Kärpät 2002-2003

  • 110 743
  • 994

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Re: Huhumylly pyörii...

Viestin lähetti Polliisi
...Kimmo Kapanen, Sergei Gusev, Petr Cajanek...milloin jysähtää?

Kaksi kolmesta tuosta listasta on lähellä, mutta Kapasen tilalle etsitään jotain muuta vaihtoehtoa. :cool:
 

Polliisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
#28
Re: Re: Huhumylly pyörii...

Viestin lähetti Kärpät#18


Kaksi kolmesta tuosta listasta on lähellä, mutta Kapasen tilalle etsitään jotain muuta vaihtoehtoa. :cool:


Hienoa, hienoa...kunhan se ei ole Paffa :p
 

Thomas#70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät is iron
Re: Re: Huhumylly pyörii...

Viestin lähetti Kärpät#18


Kaksi kolmesta tuosta listasta on lähellä, mutta Kapasen tilalle etsitään jotain muuta vaihtoehtoa. :cool:

Ai onko sulla Kärpät#18 viimekäden tietoo?
siis ei siinä että en uskosi! vaan mun tietojen mukaan oikein olisi 3/3:sta!

ja huomenna ilmeisesti on tiedotustlaisuus...? no jokatapauksessa ennen ens maanantaita!...
Jolloin pommit paksahtelee!:D
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Re: Re: Re: Huhumylly pyörii...

Viestin lähetti Thomas#70


Ai onko sulla Kärpät#18 viimekäden tietoo?
siis ei siinä että en uskosi! vaan mun tietojen mukaan oikein olisi 3/3:sta!

ja huomenna ilmeisesti on tiedotustlaisuus...? no jokatapauksessa ennen ens maanantaita!...
Jolloin pommit paksahtelee!:D

On jonkinverran tietoa ja Kimmo Kapanen on hallituslähteen tietojen mukaan ulkona maalivahtispekulaatioista.

Tiedotustilaisuutta ei ainakaan tällä viikolla ole, näin olen antanut itse itseni ymmärtää. Hommaa halutaan rauhoittaa sen verran, että kaikki matsit saadaan pelattua. Ton oli poikkeus, koska hänen perässään oli muitakin ottajia ja Ton halusi tehdä sopimuksen ennen kotiinlähtöä.

Ainahan suhdanteet voi muuttua!
 

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Petr Cajanek pelaa ensi kauden NHL:ssä. Tällaisen tiedon Jalonen tai Narvanmaa ilmoitti SPORT FM:ssä joskus vuoden vaihteessa, kun Jortikka oli käynyt Tsekeissä katsastamassa vapaita pelaajia. Cajanek olisi kai tullut kysymykseen loppukauden vahvistuksena, muttei NHL 2002-03 takia tullut kysymykseen. Muistaakseni seura oli vielä St. Louis Blues!

Joten siinä mielessä, jos Kärpät tuon kalan nappaa, niin sopii ihmetellä. Onnea yritykselle!
 

Bayern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Huuhkajat
Kapanen

Kuulin tuolta Savon suunnalta mielenkiintoisen aspektin tähän Kapas-huhuun. Kuopiossa puhutaan, että yksikään Kapasen sukuun kuuluva ei tule koskaan työskentelmään J. Junnon vetämässä organisaatiossa, koska KalPan aikoihin siltoja on poltettu oikein urakalla. Olen kyllä täysin valmis uskomaan tämän väitteen. Mielelläni olisin silti K. Kapasen nähnyt Kärppämaalissa.
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Re: Kapanen

Viestin lähetti Bayern
Kuulin tuolta Savon suunnalta mielenkiintoisen aspektin tähän Kapas-huhuun. Kuopiossa puhutaan, että yksikään Kapasen sukuun kuuluva ei tule koskaan työskentelmään J. Junnon vetämässä organisaatiossa, koska KalPan aikoihin siltoja on poltettu oikein urakalla. Olen kyllä täysin valmis uskomaan tämän väitteen. Mielelläni olisin silti K. Kapasen nähnyt Kärppämaalissa.

Helpottava uutinen sikäli mikäli tosi ja mikä ettei. Ainoa Kapanen mikä minun Kärppiini kelpaisi olisi Sami. Ja sehän on tätä "ei tässä elämässä"-osastoa se.
 

Roy

Jäsen
Petr Ton

Toni on meidän, voi veljet Tooni on meeeidän!

Ja laulu raikaa Hippoksen seisomakatsomossa satapäisen fanijoukon suusta :D

Mutta asiaan. 1 hyökkääjä, 1 pakki, 1 maalivahti. Ilmeisesti nämä ovat vielä tulossa. Aarnio jatkaa, Kossu ilmeisesti ei, mikä on hienoinen yllätys. Kossulta ei ilmeisesti löydy intoa jatkaa Oulussa. Tällöin takapuolta ja homma jatkukoot muualla. Aarnio paikkaa Kossun anyday.

Jos maalivahdeista ulkona on Kapanen vaihtoehdot jäävät kotimaisten osalta aika vähiin: Kuivalainen, M. Leinonen ?
Paffaa en toivoisi Ouluun, tosin Kapastakaan en pitäisi messiaana. Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Pakkia haetaan ilmeisesti ulkomailta. Aallon nimi ollut esillä, mielestäni olisi hyvä vahvistus, mutta ei liideriksi.

Maanantaina räjähtää?
 

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kossu

Joo ...


Minä olen aina pitänyt Kossun pelityylistä. Ja se on ikävää minulle. Kossu on ollut minulle The Kärppä.

Ei voi mitään. Junno on köyhä. Kossu matkustanee Jokeri-leiriin. Minua vituttaa kärppäläisenä. Ihan totta.


Äläkää pilatko Kossua Jokerilaiset. Älkää laimentako.
 

Polliisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
#28
Niin...

Kyllähän minäkin Koskenkorvaa "kaipaamaan" jään, jos Kimmo ei Oulussa jatka...tosin Ihmiskuula korvaa joo. Tosin jos seura on Jokerit niin se yllättää. Ei varmaan hirveän isoa roolia Narreissa luvassa.



Mutta joo...jostakin pitää sitten luopua...Lieversin ja Viuhkolan jatkot olivat positiivisia yllätyksiä minulle.
 

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
toistoa

Joo ...


Niinhän se on, että jos tällä palstalla on Kärppä-Henkinen on kirjoitusoikeudet tiukassa. Siittä muksut pitävät huolen.


Kossu. Kossu. Tule Kärpppiin.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
#11 Koskenkorva

Onko Kossun osoite Tampereella vai Helsingissä, jää nähtäväksi. Huomennahan tuo varmaan selviää kun finaalit on pelattu.
 

Jantse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oikko noin ?

Aarnion Antilla ei toistaiseksi ole sopimusta.

Huhumylly pyörii ja voi olla, että liian aikaisin ilmoitettu 'varma' tieto tuhoaa koko, tässä tapauksessa nuoren, pelaajan uran.

Koskenkorvan agentti on kieltänyt Kimmoa allekirjoittamasta sopimusta vielä. Tarkoituksena on ilmeisesti katsoa kaikki kortit. Käytännössä tämä tarkoittaa JYPiä, Lukkoa, SaiPaa ja Ässiä.

Lappeenrantalainen asiamies muuten ei ainakaan viimeisten tietojen mukaan edes ole virallinen SJRY:n (FHPA) rekisteröimä agentti.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Uusi viikko..

Elämme mielenkiintoisia aikoja. Tällä viikolla pitäisi ruveta nimiä tipahtelemaan, sillä kohtahan päällä on nuo EMEM-kisatkin. Vai vedätetäänkö hommaa juuri noiden kisojen takia?

Ainakaan tänään ei pitäisi tiedotettavaa olla, ellei asioissa ole tapahtunut läpimurtoa. Aarnion sopimuksesta kun ei tiedoteta erikseen. Junno tekee kovasti töitä ja ainakin toistaiseksi spekuloinnit vahvistusten suhteen ovat olleet minulle mieleisiä.
 

Kopander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Colorado Avalanche
Liverpool
Spekulaatiot pyörivät hurjina, ja ainakin Kärppä palstalla yhä useammalla alkaa olla ns. varmaa tietoa tulevista vahvistuksista. Ja tänään myös yhä useampi ja useampi uskoo, että jysähtää.

Sitten täällä, eräs parhaista kirjoittajista kertoo, ettei mitään tapahdu. Ainakaan tänään. :confused:

Kerrassaan merkillistä. Koskenkorva ei ilmeisesti jatka Kärpissä, mikä on mielestäni hyvin valitettavaa. Kossun tasoista sytyttäjää, karvaajaa ja alivoimapelaajaa saa hakea. Jos Aarnio pystyy ensi kaudella ottamaan Kossun paikan, niin mikäs siinä sitten.

Kärppäpalstalla puhutaan nyt jopa Jaroslav Bednarista. Elämme jännittäviä aikoja rakkaat Kärppäfanit.
 

JPL

Jäsen
Pelkästään omien junnujen sopimuksista tuskin pidetään tiedotustilaisuutta? Eli heti kun uudet sopparit / uusi soppari on valmiita, tiekkari pidetään.

Uusilla nimillä on turha spekuloida... Ne, jotka sen tietävät toivottavasti tajuavat olla hiljaa. . .
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vielä tonosta

Käsissäni on upo uusi Hifk magazine, jossa lukee seuraavaa...
"Älkää missään tapauksessa ottako jengiin Petr Tonia.
Hänen nimensä on vilahdellut mahdollisena uutena HIFK-pelaajana. Mutta eikö mies ole jo osoittanut, ettei luistin kulje pääkaupunkiseudulla." -lisäksi mies menee täysin kipsiin tiukoissa paikoissa.
Tällä pelatulla kaudella..SM-liigassa seuraa pari kertaa vaihtanut Petr Ton pääsi ajoittain myös hyvään vauhtiin. Ton on kuitenkin selkeä ON / OFF pelaaja. Hyvänä päivänä mikään ei pidättele häntä, mutta jos päivä on huonompi niin mies on vain varjo joka leijailee kaukalossa.ps jutut oli sivuilla 18 ja 30
 

Probert

Jäsen
Re: Petr Ton

Viestin lähetti Roy

Jos maalivahdeista ulkona on Kapanen vaihtoehdot jäävät kotimaisten osalta aika vähiin: Kuivalainen, M. Leinonen ?
Paffaa en toivoisi Ouluun, tosin Kapastakaan en pitäisi messiaana. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Maanantaina räjähtää?


Ihanko tosissaan kaavailette Kuivalaista Ouluun? Miestä, jolla on sopimus Pelicansiin ensi kaudeksi?
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Kopander
Kärppäpalstalla puhutaan nyt jopa Jaroslav Bednarista. Elämme jännittäviä aikoja rakkaat Kärppäfanit.

No juu - rajansa huhuilullakin. Jos nyt joku satunnainen kirjoittaja pistää vahvistusten pohtimisketjuun viestin "Miten ois Jaroslav Bednar" niin ei tuo nyt vielä kovin suurelta puhelemiselta edes vaikuta, muusta nyt puhumattakaan...

Old TJ
 

Kopander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Colorado Avalanche
Liverpool
Aarniolle jatkosopimus

"Kärpät tiedotti virallisesti faxtiedotteella medioille klo 13:n jälkeen tänään, että hyökkääjä Antti Aarnio on tehnyt yksivuotisen sopimuksen Oulun Kärppien kanssa. " menneellä kaudella Aarnio nousi yleisön suosikiksi peräänantamattomalla taistelutahdollaan ", kertoo Kärppien faxitiedote.
Aarnio: 14.05.1981, 173 cm, 84 kg.
Aarnio on edustanut Suomea kaikkien ikäluokkien juniorimaajoukkueissa.

Mega / Mikko"

Näin kertoo Radio Mega
 

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No nyt olisi kuulkaa erikoistarjouksessa Passo. Kaupan päälle irtoaa vielä Honken. Koko paketti melko edulliseen hintaan. Vaihdokit huomioidaan.
 

Roy

Jäsen
Baffa ei riitä

Viestin lähetti Probert


Ihanko tosissaan kaavailette Kuivalaista Ouluun? Miestä, jolla on sopimus Pelicansiin ensi kaudeksi?

Aivan totta. Eipä taida Pasi tulla Ouluu, onneksi. Mutta siihen en kommentoi, onko Baffa lähdössä Kaaneista.

Huhuja on liikkunut eräästä toisesta suomalaisvahdista. Katsellaan ja odotellaan.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Kimmo Koskenkorva on kertonut tänään itse, että ei ole saanut tarjousta miltään muulta joukkueelta kuin kärpiltä. Sopimuksen sisällöstä kuulemman neuvotellaan edelleenkin Junnon kanssa. Kossulta kysyttiin myös, että onko hän siirtymässä Bluesiin kuten on huhuttu ja siihen Kimmo oli vastannut naurulla ja sanonut, että kaikenlaista sitä huhuillaan. Kertoi etenevänsä sopimusasioiden kanssa rauhallisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös