Palstoja tulee kyllä seurattua ja Jartsan henkilöllisyydestä jonkinlaista hajua on olemassa. En ymmärrä motiiveja vetää tuo anonyymius mukaan jokaiseen viestiin. Palstan ylläpitäjä on päättänyt, että keskustelu täällä käydään nimimerkeillä, joten näin toimittakoon kunnes toisin määrätään. Muuta palautekanavaa, kuin nämä keskustelufoorumit en ole fanclubilla havainnut olevan. Nämäkin kanavat tyrehtyvät siihen, että kaikki muu kuin selkääntaputtelu katsotaan räksyttämiseksi ja vaietaan kuoliaaksi. Tässäkin ketjussa on moni kysymys jäänyt vaille vastausta. Edelleen haluaisin tietää miksi fanclubin sivujen etusivulla annetaan virheellistä tietoa sivujen suunnittelusta ja toteutuksesta. Samoin haluaisin tietää miksi linkkilistassa on jääkiekkoaiheisten linkkien lisäksi linkki erään markkinointialan yrityksen sivuille. Eihän kenelläkään vain vahingossa meinaa mennä bisnekset ja harrastukset sekaisin?
Itse olen ollut ja olen edelleenkin valmis keskustelemaan asioista aivan naamakkain. Valitettavasti yhdistyksen puheenjohtaja ei ole yrityksistä huolimatta katsonut arvolleen sopivaksi antautua keskusteluun rahvaan kanssa, vaan on pitänyt parempana vaihtoehtona puhua selän takana ircissä. Jos Jartsa tai joku muu fanclubin silmää tekevä tuntee halukkuutta keskusteluun muuten kuin anonyyminä näppäimistön välityksellä, poristaan heti kun saatte jonkinlaisen fanimatkan järjestettyä ja nähdään matsissa.
Itse olen ollut ja olen edelleenkin valmis keskustelemaan asioista aivan naamakkain. Valitettavasti yhdistyksen puheenjohtaja ei ole yrityksistä huolimatta katsonut arvolleen sopivaksi antautua keskusteluun rahvaan kanssa, vaan on pitänyt parempana vaihtoehtona puhua selän takana ircissä. Jos Jartsa tai joku muu fanclubin silmää tekevä tuntee halukkuutta keskusteluun muuten kuin anonyyminä näppäimistön välityksellä, poristaan heti kun saatte jonkinlaisen fanimatkan järjestettyä ja nähdään matsissa.