Prkl. tuota teidän sivujen keskustelua. En yhtään viestiä ole vielä lähettänyt, enkä taatusti vaihtanut salasanaa, mutta kirjoittamaan en pääse.
Laitan vastikkeen Vanaajalle tähän ketjuun, oikeasti siis se kuuluisi oulunkarpat.fi keskusteluun, johonkin ketjuun, en muista enää nimeä.
Jos se vanaaja vaikka sattuisi lukemaan, älkää siis muut välittäkö: ;)
-----------------------------------------------------------
VANAAJA:
"Ensimmäinen asia: Petr Ton on Liigan parhaita pelaajia ja todellinen supervahvistus. Toinen aisa minkä heti älysin näillä pienillä aivoilla oli se että joukkueeseen tulee muitakin Tshekki pelaajia ja ei taatusti mitään tusinapelaajia tyyliin Sedlak,Vostrak jne..."
Aika kovaa puhetta mieheltä, joka on varmasti "montakin" kertaa nähnyt edellä mainitsemasi miehet pelissä.
Ensimmäinen asia on totta. Sen minä tiedän, mutta toinen on kyllä osittain armotonta "jöötiä".
Uskallanpa väittää, tuntien Kärppien scouttauksen, ettei Kärpät ole tuoneet viime aikoina läheskään samantasoisia pelureita SM-liigaan. Sedlakin kausi nyt himmeni, johtuen loukkaantumisista.
Pavel Vostrak tulee sen sijaan takomaan Jyväskylässä ensi kaudella varmasti pisteitä,jonka lisäksi miehen lämäri on todella _kova_. Itse asiassa olen itse hiukan pettynyt jollei Plzenin Paavali tee yli...no sanotaanko vaikka..40 pistettä.
Kertoo varmasti jotain, jos Kari Tyni huutaa suorassa radiolähetyksessä "VITTU mikä lämäri".
No tämän jutun idea nyt oli, että olisit voinut ottaa tusinapelaaja esimerkkeihisi Sedlakin ja Vostrakin sijaan esim. nimet Hamilton ja Davydov.
Muutenkin kohtuu ärsyttävää, kun "jos nämä eivät olisi tulleet, oltaisiin saatu pelaajia tyyliin Chlubna, Nikolov, Vostrak..."-lauseita päästelet pihalle.
Esimerkiksi Chlubna oli koko kevään Jypin paras pelaaja, Tono oli aivan täysin pihalla, vaikka välillä väläyttelikin.
Eikö herralle olisi kelvannut maalipörssin voittaja?
Valitettavasti täytyy tunnustaa, etten tykkää kovin paljoa joidenkin Kärppä-fanien tyylistä kannattaa omaa joukkuettaan. Tosin en ilmeisesti ole Suomessa kovin suuri harvinaisuus.