Mainos

Kärpät - Jokerit 13.3 1. peli

• 47 170
  • 332

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja

Fyysisyys - Kärpille
Pikkusika - tasan
Säälittävä/turha/peliinkuulumaton sikailu - Jokereille
Henkinen yliote - Kärpillä
Pelilliset taidot - Kärpillä
Joukkueen tilanne pelillisesti - tasan
Pelaa omalla tasollaan - Jokereille
Puolustus - tasan/Kärpille
Hyökkäys - Kärpille
Valmennus - Kärpille
Maalivahtipeli - Kärpille, vaikka Niken pois pelaisivatkin.

Aika sokea/idiootti pitää olla jos väittää että fyysisyys ja valmennus menee kärpille.

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Fyysisyys - Kärpille
Pikkusika - tasan
Henkinen yliote - Kärpillä
Pelilliset taidot - Kärpillä
Joukkueen tilanne pelillisesti - tasan
Pelaa omalla tasollaan - Jokereille
Puolustus - tasan/Kärpille
Hyökkäys - Kärpille
Valmennus - Kärpille
Maalivahtipeli - Kärpille, vaikka Niken pois pelaisivatkin.

Fyysisyys - Jokereille
Henkinen yliote - tasan
Pelilliset taidot - Kärpille
Joukkueen tilanne pelillisesti - Kärpille
Pelaa omalla tasollaan - Kärpille
Puolustus - Kärpille
Hyökkäys - Kärpille
Valmennus - Jokereille (!)
Maalivahtipeli - Jokereille. Ei rinteestä kyllä Häkkiselle haastajaksi ole, jos Nikke pois ajetaan. Tässä ulkopuolisen näkemys vain.

puhuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika sokea/idiootti pitää olla jos väittää että fyysisyys ja valmennus menee kärpille.

Kausi on kesken, mutta tähänastisten keskinäisten kohtaamisten/runkosarjasijoitusten perusteella sokeita idiootteja löytyy muualtakin kuin sieltä keskuudestanne.
Ottaen tietysti samalla huomioon että mailalla ronkkiminen ja suunsoitto ei ole fyysisyyttä/ valmennuksessa ei oteta huomioon vanhoja meriittejä jostain turusta.

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Viestin lähetti Bauer
Heh. Tuosta fyysisyydestä voidaan olla montaa mieltä. Minun mielestäni Jokerit pelaa paljon fyysisempää kiekkoa kuin Kärpät. Mutta tuohan olikin Kärppä-fanin mielipide.

Puhutaan eilisestä pelistä jossa Kärpät todellakin oli fyysisempi joukkue. Taklasi enemmän ja puhtaammin.

Polliisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin, fyysisyyshän meni nyt, sori vaan, eilen Kärpille. Jokerit taklasi eilen laskujeni mukaan kolme kertaa. Kankaanperä (?) taklasi hienosti Pyörälää Kärppien hyökkäysalueella. Bergenheim taklasi itsensä sairaslomalle ja joku kolmas veti hirveällä vauhdilla kauhean niitin laitaan.

Jos siellä päässä fyysisyydeksi lasketaan veskarin selkään hyppääminen (Drouin), poikittaisella päähän lyöminen (Metropolit), mailalla runkkaaminen (tämän ns. joukkotappelun jälkeen numero 20-jotakin, taisi olla Drouin) ja keskarin näyttäminen yleisölle (Vertala, sama ajankohta kuin äsken), niin sitten te ehkä voitatte senkin osaston.

Jokerithan vie tuon osaston, siis ns. oikean fyysisyyden(kin), jos siellä ovat kaikki jätkät terveenä. Siitä ei ole mitään epäselvyyttä. Eilen kuitenkin Kärpät vei tämänkin osaston vähintään 3-2. Eilen Henrik Juntunen taklasi yhtä monta kertaa, kuin koko Jokeri-joukkue.

