Re: Re: Re: Re: Re: Ottelu oli tasoltaan niin huono, että valmentajien kommentit jäi ottamatta.
Viestin lähetti erpe
Voi hyvanen aika sentaan. Olenko, oikessa jos arvioin, etta tuo signaturesi kumpuaa sinulle joskus sanotuista asioista?
Mina EN halua lukea oman joukkueeni mairittelua, JOS siihen ei ole aihetta. Mina VOIN ihan hyvin lukea tallaista arvostelua ja sen peraan mina HALUAISIN lukea viela ne valmentajan kommentit, enka itkua siita miten paska peli oli ja valmentajan lausunnot ei muuta tata tosiasiaa. Mutta kuten sanottua, jos ollaan ylarajoillasi, niin voi voi, eihan sille sitten mitaan mahda.
Edit: mita ihmetta Keskustalaisen urheilutoimittajan taso liittyy sinun raporttiesi tasoon? Miten se, etta paikallislehden toimittaja on joskus arvostellut oulun maagista organisaatiota (toisin sanoen on sille kateellinen) Liittyy siihen mita sina kirjoitat Jatkoaikaan? [/QUOTE
Ei, et ole oikeassa. En ollut paikalla, lähistöllä kuitenkin.
Tuota viimeistä kappaletta en oikein ymmärrä. Eikös se ollut nimimerkki eksa, joka otti asian esille. Minä olin hänen kanssaan vain samaa mieltä ja toin esille vain yhden esimerkin, että virheitä sattuu jokaiselle, oli sitten sanomalehden tai Jatkoajan toimittaja. Olet oikeassa, tuo ei ole mitenkään yhteydessä minun täällä kirjoittamiin juttuihini. Enkä haluaisikaan näin olevan.
Olen Fourfortyn kanssa samaa mieltä, palstan toimittajan ja näin ollen ottelun raportoijan ei tarvitse "nuoleskella" ketään, kertoa vain oma näkemyksensä ottelusta. Tilanne on totaalisesti erilainen, kun puhutaan liigalle menevistä raporteista.
EDIT: Vaikka olet sitä mieltä, että journalistinen tasoni on rajoittunut ja jo nyt liikutaan ylärajoilla ihan sinun kiusakseni lupaan yrittää nostaa tasoani. Olen täysin valmis myöntämään omaksi tyhmyykseni sen, ettei valmentajien kommentit ole luettavissa. Näin ei tule jatkossa tapahtumaan. Mutta ottelun tapahtumista, kahvauksesta yms. pidän oman näkemykseni.
Ja tässä Matti Alatalon kommentit:
-Ensimmäisessä erässä olimme hätää kärsimässä, onneksi selvittiin ilman takaiskua erätauolle.
-Kaksi erää pelasimme hyvin ja puolustuksemme toimi mielestäni todella hyvin.
-Olen tyytyväinen, koska tiedän kuinka vaikea paikka tämä on pelata. Olemme tavoitteessa, joka on piste/peli.
Viimeksi muokattu: