Banhami oli kyllä taas iloinen yllätys. Herrasmies ja hirrrveä lämäri. On vain lysti katsoa sitä karvaturria kiekon kanssa.
Kärpät vei tämän pelin ja vaivattomasti. Ei näyttänyt olevan kavereilla läheskään niin paljoa yritystä kuin yleensä olen peleissä tottunut näkemään. Tenkrat ratkaisi pelin ja sen jälkeen olikin molemmilta lähinnä pelailua. Ja Bäckströmmin hazardeista olen iloinen. Parempi reilussa johtoasemassa kuin tiukassa matsissa. Saipalta pari loistavaa taklausta. Pitkästä aikaa sai myös nostaa Aarniolle hattua. Tuli yksi taklaus tosi ikävän näköisesti missä Aarnion pää jäi laidan ja taklaajan väliin, mutta sen kummempaa loikoilematta ylös ja yrittämään vanhanaikaista. Ja seuraavassa vaihdossa taklaamaan malmivaaraa. (mikä sikäli on helvetin koomisen näköistä)
Ja ei erot niin isoja ole huipun ja hännän välillä. Isoksi eron tekee lähinnä se, että jos lähtee väärällä jalalla niin silloin saattaa maalierosta tulla iso. Noh.. eiköhän supersix opeta missä lätkää pelataan ja tullaan takaisin häntä koipien välissä.
EDIT: ja vaikka Bume oli huono tänään niin ei häntä huonoksi tee se, että joku taklaa hyvin. Niemisen Ville sanoi selostuksessa aika osuvasti "Kun pelaa tietynlaisella pelityylillä niin välillä saa kovia taklauksia, ei se ole mikään häpeä, että joku taklaa sinut, se on osa peliä." Eikä Bume lähtenyt millekään kostoreissulle siksi, että kaveri taklaa kovaa ja puhtaasti. Keräili vain itseään niin kuin pelimiehen kuuluukin. Ja jatkoi pelaamista. Oli tosin epävarmahko, mutta pari hyvää laukausta.
EDIT EDIT: Meinas ihan unohtua.. Mitähän pillereitä Vallin on popsinut??? Mies kahvasi, koukki ja roikkui aivan minimaalisen vähän (tuskin ollenkaan) ja taklasi ainakin 5 kertaa!! Ja hyvin vielä pieneen kokoonsa nähden. ( Eli ei mitään pommeja mutta vuoren varmasti taklattavan eri suuntaan, että saa itse kiekon.)