Tuota noin...Miksi vaivaudut mussuttamaan jostain yhtiökokouskutsusta, jos et kerran ikinä ole viitsinyt mennä edes paikalle? Eikö tuo ole yksi ja hailee milloin ja missä siitä ilmoitellaan, jos asia ei sua nähtävästi koske?
En siis moiti sinua siitä ettet ole kokoukseen mennyt. Ihmettelen vain miksi itkeä asiasta, joka ei omaa elämää heilauta suuntaan eikä toiseen.
Melkein voisin sanoa, että ihan periaatteesta, ja koska minulla on siihen oikeus.
Toisaalta, en ole koskaan ko. Oy:n yhtiökokouskutsua nähnyt ajoissa, koska se on aikataulullisesti ajoissa julkaistu minun tietojeni mukaan aina vain Kalevassa jota minun ei ole mahdollista päästä lukemaan.
Ja jokakerta, kun olen tiedon saanut, niin aikaa on ollut pauttiarallaa se viikko itse kokoukseen. Yleensä ovat vielä ihan keskellä viikkoa olleet, joten mennyt aina vähän vaikeaksi tuo paikalle pääseminen. Nyt tosiaan onkin jo maanantaina, teoriassa jopa mahdollisuus paikalle pääsyyn olisi ollut, jos vain vähän aiemmin tämän olisin tiennyt ja olisi saanut omat työaikataulut suunniteltua valmiiksi.
Kärppien puolelta tämä olisi todella helppo myös tosiaan toteuttaa niin, että asia varmasti tulisi kaikille ajoissa ilmi. Ihan vain heidän haluamisestaan kiinni.
Ja miten niin asia ei minua koske? Pienosakasta koskettaa ihan siinä missä muitakin.
Vaikea vain tosiaan osallistua, jos en päivämääriä hyvissä ajoin saa tietooni.
Jajoo, ei tämä nyt mun elämää heilauta suuntaan eikä toiseen. Ärsyttää vaan, että yksinkertaisia asioita ei ammattiorganisaatio saa hoidettua.