Kärpänen ja ripuli...

  • 2 989
  • 34

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Makasin sohvalla tuossa futismatsin tauolla ja katselin kärpästä katossa. Katselin sitä ainakin viisi minuuttia ja se ei liikkunut sinä aikana mihinkään. Olikohan sillä ehkä siipien toimintaa ohjailevat lihakset kipeinä liiasta lentelystä? Vai oliko kenties maha niin täynnä, ettei jaksanut muuta tehdä kuin kököttää paikallaan siinä meikäläisen olkkarin katossa? Näin voi hyvinkin olla... nimittäin minä olin tänään kotona koko päivän potemassa terhakkaa ripulia... kävin siis vähän väliä wc:n pytyllä kurantamassa ja siihen pytyn sisäpintaan jäi aina väkisinkin tahroja - sitä kamaa nimittäin tuli suolesta kuin susihauleja katkaistun haulikon piipusta... joten pytyn reunoille jäi väkisinkin kärpäselle paljon murkinoitavaa. Kärpänenhän syö paskaa. Toisaalta minä kyllä tavattomasti ihmettelen, että miten mikään otus voi olla niin tyhmä että syö paskaa? Varsinkin tuollainen otus, joka on kuitenkin tarpeeksi fiksu että osaa kävellä katossa. Minä osaan nipin napin kävellä lattialla, joten voisi luulla että minä söisin jotakin vielä paljon älyttömämpää kuin paskaa... jaa no, minä kyllä tykkään mustasta makkarasta ja hillosipuleista, joten se siitä.
Jotkuthan väittävät että tällainen kunnon rapsakka ripuli tekee välillä elimistölle gutaa. Tyhjenee suolenmutkista takuulla kaikenlainen nöyhtä ja muu kuona. Heikonlaisen olon tämä kyllä saa aikaiseksi, ei juuri muuta jaksa kuin vaan maata sohvalla ja tuijottaa katossa olevaa kärpästä syvälle silmiin. Kärpäsen onneksi olen näin heikkona... en jaksa nousta jakkaralle ja ruveta mätkimään kärpäslätkällä.
No niin, tämän verran sai kirjoitettua raporttia tämän kesäpäivän ihanuudesta, kun tässä vaiheessa on jo taas pakko mennä takaisin pytylle pöräyttämään.

PS. Se kärpänen ei värähtänytkään edes silloin kun Italia teki tasoituksen Meksikoa vastaan... ei se siis ainakaan futiksesta mitään ymmärrä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator


PS. Se kärpänen ei värähtänytkään edes silloin kun Italia teki tasoituksen Meksikoa vastaan... ei se siis ainakaan futiksesta mitään ymmärrä.

Älä sano! Jos se olikin Meksikon kannattaja? Tai muuten viilipytty, joka ei alkusarjan maaleista liiemmin riehaannu.

Onhan sekin mahdollista, että se vaan sääli Sua ja tuli seuraksesi. Tai venttas seuraavaa vesskäyntiäs, jotta pääsis safkalle? Ota näistä selvää! Ei ole kärpäsen sielunelämää helppo tulkita, ei.

ps onkohan niillä liimaa klabbeissa, kun ne osaa kävellä katossa?:rolleyes:
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Hei, ei miljardit (?) kärpäset voi olla väärässä, paskan täytyy olla hyvää! Ja tuo kärpäsen silmiin tuijottaminen, eikö sillä ole niitä silmiäkin aika pirusti? Mitä jos se iskee sulle salaa silmää? Haluaa vaikka treffeille? Sekaantuvathan ihmisetkin eläimiin, miksei kärpäset ihmisiin? Cool.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Kärpänen ja ripuli...

Viestin lähetti Senior


Älä sano! Jos se olikin Meksikon kannattaja? Tai muuten viilipytty, joka ei alkusarjan maaleista liiemmin riehaannu

>>> Voi taivas! Kamala ajatus... meksikolainen kärpänen. Jos se tuosta rupeaa illan mittaan lentelemään ja huutelee mennessään "AI CARAMBA, VIVA MEHIKO" , niin minä takaan ja alleviivaan että se ei näe enää huomenna auringon nousevan...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Vanha kamu on luonteeltaan lievästi filosofeeraava. Kertoi ajattelevansa jos minkälaisia juttuja ajaessaan töistä kotiin, sillä hänellä on pitkä työmatka.

Eräänä päivänä hän mietiskeli juuri kärpäsiä. Hänta askarrutti kovasti niiden kielitaito. Nimittäin kesäloman aikana hänen auton sisään lentää aina kärpäsiä ovia aukoessa ja ne seuraavat mukaan Ruotsiin, jossa hän asuu. Kun hän sitten perillä avaa ovet ja kärpäset pääsevät vapaaksi, niin ne tapaavat ruotsalaisia kärpäsiä...

Miten kommunikoida ruotsalaisten kärpästen kanssa? Hänen teoriansa mukaan myös kärpäset kommunikoivat omalla kielellään, vaikkei se tapahdukaan puhumalla… mene ja tiedä.

Hän pani myös merkille erään kärpäsen vahatessaan autoaan. Tämä oli nimittäin osua läsähtänyt vauhdissa radioantennin nuppiin. Maksimaallisen heikko säkä! –Tuumasi kamu…

Taas näistä vatsavaivoista.. nehän ovat meille tuttuja kesälomilta. Muutama viikko erilaisia ruokia, viiniä, kaljaa sun muita juomia, eikä holkista kuulu plumps... ainoastaan heikkoa vihellystä...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Re: Re: Kärpänen ja ripuli...

Viestin lähetti Predator

>>> Voi taivas! Kamala ajatus... meksikolainen kärpänen. Jos se tuosta rupeaa illan mittaan lentelemään ja huutelee mennessään "AI CARAMBA, VIVA MEHIKO" , niin minä takaan ja alleviivaan että se ei näe enää huomenna auringon nousevan...

Somberopäinen kärpänen on kylläkin aika harvinainen näky, mutta lajille tyypillinen aaltoliikehän juontaa juurensa nimenomaan Meksikosta.
Ja jos minä olisin kärpänen, niin aivan takuulla olisin saanut hillittömän ripulikohtauksen juuri Italian tasoituksen aikana. Varsinkin jos alapuolellani juhlitaan.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Predator
[B
PS. Se kärpänen ei värähtänytkään edes silloin kun Italia teki tasoituksen Meksikoa vastaan... ei se siis ainakaan futiksesta mitään ymmärrä. [/B]

Ei tietenkään värähtänyt, selostajahan oli Bubi. Jos kärpäsen katse ei ollut tarkasti telkkarissa, mistään ei voinut päätellä, että oli syntynyt maali. Minäkään en huomannut sitä maalin syntyä, kun etsiskelin juuri jotain kirjahyllystä huoneen toisessa päässä telkkariin nähden. Vasta kun satuin vilkaisemaan olkani yli telkkaria, huomasin, että italialaiset tuulettavat.

En tiedä, kuinka hyvä kuulo kärpäsillä on, mutta ainakaan ihmiskorvalla ei siitä Bubin monotonisesta höpötyksestä erota maalin syntyhetkeä.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Varoitus Predatorille

Oletko tappanut viime aikoina kärpäsen? Kyse voi olla nimittäin kostosta. Vuosia sitten eksyin erehdyksissä Turkkiin, jossa huomasin aamulla hotellihuoneessa, että hyttynen oli käynyt imulla. Aamullahan tätä petoa ei missään näkynyt, joten jätin oman siirtoni iltaan. Kun yöllä, ennen nukkumaan menoa huomasin lamppua vasten tämän ison ja tumman otuksen, löin sen armotta kuoliaaksi. Hyttynen oli naaras, huomasin sen otuksen pitkistä silmäripsistä. Tuli kotiin lähdön aika, ja luulin selvinneeni taistosta voittajana.

Kotona huomasin, että ympärilläni pörräsi samanlainen suomalaisia sukulaisiaan tummempi yksilö. Nyt kyseessä oli uros, jonka totesin sen lepotilassa olevasta jormasta, jota hieman kateellisena tuijotin. Hyttynen härnäsi minua koko illan, vältellen kuitenkin suoraa hyökkäystä, mutta saaden minut raivon valtaan. Tuli yö, ja janojuomien johdosta jouduin yöllä nousemaan kuselle ja vessassa odotti yllätys. Hyttynen oli seinällä ivallinen katse silmillään, jonka johdosta vedin jo esiin kaivetun aseeni takaisin koteloon. Vedin vessan oven kiinni tietäen, että vain toinen meistä tulisi ulos...

Tarinaa on hieman väritetty, mutta perustarina on totta. Siispä kysymys hyönteisexpertti Predatorille: Voiko olla mahdollista, että hyttynen tuli mukanani Suomeen?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta tulikin mieleeni, että mahtaako kärpäsissäkin olla homoja? Tai lebareita. Joskus olen nähnyt kun kärpäset panee, mutta anaaliseksiä en muista nähneeni. Lähetyssaarnaaja-asennosta ei taida nuo pikku veitikat tietää hölkäsen pöläystä, ryybenpuolelta taitavat yksinomaan laittaa. Saattaa kärpäsen seksielämä olla vähän tylsää? Mahtaakohan ne voihkia seksiä harrastaessaan tai mahtaako pimu toistella: 'ota minut, ota lujaa!' Jaa-a.

Preda: joko Mehikon nilviäinen on hengiltä?:rolleyes:
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Predator

Rakennatko sinä vieläkin pienoismalleja?Kysyn tätä sen takia,koska voisit duunata tälle kärpäselle oman aition,jossa ötökkä voisi seurailla kanssasi Hifk:n pelejä.Hommaat vaikkapa jonkun snadin boksin,josta rupeat väsäämään julli-kärpäselle edustustiloja.Aition kattoon sinun pitää tehdä snadi reikä,josta voit pipetin avulla tiputella skraga-kärpäselle viinaksia.Syksymmällä lähdet metskaamaan Pentti-kärpäselle kavereita sinne aitioon.Voit toki huvittaa kärpästä ja hänen vieraitaan liimaamalla pikkuruisia Suvi Linden-kuvia sinne aitioon myös.

Mikäli nyt tosissasi innostuit tästä,sinänsä hyvin vaatimattomasta ehdotuksesta,niin duunaa niille paskakärpäsille myös edustus-sauna,josta avautuu näkyvyys kaukaloon.Bastua voit lämmittää vaikkapa stendarilla.Uskon että saat todella tyytyväistä palautetta näiltä lentäviltä julli-faneilta.Todella rohkea veto olisi,jos rakentaisit hemmoille seisovan pöydän,jossa olisi tarjolla sitä ihteään.Kärpästen selkään voisit liimata pikkuruiset Hifk-vaakunat.Älä kuitenkaan juota ötököille liikaa koffia,sillä emmehän me halua,että heistä tulee samanlaisia kuin minusta.

;)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
reds:

vaikkei mulle kuulukaan, mutta idea on loistava! Toivottavasti Preda teettää myös sellaiset kärpäsen mahdolliselle VIP-vieraille sellaiset muovitaskuun laitettavat kaulaan roikotettavat 'VIP-passit', jotta rivikärpäset huomaavat kuka on kuka. Eikö totta?

Lahjaksi vieraileville Vipeille voisi teettää ampiaisen nahasta sellaiset näppärät kännykkäkotelot, joissa on tärkeän vieraan nimikirjaimet! Mitäs sanotte?:cool:
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Loistavaa businesta reds1897. Jos brändi rakennuttaisi 10000 vastaavaa pömpeliä Nordikselle hintaan 2100€/kausi, nousisi yhden kauden tuotto 21 miljoonaan euroon pelkistä aitiotuloista.

Kun halli on täynnä kärpäsaitioita, voi meille faneille ilmoittaa, että sorry mutta ei tarvii tulla enää. Kukaan ei heiluttele jatkossa mitään ikäviä "Föönille kenkää"-julisteita ja iloinen surraus kuuluu hallin joka nurkasta, vaikka hävitään Saipalle 0-7.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Senior
Tuosta tulikin mieleeni, että mahtaako kärpäsissäkin olla homoja? Tai lebareita. Joskus olen nähnyt kun kärpäset panee, mutta anaaliseksiä en muista nähneeni. Lähetyssaarnaaja-asennosta ei taida nuo pikku veitikat tietää hölkäsen pöläystä, ryybenpuolelta taitavat yksinomaan laittaa. Saattaa kärpäsen seksielämä olla vähän tylsää?


Niin ja muutenkin näyttää kärpästen lajissa naaras aika vaatimattomalta mitä tulee daisariosastoon. Onko niillä ylipäätään tissit?

Mutta pirun nopeita ötököitä ne ovat. Lähtevät kuin hauki kaislikosta, kun yrität sellaisen listiä. Mahtaako sama päteä tuohon edellä viitattuun suoritukseen? Ei ne paljon ehdi nauttia. Toisaalta minkälainen mahtaa olla niiden ajantaju. Jos en väärin bilsan tunneilta muista, kärpäsen elinkaari on aika lyhyt ihmisen ajanlaskussa, mutta ehkä se kärpäsestä tuntuu paljon pidemmältä kuin kuvittelemme.

Tästä voisi tehdä elokuvan: Päiväni kärpäsenä. Siihen olisi helppo sujauttaa niitä ihmisten aina haaveilemia tilanteita, joissa pääsisi olemaan kärpäsenä jonkun mielenkiintoisen ihmisen asunnon katossa. Ei kuitenkaan Predatorin katossa. Jos olisin kärpänen, valitsisin Satu Silvon asunnon.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Sponsori

Voisit maalata pikkuruisilla kirjaimilla sponsorin nimen sinne aition kylkeen.

Sponsored by Raid.:D

Senior ja Johannes:

Tuntuu teiltäkin löytyvän todella hienoja ideoita,joilla voimme auttaa brändiä.;)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Vakio


Niin ja muutenkin näyttää kärpästen lajissa naaras aika vaatimattomalta mitä tulee daisariosastoon. Onko niillä ylipäätään tissit?


Good point! En, enpä tosiaan, ole kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. Puolustuksekseni sanottakoon, että sitä vastoin naistissejä olen tosi valppaana alati vahdannut. Mutta sen jo kai tiesit? Etpä taida itsekään siinä olla mikään märkäkorva?

Kärpäset taitavat itsekin olla varsinaisia kyttääjiä. Ajattele nyt vaikka sanontaa: 'kärpäsenä katossa'. Todennäköisesti tekevät lehtitoimittajilta tuttuihin pystylehtiöihin lyijykynällä uupumatta muistiinpanoja näkemästään. Tiedot kiikuttavat kärpästen Hesareihin ja pahimmat ylilyönnit heikäläisten 7-päivää lehteen?

Mystinen ja mielenkiintoinen on kärpäsen elo.:rolleyes:
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Johannes
Kun halli on täynnä kärpäsaitioita, voi meille faneille ilmoittaa, että sorry mutta ei tarvii tulla enää. Kukaan ei heiluttele jatkossa mitään ikäviä "Föönille kenkää"-julisteita ja iloinen surraus kuuluu hallin joka nurkasta, vaikka hävitään Saipalle 0-7.

Jos tällainen juliste jostain kumman syystä kärpästen haltuun joutuu, niin IFK:n johto voi kylmästi tappaa plakaatin heiluttelijat. Loput pörrääjistä ovat vain tyytyväisiä, kun paskaa jää enemmän siipiparia kohden. Mistähän johtuu, että kaikista kummallisimmat ketjut ajautuvat aina IFK-keskusteluksi?
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Viestin lähetti Senior


Johtuisko lääkityksen luonteesta ja/tai määrästä?:cool:

Tai sen puutteesta... :D
 

Demari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Real Madrid
Kyllä meillä kärpäsien akti kestää suht pitkään, välillä ne nai lentäessäänkin jos sattuu häiritsemään niiden parittelu touhua. Voi toki olla että ne on jääneet nalkkiin. Kaverin pikkuveli joskus pirahti kauheeseen itkuun kun se tappo kärpäsen, sitten kyseltii että miks se rupes itkee noku te tapoitte teppo kärpäsen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jassåå...

