Kärpät kaudelle 2013–2014

  • 1 467 726
  • 3 416

Liehuviitta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lasken, että Kärppien mahdollisuudet saada Kapanen ovat vajaat 0.2%. Yleensä nämä etelän miehet palaavat etelään (mikäli siis Suomeen edes tulossa) ja nytkin huhuissa vahvasti Hämeenlinna, jossa kuulemma foorumihuhujen mukaan sairastavaa sukua. Oletettavasti siis pelaa Helsingissä, koska sieltä saisi palkkaakin.
 

Outlander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olisikohan ihan mahdotonta saada Dixon takaisin SM-liigaan ja tällä kertaa Kärppiin? ainakaan vielä ei ole kaverilla sopimusta minnekkään. Tiedä sitten onko hintalappu liian iso mutta olisi hyvä ratkaisu sentteri ongelmaan.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Wikipediaan kannattaa aina uskoa.

Hiljaista on. Ehkä sitten ensikuussa paukkuu? Tai sitten annetaan junnuille peliaikaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Wikipediaan kannattaa aina uskoa.
Eihän sieltä tarvi kuin tarkistaa aiemmat versiot, jos ei trolliksi jo tunnistanut..

Hiljaista on. Ehkä sitten ensikuussa paukkuu? Tai sitten annetaan junnuille peliaikaa.
Eiköhän tuo Junnon scouttien rintama tuo yhden ylihintaisen ja yli-ikäisen eurooppalaisen kiekottelijan viimeistään liigakauden avaukseen, jos ei jo ET:n aikaan.

Enstaina tuohikuussa Junnon Kärpät huomaa muistelevansa menneitä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Salomäen liikuista ei ole kuulunut yhtään mitään, vai onko minulta mennyt uutinen ohi? Saako elätellä edes pienen pieniä toiveita vielä siitä että Härkä jatkaisi ensi kaudella Kärpissä?

edit...Taisihan tuo tehdä kantrikaupunkiin sopparin, mutta pelaako ensi kauden AHL:ssä vai sm-liigassa?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko Juhamatti Aaltosen NHL-sopimuksesta kuulunut mitään virallista? Ainoa, minkä minä olen lukenut on tämä Jatkoajassa ollut juttu venäläisseuran tiedotuksesta: "Miehen toissa kaudella edustama KHL-joukkue Traktor odotti Aaltosen palaavan Tšeljabinskiin, mutta seura uutisoi verkkosivuillaan Aaltosen siirtyvän tavoittelemaan unelmaansa Pohjois-Amerikassa."

Juhamatti kaikesta huolimatta Kärppiin? Kyytipojiksi Kapanen ja Rynnäs?
 

Kule8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, New York Islanders
Salomäen liikuista ei ole kuulunut yhtään mitään, vai onko minulta mennyt uutinen ohi? Saako elätellä edes pienen pieniä toiveita vielä siitä että Härkä jatkaisi ensi kaudella Kärpissä?

edit...Taisihan tuo tehdä kantrikaupunkiin sopparin, mutta pelaako ensi kauden AHL:ssä vai sm-liigassa?

Niin kauan kuin ei tiedotetta asiasta tule niin Pohjois-Amerikka on tottakai miehellä osoitteena. Kuten joku muukin on todennut, toivon Miikan menevän rapakon taakse sillä se olisi ehdottomasti oikea päätös hänen uransa kannalta.
Onko Juhamatti Aaltosen NHL-sopimuksesta kuulunut mitään virallista? Ainoa, minkä minä olen lukenut on tämä Jatkoajassa ollut juttu venäläisseuran tiedotuksesta: "Miehen toissa kaudella edustama KHL-joukkue Traktor odotti Aaltosen palaavan Tšeljabinskiin, mutta seura uutisoi verkkosivuillaan Aaltosen siirtyvän tavoittelemaan unelmaansa Pohjois-Amerikassa."

Juhamatti kaikesta huolimatta Kärppiin? Kyytipojiksi Kapanen ja Rynnäs?

Agentti on tämän lisäksi vahvistanut P-Amerikkaan lähdön. Dallas Starsilta on tullut yhden suunnan sopimus mutta Dallas ei ole agentin mukaan Aaltosen osoite. Haluaa hyvän roolin lisäksi myös joukkueeseen, jossa menestysmahdollisuudet ovat hyvät.

Edit: Quote-merkistä oli epähuomiossa häipynyt yksi hakasulku
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ensimmäinen viesti :)

Eli tiedottaminen menee siis heinäkuun puolen välin jälkeiselle ajalle tai elokuun alkuun. Tiedotustilaisuus ainoastaan silloin kun toimisto on auki?

Huhuissa on siis Hagman(twitterissä liikkuu varmana) ja Rynnäs. Sentteristä ei ole kuulunut mitään, eli olisko mahdollisesti Amerikasta tulossa?

Rynnäksellä Toronton kanssa neuvottelut ollut jäässä, ja Toronto oli tehnyt sopimuksen toisen vahdin kanssa mikä lisää todennäköisyyttä Kärppiin tulolle.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Huhuissa on siis Hagman(twitterissä liikkuu varmana)

Olisiko laittaa linkkejä näihin "varmoihin" twiitteihin? Ei siinä, Hagman kelpaisi kyllä. Taitaapi vaan olla niin, että tänne ei ketään tule, koska toimistollakin ollaan luovutettu vahvistusten suhteen.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Itse en repeäisi riemusta tuosta Hakista. Voin olla väärässä, mutta vähän epäilyttää miehen asenne ja nykytatsi kuitenkin kovavauhtisessa(laput silmillä ravia?) SM-liigassa. MM-kisoissa esiintyi välillä ihan ok ja välillä näytti kehäraakilta.

Ehkä olen tulossa vanhaksi, mutta toimiston touhuja enemmän minua alkaa vituttamaan tämän palstan (yltiö)negatiivinen suhtautuminen kaikkeen, ellei sieltä saada Jarkko Immosen kalibeerin omaavaa sentteriä ennen kuin päivät alkavat taas pitenemään.

Vähän leppoisempaa juhannusta!
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Ehkä olen tulossa vanhaksi, mutta toimiston touhuja enemmän minua alkaa vituttamaan tämän palstan (yltiö)negatiivinen suhtautuminen kaikkeen, ellei sieltä saada Jarkko Immosen kalibeerin omaavaa sentteriä ennen kuin päivät alkavat taas pitenemään.

Kyllä sitä posiakin saa, kunhan siihen on aihetta. Kukkosen ja Pyörälän hankintoja ylistettiin lähes poikkeuksetta ja niistä isot plussat toimistolle. Kritiikkiä annetaan kun siihen on aihetta ja nyt on! Sitä sentteriä ja maalivahtia odotellaan edelleen ja niiden kiinnittäminen on ollut ykkösprioriteetteja tulevaa kautta varten. Niin kauan, kuin nämä tontit ovat täyttämättä, niin puukkojen saa antaa lentää.

Miinusta pitää lisäksi antaa tiedottamispolitiikasta. Siinä missä Aho valittelee markkinoiden kuivuutta, julistaa Junno superjoukkueen kokoamisella kyliä ja kapakoita myöten. Käy minulle sekin, että aletaan rakentaa uutta nousukautta pitkällä tähtäimellä mäenalasten ja leskisten kanssa, mutta se pitää sitten kertoa suoraan. V*tuttaa kuunnella radiomainoksia, joissa hehkutetaan huippujoukkuetta ja muistutetaan ihmisiä kausikorttien hankinnasta, mutta rosteri on täysin D-luokkaa eikä vastaa lainkaan mainostettua.

Hapan maku on kärppätoiminnasta suussa tällä hetkellä, mutta vielähän se ehtii makeaksi muuttua. Jusseja!
 

JPL

Jäsen

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuohan on ainut asiaan liittyvä twiitti ja sekin jo vanha.

Käsittääkseni Hakki on vielä jatkamassa ulkomailla. Toki kelpaisi Haatajan korvaajaksi täydellisesti.

Niinhän tuosta on aikaa melkein kolmisen viikkoa. Mutta kun katsoo uusimpia twiittejä niin käy ilmi, että Hagman ja Rynnäksen mahdolliset julkistukset menevät heinäkuulle. Koska mm. Rynnäs odottaa jos saisi NHL:stä paikan.

E: Toki Hakki kelpaisi itsellekin, mutta katsellaan keitä sieltä nyt sitten on tulossa kun mikään ei ole vielä varmaa. Ihmeellistä kun sentteristä ei ole vuotanut mitään huhuja. Joko ei ole löytynyt ketään varteenotettavaa vaihtoehtoa tai sitten on pysynyt hyvin salassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös