallis.
Niko Kapasen sopimus purettu Kazanin kanssa. Siitä se ykkössentteri.
Miksi Wikipediassa Kärppien kokoonpanossa on mokeksi laitettu Stanislav Galimov? Jonkun vitsi vai tuleva mokke?
Oulun Kärpät – Wikipedia
Varmasti joku trolli vaihtanut Karhusen tuohon.
Onhan se Karhunenkin siinä listassa.
Eihän sieltä tarvi kuin tarkistaa aiemmat versiot, jos ei trolliksi jo tunnistanut..Wikipediaan kannattaa aina uskoa.
Eiköhän tuo Junnon scouttien rintama tuo yhden ylihintaisen ja yli-ikäisen eurooppalaisen kiekottelijan viimeistään liigakauden avaukseen, jos ei jo ET:n aikaan.Hiljaista on. Ehkä sitten ensikuussa paukkuu? Tai sitten annetaan junnuille peliaikaa.
Salomäen liikuista ei ole kuulunut yhtään mitään, vai onko minulta mennyt uutinen ohi? Saako elätellä edes pienen pieniä toiveita vielä siitä että Härkä jatkaisi ensi kaudella Kärpissä?
edit...Taisihan tuo tehdä kantrikaupunkiin sopparin, mutta pelaako ensi kauden AHL:ssä vai sm-liigassa?
Onko Juhamatti Aaltosen NHL-sopimuksesta kuulunut mitään virallista? Ainoa, minkä minä olen lukenut on tämä Jatkoajassa ollut juttu venäläisseuran tiedotuksesta: "Miehen toissa kaudella edustama KHL-joukkue Traktor odotti Aaltosen palaavan Tšeljabinskiin, mutta seura uutisoi verkkosivuillaan Aaltosen siirtyvän tavoittelemaan unelmaansa Pohjois-Amerikassa."
Juhamatti kaikesta huolimatta Kärppiin? Kyytipojiksi Kapanen ja Rynnäs?
Huhuissa on siis Hagman(twitterissä liikkuu varmana)
Olisiko laittaa linkkejä näihin "varmoihin" twiitteihin? Ei siinä, Hagman kelpaisi kyllä. Taitaapi vaan olla niin, että tänne ei ketään tule, koska toimistollakin ollaan luovutettu vahvistusten suhteen.
Tuossa mikäli linkki toimii:
Lähetä twiitti Twitterissä
Ehkä olen tulossa vanhaksi, mutta toimiston touhuja enemmän minua alkaa vituttamaan tämän palstan (yltiö)negatiivinen suhtautuminen kaikkeen, ellei sieltä saada Jarkko Immosen kalibeerin omaavaa sentteriä ennen kuin päivät alkavat taas pitenemään.
Hapan maku on kärppätoiminnasta suussa tällä hetkellä, mutta vielähän se ehtii makeaksi muuttua. Jusseja!
Tuossa mikäli linkki toimii:
Lähetä twiitti Twitterissä
Tuohan on ainut asiaan liittyvä twiitti ja sekin jo vanha.
Käsittääkseni Hakki on vielä jatkamassa ulkomailla. Toki kelpaisi Haatajan korvaajaksi täydellisesti.