Valmennus. Joo, Jortikka on joskus voittanut mestaruuden kuusi kertaa, sillä ei ole kyllä valitettavasti mitään väliä vuonna 2004. En tiedä, että onko Narrien joukkue totaalisesti väärin rakennettu, mutta mielestäni seitsemäs sija runkosarjassa tuolla rosterilla oli minulle ainakin pieni pettymys - en tiedä Jokeri-faneista. Totta kai Jortikan maine ja aikaisemmat teot ovat paljon suurempia kuin Heikkilän vastaavat, mutta nyt eletään tätä päivää. Kärpät oli runkosarjan toinen, Jokerit seitsemäs. Tätä play-off sarjaa Kärpät johtaa tällä hetkellä 1-0, ja tämä sarja jatkuu maanantaina. Nyt katseet siihen peliin.

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Bauer
Heh. Tuosta fyysisyydestä voidaan olla montaa mieltä. Minun mielestäni Jokerit pelaa paljon fyysisempää kiekkoa kuin Kärpät. Mutta tuohan olikin Kärppä-fanin mielipide.

Pelaa ja pelaa. EILEN ei pelannut. En juuri muista yhtään Jokeri-pelaajan suorittamaa taklausta. Eipä niitä Kärpätkään niin tuhottomasti viljellyt, eka erässä oli eniten.
Kulmaväännöt meni eilen Kärpille 70/30. Nelosketju varsinkin oli vahva näissä, josta osoituksena tärkeä maali.

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
No kaipa Kärpät olikin eilen fyysisempi joukkue kaiken perusteella. Luulin kyllä että Jääkoneenkuljettaja tarkoitti asiaa ihan yleisesti. Sitä en kuitenkaan mene vaihtamaan että Jokerit on fyysisempi joukkue. Niin se vain on.

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin

Pakko kommentoida muutamaa seikkaa.

Ensinnäkin olen todella pettynyt tähän Jokerien tyyliin hoitaa asioita kaukalossa.

Kun joukkuueen ainoa tähti Metropolit hölmöilee itsensä ulos, heikentyy ne Jokereiden loputkin mahdollisuudet selvitä jatkoon.Tätä niin sanottua pelottelua varten pitää olla joukkueessa aivan eri miehet. Mietitäänpä esim jos Hifk:n Harkins rupeisi riehumaan olisi sivussa 4-5 peliä miten kävisi Hifk:n?

Olen itse sitä mieltä (näkemättä tapahtumaa) että törkeät pelin ulkopuolella tapahtuvat mailan käytöt pitää rangaista kovalla kädellä. On aivan kaksi eri asiaa pelata kovaa tyyliin Karalahti tai Sikaa tyyliin Metropolit.

Jalkasen tapauksessa olen täysin samaa mieltä cobolin kirjoituksesta Jalkasen pelityylistä ja tapahtuneesta vammasta.

Jos Pyörälän taklaus on väärin siitä kuuluu rangaistus ja jos ei niin kehiin vaan.Siitä ilm. päättää kurinpitoelin.

Hope Jokerit jaksaa edelleen pusertaa ja kanavoida voimansa oikein eikä joukkueen käyttäytymisiä tarvitse hävetä.

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fyysisyydestä

Tästä hauskasta käsitteestä olen aikaisemminkin kirjoittanut. Nyt en vaan muista missä ketjussa se oli joten sama lätinä uudestaan tähän ketjuun.

Minun mielestäni voidaan puhua neljästä erilaisesta fyysisyydestä:

Fyysinen 1 = Kovaa taklaava kontaktipeli
Fyysinen 2 = Roikkukiekkoilu, 100 kilonen mies roikkuu kiinni iholla koko ajan
Fyysinen 3 = Hakkaamista, tökkimistä, kepittämistä
Fyysinen 4 = Nyrkkitappeluja ja kahakoita

Omasta mielestäni no: 1 on se mitä minä tarkoitain fyysisellä kiekolla. Uskoisin myös, että se on sitä mitä fanit haluavat nähdä ja mitä pääsääntöisesti tarkoitetaan fyysisellä kiekolla.

No. 2 on se peli jonka avulla TukkaJukka johtaa totalhokiteoriansa. Väheksyn tätä fyysisyyttä.

No. 3 On se jota tässä ketjussa jotkut narrifanit pitävät fyysisenä kiekkona, minä väheksyn sitä.

No. 4 Välttämätön osa kiekkoa silloin tällöin.

Tässä ketjussa yrittää jotkut narrifanit kuittaila kahdella hanskauksella fyysisimmän joukkueen kunniaviittaa. Ei onnistu kun ovat no. 1 alueella surkeita ja osaavat vain välttävästi no. 3.

Jacques

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jortikkahan on tarinoiden mukaan jo aiemmin kauden kuluessa turkulaisessa baarissa julistanut, että Jokerien menestymättömyys on "niiden räkänokkien ongelma, mee kattoon halliin (elysee), siel on kuus viirii". Eli taitaa olla Jortikkakin jo aika täynnä mestaruuksiaan ja itseään. Se onko tosta asenteesta apua Jokereille vai Kärpille jäänee jokaisen tutkisteltavaksi keskuudessaan.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vais niin. Noh, aluksi tavan tallaajille.
Jos Töölön Vesa olikin erittäin fyysinen joukkue aikanaan, jos Jortikalla onkin 6 viiriä Elyseellä, jos Valtonen voittikin Hanan hanskaamisessa... Se ei poista sitä tosiseikkaa, että nyt pelataan vuoden 2004 PlayOffien puolivälieriä, Jokerit vs Kärpät. 4 voitolla, jatkoon, Kärpillä 1 voitto alla. Ja juuri tämän yhden ottelun pohjalta lähdetään seuraavaan. Eikä edelleenkään, Jortikan voitetuilla mestaruuksilla pitkälle päästä, katsellaan vaan sitä tätä hetkeä. Jortikka-uskovaisille erikseen: katsokaa ja itkekää.

Joten, nyt puhutaan vain ja ainoastaan tästä hetkestä. Mua ei ihan varmasti, eikä oikeasti kiinnosta, kuinka kova kaveri vaikkapa joku Törmänen oli aikanaan, sillä sillähän ei ole yhtään mitään tekemistä käynnissä olevan PlayOff-sarjan kanssa. Get the point? Jos ei auta, MSPaintin saa helposti auki, voidaanhan se tietenkin piirtää hitaammille. hymiö.

Lukekaapas huviksenne RoopeS:n viesti, referenssinä.

Katsokaa huviksenne eilinen ottelu videolta, Narri sai kuokkaansa jokaisella muulla osa-alueella, paitsi valmentajan itkuvirsissä valtakunnallisessa mediassa. Good for you!

Kärpillä on ote, Jokereilla ei. Ehkä minun olisi juuri noin laittaa omat ennakkomietteeni, olisi JA:n forumi/kannat/servut säästyneet kovotilan täyttämiseltä turhalla *****lla jatkoissa...

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Liverpool F.C.
NY Rangers
Fyysisyydestä vielä sen verran, että saa aikamoinen tarinankertoja olla jos väittää että Jokerit oli eilen fyysisempi joukkue. Jokerit esitti yhden kunnon avojään pommin, ei paljon muuta. Kärpistä mm. Aarnio ja Juntunen jakeli puolet enemmän taklauksia kun koko jokerijoukkue yhteensä. Kahvaamiset ja mailalla ronkkimiset meni aika tasan.

Taidetaan itä-helsinkiläisessä jääkiekkokulttuurissa maalivahdin selkäänhyppimiset ja pesäpallolyönnit toisen pelaajan päähän laskea fyysiseksi peliksi? No onnea vaan valitsemallanne linjalla. Sillä tuskin pitkälle pötkitään, varsinkaan jos tärkeimmät pelaajat on pelikiellossa pitemmän aikaa.

Toki myönnän että maanantai on päivä uusi ja asetelmat saattaa muuttua. Jos Kankaanperä ja Valtonen pelaavat sitä kovaa peliä ja Helenius saadaan parsittua pelikuntoon, niin vaaka alkaa kallistua Ilmalan suuntaan. Tämän pitäisi kuitenkin tapahtua ensin todellisuudessa, eikä pelkästään jokeri/tps/saipafanien unelmissa.

hoope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murmels
Viestin lähetti Mauno Ahonen
ehkä Kärppiäkin olisi ehkä joskus edes hiukan avitettu kotipeleissä... [/B]

Ikinä! Ei v#%%u ikinä oo avitettu!!!... paitsi vuonna 95 linjatuomari ei viheltänyt paitsiota vaikka kiekko kävikin selvästi keskialueella. ;)

Joonatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse pelistä

Huh hei. Piiitkästä aikaa sellaista kiekkoa, jossa katsomossa istuessa tuli tunne, että saa rahoilleen kunnolla vastinetta. Tunteella on valtava merkitys pelin viihdearvolle. Hienoa nähdä playoff hokia.

Sinänsä maalivahtien yliajelut ja muut sikailut ei tule uutena asiana tänne pohjoiseenkaan, että viime vuonna JYP:iä vastaan oli samanlaisia järjettömyyksiä kentällä. Itse ottelun pelillinen anti oli suht hyvin kärpillä hanskassa tuomarilinjasta huolimatta. Tähän tuomarilinjaankin on jo runkosarjan lopusta asti kärppiä valmisteltu, joten uutena ei tule sekään. Sinänsä täytyy Vertalaa arvostaa, että varmaan on pelimies kun herättää mm. meikäläisessä niin syvää inhoa tuollainen käytös. Filmaa, ruikuttaa ja itse sikailee. Toivottavasti kärpilläkin on muutama kaveri jotka vastustajien faneja edes hieman v***ttavat.

Mikä hienointa, niin vastustajan kultakuuppa ajatteli todellakin joukkuettaan ottamalla itselleen pelikieltoa. Täytyy ihmetellä, että milloin ennen arvostamani pelimiehen äo on tippunut järvisimpukan tasolle? Tarttunut kenties valmennusjohdolta? No, kyllähän se tietysti syö miestä kun vastustajan rookie vie nopeampana kaikki irtokiekot ja muutenkaan ei tahdo oma peli kulkea. Sinänsä tapaus oli Bertuzzi-luokkaa, että kyseessä oli vähintään yhtä raukkamainen teko, täysin pelitilanteen ulkopuolella (ja täten harmi kyllä myös kameroiden ulkopuolella) ja kohteena rookie. Erona vaan, että Pesonen ei ollut tehnyt mitään Jokereita vahingoittavaa (vrt Moore-Näslund) aiemmin, Todd löi nyrkillä ja Glen mailalla. Toki myös seuraukset ovat toista luokkaa, onneksi. Mutta kaikki mahdollisuudet pahempaan loukkaantumiseen olivat ilmassa.

En näkisi tässä vaiheessa Jokereille mitään saumaa tässä sarjassa, oli penkin takana sitten vaikka itse Scotty Bowman, muuta kuin jatkaa valitsemallaan tiellä ja järkyttää kärppiä itse peliin kuulumattomilla teoilla. Tämäkin sauma on tosin ohuen ohut.

Kärppien ja erityisesti Tenkien pitäisi nyt pistää niitä kuuluisia jäitä sinne kypärään ja keskittyä vain ja ainosataan pelaamiseen, sillä tämä sarja voitetaan. Machuldan poissaololla ei ole suurempaa merkitystä tässä vaiheessa.

Huomisesta tulee tiukkaa joka tapauksessa. Pelin kulku tulee riippumaan tietysti siitä, että kuinka monta rikkinäistä pelaajaa on sivussa, sekä kuinka monta parsitaan kokoon huomista varten. Toivottavasti tämän sarjan loukkaantumiset ja järjettömät vastustajan vahingoittamisyritykset on jo nähty.

Viimeksi muokattu:

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Kärpät#18
Tällähän tarkoitin tottakai sitä, että Smythillä on enemmän kokemusta nimenomaan tappelemisesta kuin Valtosella ja Kankaanperällä.

Niin..? Pysyn edelleen kannassani, että siinä ei tietääkseni kokemus kovin paljoa auta kun tulee nyrkkiä naamaan. Mitä sä teet jollain tappelukokemuksella, jos vastassa on vaan yksinkertasesti parempi tappelija, tai voimakkaampi jätkä, joka viskaa sut maahan tosta noin vaan? (Puhun nyt yleisesti kaikista tappelijoista, enkä tarkoita että esim. Valtonen olisi parempi kuin Smyth)

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Patelan pipomies
Taidetaan itä-helsinkiläisessä jääkiekkokulttuurissa maalivahdin selkäänhyppimiset ja pesäpallolyönnit toisen pelaajan päähän laskea fyysiseksi peliksi? No onnea vaan valitsemallanne linjalla. Sillä tuskin pitkälle pötkitään, varsinkaan jos tärkeimmät pelaajat on pelikiellossa pitemmän aikaa.

Hieman ihmetyttää tämä kärppien itkeminen maalivahdin ajelusta. Itse olen lukenut vain otteluraportit ja katsonut tuon Kalevan videon, sillä olen tuhansien kilometrien päässä tapahtumapaikasta, mutta miksi te ette puolusta sitä veskaria kaukalossa? Miksei Kärpistä kukaan samantien anna takaisin ja näytä, että sinne veskarin tontille on Jokerien turha mennä?? Ainaskaan missään noissa raporteissa ei ole käynyt ilmi, että näin olisi tehty.

Maalivahti on koskematon, mutta jos joku sinne erehtyy menemään niin luulisi, että joukkuekavereissa olisi sen verran miestä, että menisivät puolustamaan omiaan...

hoope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murmels
Re: Pointti on tämä:

Viestin lähetti nikolaimakarov
Muu on pikkusikaa, jota lienee nyt lupa harrastaa täälläkin. Elämmehän vuoden parasta aikaa, playoffeja. Ja ainakin neljä matsia on kautta jäljellä...molemmilla joukkueilla.

Muuten, jos sattuu käymään niin, että teidän "Nikke" ei pysty pelaamaan kolmannessa ottelussa, niin rapiseeko Lapin läänin kokoinen itsetuntonne kuin poronsarvijauhe iltatuoppiinne?

Syö kuule oma takin alukses. Me tehhään kuule jäkälästä mannapuuroa ja tullaan piereen teiän kaasulaan sellanen hurmosmieli ettei paremmasta väliä. Porot jatkoon 4 - 0.

Ja sitten asiaan: Jos Metropolit tuomitaan samoilla säännöillä kuin Toporowski, niin ratkaisun perustelut olisivat vielä tiukemmat. Päähänkohdistunut isku ja todettu loukkaantuminen (hammas poikki ?) Linkki kurinpitopäätökseen koskien Toporowskia: http://www.sm-liiga.fi/media/2003_04_032.htm

Johdonmukaisesti rangaistuksen pitäisi olla yli 2 ottelua eli ainakin 3. Saa nähdä uskaltaako Jarmo Muukkonen tuomita saman linjan mukaan.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Liverpool F.C.
NY Rangers
Viestin lähetti Timi
Hieman ihmetyttää tämä kärppien itkeminen maalivahdin ajelusta. Itse olen lukenut vain otteluraportit ja katsonut tuon Kalevan videon, sillä olen tuhansien kilometrien päässä tapahtumapaikasta, mutta miksi te ette puolusta sitä veskaria kaukalossa? Miksei Kärpistä kukaan samantien anna takaisin ja näytä, että sinne veskarin tontille on Jokerien turha mennä?? Ainaskaan missään noissa raporteissa ei ole käynyt ilmi, että näin olisi tehty.

Maalivahti on koskematon, mutta jos joku sinne erehtyy menemään niin luulisi, että joukkuekavereissa olisi sen verran miestä, että menisivät puolustamaan omiaan...

Sitä samaa minäkin vähän ihmettelen. Tosin kyllähän siellä oli aina nujakat pystyssä kun Niken päälle mentiin, joten ei voi sanoa etteikö olisi yhtään puolustettu eikä annettu takaisin. Mukana voi olla myös vähän jäähyjen pelkoa, sillä Kärppien alivoima ei todellakaan ole sieltä parhaasta päästä ja niitä jäähyjä tuppaa muutenkin tulemaan vähän turhan helposti. Silti kaipaisin itsekin vähän kovempaa peliä meidän pakeilta eli olet kyllä osittain oikeassa.

Pelin aikana tapahtuvan maalivahdin häirinnän ymmärrän kyllä täysin ja se on osa henkistä taistelua. Pelin jälkeen kun hypätään takaapäin niskaan, niin se on kyllä siinä rajoilla, että kuuluuko rehelliseen kovaan peliin vai ei. Minä sanon että ei kuulu, mutta toki mielipiteitä on monia.

Yksi Pasi tähän joukkueeseen tekisi kyllä terää :)

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Ei ole tehty kanteluita tai viety videoita.

No niin Cobol, on aika vetää nämä sanat sitten takaisin. Huomenna tutkitaan Muukkosen toimistossa JOKEREIDEN TEKEMÄÄ TUTKINTAPYYNTÖÄ Bergeinheimin loukkaantumisesta.
Jotta tervetuloa vaan valittajien iloiseen joukkoon.

Yhden tuomion jälkikäteen katseltu video vastustajalle jo toi ja toista yritetään perään. Joten pääsitte kertalaakista jopa piikkipaikalle. Niin se maailma muuttuu Eskoseni.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Isaksson
No niin Cobol, on aika vetää nämä sanat sitten takaisin. Huomenna tutkitaan Muukkosen toimistossa JOKEREIDEN TEKEMÄÄ TUTKINTAPYYNTÖÄ Bergeinheimin loukkaantumisesta.
Jotta tervetuloa vaan valittajien iloiseen joukkoon.

Yhden tuomion jälkikäteen katseltu video vastustajalle jo toi ja toista yritetään perään. Joten pääsitte kertalaakista jopa piikkipaikalle. Niin se maailma muuttuu Eskoseni.

Aivan. Kärpät vie asiaa niin, että ainakin Drouinin tapausta viedään etiäpäin. Millä sinä olisit siihen vastannut - fuckeillako vain?

Jos näin on, että Soonin homma vietäisiin eteenpäin, se olisi uskomatonta. Enpä uskokaan asiaan. Kalevan perusteella ainakaan.

Edit: tarkennuksia

Viimeksi muokattu:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Isaksson
Yhden tuomion jälkikäteen katseltu video vastustajalle jo toi ja toista yritetään perään.

Lukutaidoton kun olen, niin ei oikein avaudu tämä, selventäisitkö?

Minä muuten epäilen tuota Bergenheim/Saarenheimo-videota, onneksi Muukkonen joutuu nämä kaikki kommentoimaan, joten kohta nähdään onko video sinne toimitettu vai ei. Tuon Vuorjoen artikkelin perusteella Kalevassa en sitä ainakaan totuutena pidä.

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Viestin lähetti cobol
Aivan. Kärpät vie asiaa niin, että ainakin Drouinin tapausta viedään etiäpäin.

Millä perusteella väität että Kärpät olisi tehnyt tutkintapyynnön Drouinin tempuista? Onko esittää joku uutisointi tai muu fakta jossa näin todetaan?

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti oukka
Millä perusteella väität että Kärpät olisi tehnyt tutkintapyynnön Drouinin tempuista? Onko esittää joku uutisointi tai muu fakta jossa näin todetaan?

En usko, että asia niin suoraan menee. Ei sellainen ole tarpeen ja siksi en niin kirjoittanutkaan. Sen sijaan kirjoitin, että Kärpät vie [antaa sivusta tukea] asiaan niin, että D:n tapausta viedään eteenpäin.

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Viestin lähetti cobol
Sen sijaan kirjoitin, että Kärpät vie [antaa sivusta tukea] asiaan niin, että D:n tapausta viedään eteenpäin.

Ahaa. Kulisseissa tapahtuu liikehdintää ja henki on se että herra D:n tapaus on tutkittava. Ja tämä myötävaikuttava hönkä käy nimenomaan pohjoisesta? Oletko varma ettei otteluvalvojalla tai vaikkapa Arto I. Järvelällä ole osuutta tuossa sivustatuessa?

Eikö Jokerit osaa järjestää samanlaista liikehdintää kulisseihin niin että asioihin myötävaikutettaisi ilman erillisiä ämmämäisiä tutkintapyyntöjä?

Eli mitään faktaa siitä että Kärpät olisi jollakin tapaa vaatinut tai edes myötävaikuttanut Drouinin tekosten tutkimiseen ei ole.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti oukka
Eli mitään faktaa siitä että Kärpät olisi jollakin tapaa vaatinut tai edes myötävaikuttanut Drouinin tekosten tutkimiseen ei ole.

Kyllä Kärpät asiaa edistää. Se on ns. normaalia toimintaa ja sitä tekee jokainen tai lähes jokainen muukin seura tilaisuuden tullen. Katsotaan tarkemmin kun tämä sarja on ohi. Muistuta mua yv:llä asiasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy