Kärpät-HIFK 20.2.2003 klo 18.30

• 19 769
  • 190

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight
Ei käsitellä ei. Mutta kun kaikilta muilta edellytetään suomenkielen perusasioiden hallintaa, niin miksi ei sitten joltain yksittäiseltä nickiltä?

Ja lisäksi kun käy katsomassa esim. Blues- puolen ketjuista näitä "Mian" herjoja mm. Jeren ja Murphyn kännäämisistä, niin ei voi sanoa kuin että Hyvää_ päivää_ja_kirvesvartta. Vähemmistäkin on paperilehtien puolella nostettu herjauskanteita ja voitettu.

Allekirjoitan väitteen siitä, että kaikille samata vaatimukset tottakai. Välillä vain tuntuu, että kirjoitustyyliin tartutaan herkimmin silloin, kun ei keksitä muuta sanottavaa, tai ei pidetä nickin mielipiteistä. Silti kaikkie mm itseni tulisi kiinittää huomiota kirjoitusasuun. Samoin pilkunviilaajien tulisi keskittyä asiaan viilauksen sijasta.

Blues puolella en ole vieraillut, joten luotan sanaasi asiassa.

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Snakster: Tehdään ihmeessä näin. Tarkennus konsensukseen; se ei ole pelkästään perseestä, se on syvältä perseestä.

Metukka: Luulet ehkä, että esimerkiksi minä vietän aikani HIFKin matsien tiimoilta etsimällä etsien asioita, joista voin valittaa Apeen liittyen. Olet väärässä. Kuten #12 totesi; ukot tulevat ja menevät, HIFK pysyy. Minä olen aikaa sitten lakannut uskomasta siihen, että Ape voisi johtaa HIFKin oman näköiseensä kiekkoon, menestyksestä puhumattakaan. Niinpä Ape on minulle periaatteessa pelkkää ilmaa matsien aikana. Jos hän on hiljaa, minäkin olen hiljaa. Minua ei kiinnosta pätkääkään Apen angstinen maailmankuva ja ilmiselvän ambivalentti suhtautuminen esimerkiksi rahaan ja valtaan - paska asia, paitsi silloin kun se kohdistuu omaan itseen. Katson matseissa pelkästään suuresti arvostamiani pelaajia ja toivon joka kerta HIFKin voittoa siitä aidosti iloiten. Tällöin Apen pelitysteemistäkään ei ole liiemmin huomauttamista. Jos Ape olisi pitänyt masentavan suuvärkkinsä pienemmällä eilisen matsin jälkeen, en olisi korvaani lotkauttanut ko. huru-ukon jaarituksille ja viidenpennin viisauksille tyyliin "huippu-urheilu on sairasta" tai "inhimillisyys on kadoksissa". Ihan yhtä uusia uutisia kuin että vastatuuleen ei kannata kusta. Mutta kun tyyppi aukoo päätään ja päästää sammakoita suustaan, minua vituttaa. Ja sanon sen ääneen. Koeta kestää.

Ape ei ole henkilökohtaisessa arvoasteikossani niin korkealla, että uhraisin hänelle mitään ajatuksia esimerkiksi matsien välisenä aikana. Vihaankin tarvitaan jotain munaa vihan kohteelta. Tämä on siis oma kantani ja maailmankuvani ja sen kanssa yritän elellä.

Viiden vuoden päästä Apen aika HIFKissä on kalmanhajuinen vitsi.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Tatzka
Välillä vain tuntuu, että kirjoitustyyliin tartutaan herkimmin silloin, kun ei keksitä muuta sanottavaa, tai ei pidetä nickin mielipiteistä. Silti kaikkie mm itseni tulisi kiinittää huomiota kirjoitusasuun. Samoin pilkunviilaajien tulisi keskittyä asiaan viilauksen sijasta.

Katson -jostain kumman syystä- olevani itsekin tämän kirjoituksen kohteena, joten yritän perustella omia toimiani tässä ja nyt.

On totta, että itseäni ajoittain ns. ketuttaa räikeä piittaamattomuus suomen kielen säännöistä(suuri kiitos tästä lankeaa omalle lukion äidinkielen opettajalleni), mutta en jaksa niistä marista, koska ketään ei kuitenkaan kiinnosta. Kuitenkin tässä ketjussa poikkesin tavoistani. Tämä oli oikeastaan ns. kuitti muusta ja johtui pääosin kyrsiintymisestä nimimerkki Mian kirjoituksiin ja huumorintajuttomaan tyyliin, viimeisimpänä niittinä tämä "hanki elämä" -kommentti Kalkun Rusakolle.

Pahoittelen kaikkea aiheutunutta harmia ja epämukavuutta, jota tästä on seurannut. En kuitenkaan missään olosuhteissa sitoudu maksamaan kenenkään psykologisia tai fysiologisia hoitoja.

PS. Jos minulla ei ole mitään sanottavaa, olen yleensä hiljaa.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pärde
Tämä oli oikeastaan ns. kuitti muusta ja johtui pääosin kyrsiintymisestä nimimerkki Mian kirjoituksiin ja huumorintajuttomaan tyyliin, viimeisimpänä niittinä tämä "hanki elämä" -kommentti Kalkun Rusakolle.

Pahoittelen kaikkea aiheutunutta harmia ja epämukavuutta, jota tästä on seurannut. En kuitenkaan missään olosuhteissa sitoudu maksamaan kenenkään psykologisia tai fysiologisia hoitoja.

PS. Jos minulla ei ole mitään sanottavaa, olen yleensä hiljaa.

Ei tämä liian vakavaa ole. Itsasiassa kirjoitukseni ei kohdistunut kehenkään yksittäiseen nickiin Jatkoajassa. Toin vain esille sinäänsä mitättömän mielipiteeni.

Täytyy myöntää, että Mian kommentti Kalkun Rusakolle oli jossain määrin mauton.

Itsellä on lähipiirissä liikaa psykologeja ja vastaavia, joten kieltäytyisin luonnollisesti hoidosta, vedoten terveydellisiin syihin.
Vaikka en tunnustakaan olevani hoidon tarpeessa voisin ottaa kyllä terapeuttisen Koffi kuurin.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Pärde
- - -
On totta, että itseäni ajoittain ns. ketuttaa räikeä piittaamattomuus suomen kielen säännöistä(suuri kiitos tästä lankeaa omalle lukion äidinkielen opettajalleni), mutta en jaksa niistä marista, koska ketään ei kuitenkaan kiinnosta. Kuitenkin tässä ketjussa poikkesin tavoistani. Tämä oli oikeastaan ns. kuitti muusta ja johtui pääosin kyrsiintymisestä nimimerkki Mian kirjoituksiin ja huumorintajuttomaan tyyliin, viimeisimpänä niittinä tämä "hanki elämä" -kommentti Kalkun Rusakolle.
- - -

Äläs nyt Pärde ujostele. Samoin minnuu harmittaa näiden uusien kirjoittajien vastuuntunnottomuus. Minua kiinnostaa. Ja sitten kun joku "Mia" vielä puolustelee muka kirjoituksiaan sillä, että on äidinkieleltään ruotsinkielinen niin johan pomppas. Aika railakasta tekstiä on myös esittänyt Blues- ketjuissa. Mistä sekin on kotoisin, että ensin heitetään "hanki_elämä"- juttuja ja heti perään sanotaan "sori_sori". Luulisi "kolmekymppisellä rahoitus_alan konsultilla" olevan parempaakin sanottavaa.

Ja jos ei ole mitään tähdellistä ja uutta informaatiota, niin olisi hiljaa.

Mia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk , Arsenal
Re: Re: Mia, Snakster & co

Viestin lähetti cobol
Salo Ferrarilla, jonka kanssa Salo paini pahimmillaan viimeisten joukossa pääsemättä juuri kenestäkään ohi.
Seuraatko yhtään F1?? Salo luovutti voiton Irvinille viimeisessä kisassa.Ferrari tallipomot olivat todella tyytyväisiä Salon suorituksista luulen et ne tietää enemmän F1 kuin sinä.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Re: Re: Mia, Snakster & co

Viestin lähetti Mia
Seuraatko yhtään F1?? Salo luovutti voiton Irvinille viimeisessä kisassa.Ferrari tallipomot olivat todella tyytyväisiä Salon suorituksista luulen et ne tietää enemmän F1 kuin sinä.

Tatzka. Need I say more?

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Toista se oli Ruusperin Keizun aikoihin...Ohops,väärä foorumi perkele.Kärpät-IFK 2-5.AOHH (Apen opeilla haulit himaan)

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Niin, pelihän oli IFK:lta hyvä ja Kärpät oli aivan surkea,munatonta näennäispelaamista mistä hyvänä esimerkkinä Pärssisen maali, jossa muutama pakki roikkui niskassa eikä saanut miestä nurin. Ei kummiskaan ole mikään iso mies.

Teidän tytöt ja muut mukavat tapahtumat sentään pelastivat illan, jos tuli sitten mielenkiintoinen..kaikkine jatkoineen. Elsalle terkkuja.

Ja Pasi on siksi Kärpissä että taklaa ja sekoittaa vastustajan pasmoja, ei tekemässä maaleja. Kaveri osaa sentään suoraan luistella ;)

Voidaan lienee jo tässä vaiheessa todeta, että hinta-laatusuhde,mediajulkisuus ja mielenkiinto mikkihiirijoukkueeseen on ollut sopimuksen arvoista jo nyt. Se on ihan sama mitä muut ajattelevat, Pasi pelaa meillä ja olen asiasta ylpeä. Viimeistään Rotuaarin levennyksen aikoihin olette samaa mieltä.

Ja totuus on se, jos ei ketään yritetä vahingoittaa, niin miksi keksiä juttuja. IFK-fanitkin hurrasivat kyseisille taklauksille, luulisi heidän tietävän oman joukkueensa asiat parhaiten. Grappahan tunnetusti menee myös aivoihin ja aiheuttaa punoitusta, valitettavasti tämä ei johdu IFK-geeneistä.

fireman

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikkiruokainen
NIELIKÄINEN : Pasi ei todellakaan tappele esim. Vopatia vastaan
tässä vaiheessa pelikautta . Syy lienee selvä kaikille; Pasia
tarvitaan joka ainossa pelissä,vaikka osa katsomosta janoaa
tappeluita . JOkainen, joka tietää Pasin matsihistorian, tietää myös ettei mies säikähdä suomen kaukaloissa mitään ja miksi miehen edes pitäisi kavereitaan vastaan ottaa matsia? Pasi haluaa pelata kovaa fyysistä peliä kuten yhteisymmärryksessä seuran kanssa onkin sovittu ja siihen tappelut eivät kuulu kuin ehkä äärimmäisissä tilanteissa joita voisi tulla eteen pleikkareissa...!!!! Tähän nykyiseen Pasiin seuranjohto onkin erittäin tyytyväinen, saivat sen mitä tilasivatkin!

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Re: Re: Mia, Snakster & co

Viestin lähetti Mia

OH MY GOD!!!

Juhaht...vastaan Tatzkan sijasta: Ei tarvi.

Modet: sorry chatti, mutta täällä on moni ihminen saanut julkisia varotuksia kirjoitustaidoistaan, tai sanotaanko kirjoituksien ulkoasusta.

Vaik mä ny oon Pärden kaa samaa mieltä kyl mun miälest silti pitäis niinku siltiosaa sen verran suomenkieltä vaikkolis vaikka ukandalainen että ku rupee kirjottaa nii niinku ne säännöt ja muut jutut niinku olis sillee samat kaikille kyl mätietysti voisin kans alkaa kirkjottaa tänne vaikka grönlanniksi muttette te siitä paljon ymmärtäis eikä siel muuten edes pelata lätkää....

58, kiitoksia nauruista. Taisitte käydä Mian kanssa samat äidinkielentunnit ;)

Ai niin, ja mitä ketjuun tulee. IFK:lle kiitos voitosta. Ja olisi ollut mukava nähdä Vopat vauhdissa.

EDIT: Modeille, no olihan se "huomatus" sitten tullutkin. Anteeksi, en huomannut heti.

Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Re: Re: Re: Mia, Snakster & co

Viestin lähetti Korak
- - -
Taisitte käydä Mian kanssa samat äidinkielentunnit ;)
- - -

No, näkyy olevan "ongelma" jo hoidettu. Kiitokset siitä Moderaattoreille. Ehti jo jonkin verran aiheuttaa hämmennystä.

Mutta: Neriniassagaluarputit

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
OOH, melkoista itkemistä itkemisestä. Nessuja kaikille. Hauskaa, että IFK kiinnostaa, vaikka sitten itkemisen kautta. Ja upeaa, että kundit hoitivat pinnat himaan tästäkin matsista. Todella mahtavaa.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Mia, Snakster & co

Viestin lähetti Korak
OH MY GOD!!!

Juhaht...vastaan Tatzkan sijasta: Ei tarvi.

Modet: sorry chatti, mutta täällä on moni ihminen saanut julkisia varotuksia kirjoitustaidoistaan, tai sanotaanko kirjoituksien ulkoasusta.
OTE]
Kiitos :)

Modet lienevät toimineen oikein. Olen hiljaa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy