Kärpät 2002-2003

  • 110 990
  • 994

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Kossu

Viestin lähetti Oiva
Kimmo Koskenkorva on hylännyt Kärppien tarjoaman sopimuksen ja tehnyt sopimuksen toiseen seuraan. Asiasta tiedotettaneen torstaina.


Tapparalla on tiedotustilaisuus torstaina, joten olisiko tulossa Tapparaan?
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olisiko tosiaan Kossun tie viemässä miestä Tapparaan? Se selvinnee kenties huomenna. Tosin onko sitten Tapparasta tarjolla sen kummempaa roolia, kuin mitä Kärpissä olisi ensikaudella ollut?

Kossu viilettää jäällä kohti kaikkea mikä liikkuu, on karvaajana tehokas ja aiheuttaa nousuillaan päänvaivaa vastustajan puolustukselle. Siinä ovat ne hänen parhaat ominaisuudet, muussa on sitten petraamista.

Aamulehti kirjoittaa Mäkiahoa koskevassa jutussaan myös Hamiltonista:

"Kärpissä pelanneen Jeff Hamiltonin nimi on liitetty Tapparaan, mutta vahvistus puuttuu."

Noniin...huomiselle on sitten näin Kärppäläisittäinkin mielenkiintoista seurattavaa, mitä kuuluu Tapparan suunnalta.
 

Roy

Jäsen
Makkara

Toivottavasti myös meillä on tiedotettavaa lähiaikoina...
Pari paperia ilmeisesti pöydällä odottamassa. Ehkä huomenna? Ehkä yli? Ehkä kisojen jälkeen..
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Noniin, MM-kisat lähestyvät huipennustaan. Nostetaan ketjua ylöspäin, sillä heti kisojen jälkeen ensi viikolla tapahtuu kärppäleirissä. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä Kärppien ensi kauden joukkue on koossa ensi viikon loppuun mennessä, sillä tiedotustilaisuutta järjestellään ja kaikki 3 jäljelläolevaa sopimusta aiotaan julkaista kerralla.

Tähänpä saisi alkaa kokoamaan toiveita niistä vahvistuksista, jotka kansa haluaa Raksilaan. Pari näistä nimistä on toki jo pitkään pyörinytkin näillä sivuilla...
 

JPL

Jäsen
Näin on...

Junno on vielä viikonlopun Ruottin puolella ja palaa sieltä siten, että tiedotustilaisuus voidaan pitää ensi viikolla. Nimet taitaa olla aika selvää kauraa. . .
 

Thomas#70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät is iron
Kolme uutta....
Kaksi Tsekkiläistä, yksi suomalainen...
Pakki-hyökkääjä-hyökkääjä...
 

kärppä99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool
arvaus

tsekkipakki + tenkura + mettovaara?
eihän nuo oo pyöriny edes kauaa jo kaikkialla :p
 

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toivottavasti tuo Erik Kakko-huhu ei pidä paikkaansa....eihän?! Meillähän oli jo Harri Aho.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Viestin lähetti eksa
Toivottavasti tuo Erik Kakko-huhu ei pidä paikkaansa....eihän?! Meillähän oli jo Harri Aho.

Kakko olisi selkeästi paras vaihtoehto pelaajista, joiden kanssa neuvotellaan. Kokemusta riittävästi, loistava laukaus ja ei veisi ulkomaalaispaikkaa. Nykyiset tshekki-vaihtoehdot ovat ainakin minun mielestä pikkaisen riskipeliä.
 

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Kärpät#18


Kakko olisi selkeästi paras vaihtoehto pelaajista, joiden kanssa neuvotellaan. Kokemusta riittävästi, loistava laukaus ja ei veisi ulkomaalaispaikkaa. Nykyiset tshekki-vaihtoehdot ovat ainakin minun mielestä pikkaisen riskipeliä.

Olen saanut sellaisen käsityksen, että äijä olisi tosi kallis. Ja minua hänen peliesitykset eivät erityisemmin ole vakuuttaneet, liian pehmeä ja vetelä, ainakin maajoukkueessa.

Mitä hyötyä olisi, jos ulkomaalaispaikkaa ei menisi jos johonkin Kakon vuosipalkkaan syydettäisiin joku 100 000(?) euroa?

Yliarvostettu pelaaja minusta¨, Kärpissä on paljon parempiakin pakkeja, esim. Lehtonen.
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Kakko

Toki mitä tahansa hintaa ei pidä maksaa, mutta kyllä Kakon hankkimisessa kärppäpaitaan ihan järkeä olisi. Taisaisesti on parinkymmenen tehopinnan raja ylittynyt, eli hyvin pakille.

Toisekseen tuo ulkomaalaiskiintiössä paikan pitäminen voi olla ihan fiksua jos vaikkapa Pitkäsen Joni suunnistaa rapakon taakse. Jos ylivoimassa pitää Lotvosen Kimmoa viivamiehenä ensi kaudellakin peluuttaa, niin ei se silloin hääviä ole... no affence Kiku.
 

JPL

Jäsen
Noniin...

MM kisat on käyty kunniakkaasti läpitse ja liigan joukkueet alkavat muotoutua. Kärppien osalta viimeiset palaset loksahtavat kohdalleen tiedotustilaisuuden muodossa toivottavasti jo tällä viikolla. Kyseessä on yksi puolustaja ja yksi hyökkääjä, jotka molemmat ovat ulkomaisia. Tämän jälkeen tuskin enää joukkueeseen tulee muutoksia.
 

JPL

Jäsen
Siihen foorumiin kannattaakin luottaa kuin vuoreen.

mm. viimeinen viestiketju on: J.Junno erotettu. ---hah---
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aijai,tulisipa ilmoitusta mahdollisimman pian.Nyt esillä pyörineet nimet on niin kovia (Tenkratista ja muista lähtien) ettei oikein malta odottaa. Kunhan vahvistusten nimet lyödään lukkoon niin faniparat saa ruveta pähkäilemään ensi kauden ketjuja:-)

Kärppien hankintapolitiikka tähän mennessä vaikuttaa järkevältä . Mukava (ja tavallisuudesta poikkeavaa) olisi jos nimet tuotaisiin julki jo nyt,olisipahan joukkue lukkoon lyötynä (okei,pieni NHL-peikko) jo hyvissä ajoin ja äijät saisivat keskittyä treenaamaan.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Nyt rupeaa nimiä tippumaan, kauan on tätä viikkoa odotettu! Mettovaara ei olekaan tulossa Ouluun, god sein danke! Ehdin jo pelästyä. Kesäloma alkoi 10 minuuttia sitten, joten enää ei puutu kuin ne hillittömät nimet!

Viimeiset spekulaatiot miellyttävät minua suunnattomasti. Etenkin tuo huhuttu puolustaja on sellainen kaveri, että alta pois! Toivottavasti paperiin vaan nimi on saatu. Tulee monelle yllätyksenä. Mukana spekuaatioissa vahvasti myös Richter ja Marusak, Kakko varmuudella ulkona.
 

Twist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät,
Dallas Stars
Toivottavasti se pakki osaa myös kolauksen maalin edustalla. Kärpissä ei tällä hetkellä yhtään pakkia, joka pystyisi tekemään oman maalinedustan todella epämieluisaksi vastustajan hyökkääjille.
 

JPL

Jäsen
Turhaan sie K#18 sitä Marusakkia enää huhuilet. Jatkaa nykyisessä joukkueessaan ainakin ensi kauden vielä.
 

Roy

Jäsen
Niin, joo

Onko kellään tietoa, onko se tiedotustilaisuus nyt torstaina vai milloin? Vai kenties perjantaina vai tulevaisuudessa.
Jos jollain on hajua, niin ilmoitelkoot..
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Re: Niin, joo

Viestin lähetti Roy
Onko kellään tietoa, onko se tiedotustilaisuus nyt torstaina vai milloin? Vai kenties perjantaina vai tulevaisuudessa.
Jos jollain on hajua, niin ilmoitelkoot..

Tilaisuus on torstaina tai perjantaina, näin ainikin minulle on ilmoitettu.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
... Mettovaara ei olekaan tulossa Ouluun, god sein danke! Ehdin jo pelästyä. ...
Toisaalta olisin helpottunut, jos Mettovaara ei tulisikaan takaisin Kärppiin. Eipähän ainakaan yli-innokas Raksilan puukkoraati (ei IS-tähtiraati, vaan puukkoraati) pääsisi puukottelemaan Mettovaaraa "mitä minä sanoin"- ja "on se tuo Mettis huono"-jutuin, mikäli vaikka Sampalla ei ajoittain peli kulkisikaan. Ja toisaalta, mikäli Samppa siirtyisi muualle, sanotaan vaikka Lahteen, niin minä voisin sanoa Sampan pelin kulkiessa, että "mitä minä sanoin".

Uran lopettaminen kasvattajaseurassa motivaatiotekijänä kokeneella pelimiehellä saattaa olla sellainen lisäkipinä, jota kannattaisi Kärpillä kokeilla Mettovaaran muodossa. Uskosin, että Samppa laittaisi ainakin satakymmenen lasiin, ja olisi hyvä vahvistus Kärppien joukkueeseen. Mutta luulen, että näin ei tule käymään, vaan Samppa siirtyy ensi kaudeksi johonkin muualle; ainakaan ensi kaudella ei ole Sampalla mahdollisuutta lopettaa pelaajauraa Kärppiin.
 

Thomas#70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät is iron
Huomenna julkaistaa "vaan" Petr Tenkratin sopimus!
Fiilis on kyllä melkoinen..
Ensin Ton sitten Bäckström ja nyt Tenkrat kuka lie seuraava..?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös