Samaa mieltä, mutta toisaalta hyvä ettei ainakaan ihan vielä tule niitä mestaruudesta taistelevia nippuja vastaan. Spartan tasoinen seura lienee jjuuri hyvä tähän saumaan kun joukkue kärsii vielä kasvukivuista.Uskomatonta. Miten voi arpa tuoda koko ajan näitä tshekin, saksan ja itävallan tms joukkueita vastaan! Olisi mukavaa jos joskus tulisi joukkueita vastaan SHL- ja NLA-liigoista.
Näkisin silti esim HIFKin polun vielä haastavampana: Linköping tai Davos ekasta, seuraavasta sit todnäk Zug tai Frölunda. Äkkiseltään näyttäisi että KalPalla on vastustajien kannalta helpoimmat kaksi ensimmäistä kierrosta.Jos jatkoon mennään niin vastaan tulee Lukko-Jönköping -matsin voittaja. Kaavio on haastava muttei mahdoton Kärpille. Viime vuonna saattoi arpaonni olla aika hyvä Kärpille tuon playoff-puun kanssa, mutta nyt on laatua luvassa joka kierroksella.
No niinpäs onkin. Katsoin huolimattomasti Kärppien kotisivuilta. Tämä on oikeasti hyvä asia Kärpille päästä aloittamaan vieraspelillä.Kärpät pelaa Prahassa, ei Raksilassa. :)
Voi rähmä. Se siitä ceehooällästä sitten. Ei Kärpät kotonaan pysty kolmen maalin takamatkalta (5-2 Spartalle) menemään jatkoon.
Ilmeisesti Outolintu kokee olevansa jonkin sortin kiekkoprofeetta, joka näkee etukäteen lopputuloksen.Joko maaliero on kolme maalia, vaikka peliä ei ole vielä edes pelattu? Vai onko säännöissä jäänyt minulla jotain huomaamatta?
Tulosveikkausketjussa olen tiennyt tai arvannut kaksi ottelua täysin oikein. Vain HPK -ottelu meni väärin. Se päättyi 3-2 Kärpille, kun itse veikkasin 3-3. Oikein ovat menneet Sport pelit: 4-2 ja 4-1 Sportille. Eli kolmesta veikkauksesta kaksi mennyt täysin oikein - osumisprosentti siis 66.7.Ilmeisesti Outolintu kokee olevansa jonkin sortin kiekkoprofeetta, joka näkee etukäteen lopputuloksen.
Mulla on mennyt tähän mennessä kaikki veikkaukset oikeen, joten en ole tänne ehtinyt kirjoitellakkaan kun pitänyt suunnitella sijoituksia ja tuhlata voittorahoja.Tulosveikkausketjussa olen tiennyt tai arvannut kaksi ottelua täysin oikein. Vain HPK -ottelu meni väärin. Se päättyi 3-2 Kärpille, kun itse veikkasin 3-3. Oikein ovat menneet Sport pelit: 4-2 ja 4-1 Sportille. Eli kolmesta veikkauksesta kaksi mennyt täysin oikein - osumisprosentti siis 66.7.
Eihän se hyvältä näytä
Kiinnostus CHL:ään on kyllä kärsinyt tälle kaudelle. Varsinkin tänä iltana kun lopputulos ei vielä edes ratkaise yhtään mitään vaan kyseessä on käytännössä vain 120 minuuttia kestävän matsin ensimmäinen puolisko..
Kyllähän tuo jalkapallon puolella toimii hyvin ja pitää kiinnostuksen yllä. Ei siellä ainakaan voi kovin pahasti tukkaan ottaa, mikäli haluaa kotona vielä taistella jatkopaikasta.