En mä kyllä noin suoraviivaisesti hommaa sanoisi. Tuohan oikeasti riippuu kuinka pitkä tuo takamatka on. Missä kunnossa Piku on.. Jos (epäilen kyllä) on päässyt samaan vauhtiin vielä mitä oli 2012 keväällä(vai millon se ny oli kun oli viimeks kunnon iskussa?) niin kyllä mä mielellään näkisin Pikun kahdessa eka ketjussa ja yyvee-ajalla. Ei siitä oikeasti ole niin kauaa kun se oli kunnossa.Todella surullista, jos näin on. Ja kertoo valitettavasti ainakin minulle viestiä siitä, ettei uusikaan valmennus ole täysissä järjissään. Viuhkolan paikka on viimeisten kolmen vuoden perusteella nimenomaan nelosessa pienellä vastuulla, jos hänen edes toivotaan pysyvän kasassa lokakuuta pidempään. Hän tulee sellaiselta takamatkalta muihin nähden pelituntuman ja kesäharjoittelun jäljiltä, etten voi käsittää edes Pikun harkitsemista kakkoskentän sentterinä.
Toinen juttu, mieluiten näkisin Humlin laidassa kun homma toimi viime kaudellakin hyvin niin, toki onnistuu keskelläkin mutta itse tykkään enemmän jos pelaa laidassa.
Ja tosta Junttilan hommasta niin aika kovat on odotukset jos parilla viime kaudella yli 10 maalia tehnyt 22v kaveri oltaisiin laittamassa Mestikseen. Viime kauden 15 maalia, tälle kaudelle kun homma natsaa niin voi lyödä itsensä tosissaan läpi. Ei kuitenkaan pelannut (ulkomuistista vedän) hirmuisesti yv:tä viime kaudella.