Onpas tämä kärpäsen ja ripulin inspiroima ketju alkanut muokkautua villiin suuntaan... hyvä niin, on aina kivaa huomata ettei ole ainoa (puoli)hullu tällä osastolla.

Ihan hyviä idiksiä olette kehitelleet... vahinko vaan että se kärpänen on jo ötököitten taivaassa, silmänkantamattomiin ulottuvien maukkaitten paskavuorten rinteillä herkuttelemassa.
Minä nimittäin tapoin sen. En nimittäin kestänyt ajatusta että se tulisi aamuauringon noustessa tanssimaan sambaa minun avonaiseen suuhuni (nukun usein leipäläpi auki), kun se kuitenkin on koko päivän dallannut niissä minun ripulipaskan jämissä.
Että se siitä. Ei selvinnyt oliko se meksikolainen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Varoitus Predatorille

Viestin lähetti Tumba


Tarinaa on hieman väritetty, mutta perustarina on totta. Siispä kysymys hyönteisexpertti Predatorille: Voiko olla mahdollista, että hyttynen tuli mukanani Suomeen?

>>> Kyllä on mahdollista että toit sen ötökän Suomeen. Olen minäkin kerran vahingossa tuonut matkalaukussa mukanani Marokosta sellaisen tulitikkuaskin kokoisen koppakuoriaisen... siis elävänä... ja siis vahingossa (YRITTÄKÄÄ nyt edes uskoa että toin sen vahingossa)...

MUTTA... ainoastaan naarashyttynen pistää ja imee verta. Uroksella ei ole edes siipiä, piikistä puhumattakaan... joten aika harva voi kehua nähneensä "uroshyttysen". Ja tämä oli muuten fakta.
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Viestin lähetti Predator
Makasin sohvalla tuossa futismatsin ...
minä olin tänään kotona koko päivän potemassa terhakkaa ripulia...
Italia teki tasoituksen Meksikoa vastaan...

Niin, en nyt ala syyttelemään, koska olen itsekin joskus ollut sairas:D
 
K

kangaroo

Re: Varoitus Predatorille

Viestin lähetti Tumba
Kotona huomasin, että ympärilläni pörräsi samanlainen suomalaisia sukulaisiaan tummempi yksilö. Nyt kyseessä oli uros, jonka totesin sen lepotilassa olevasta jormasta, jota hieman kateellisena tuijotin. Hyttynen härnäsi minua koko illan, vältellen kuitenkin suoraa hyökkäystä, mutta saaden minut raivon valtaan.

Kuten Preda jo totesi, ainoastaan naarashyttyset hyökkäävät sillä imukärsällään veriaterialle. Niinpä tuon uroshyttysen täytynee käyttää hyökkäysaseena jormaansa, joka ei varmaan enää siinä vaiheessa ole lepotilassa. Oletko varma, ettei se nukkuessasi päässyt yllättämään ? Toivottavasti muistit pitää kalsarit jalassa... Mikä riemu siitä syntyisikään, eikä vähiten näillä palstoilla, jos Iltalehti julistaisi lööpissään "TURKKILAINEN HYTTYNEN RAISKASI JOKERIFANIN !" :D
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kärpänen aiheutti sairasloman?

Niin, rupesimpa tuossa miettimään että kärpäsiä syömällä saisi käden käänteessä järkättyä joko itsensä, tai hankalan eväillä varustetun työkaverin pienelle sairaslomalle.

Nimittäin, kun kärpänen kerran syö kaikenmaailman paskoja sun muita mätiä juttuja, niin onhan se varma että kärpäsen sisältämä bakteerikanta on suht jäykkää tavaraa.

Eli siitä vain syömään kärpäsiä ja käden käänteessä työapaikkalekuri kirjoittaa pari yksikköä saikkupäivää.

Toisaalta taas yhtälö; hankala työkaveri+hänen eväsleipänsä+kärpänen saattaisivat tämän ko. henkilön pois työmaalta muita kiusaamasta ja rähisemään omalle perheelleen / naapureilleen. Näin toimien olisi rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto, ainakin siihen saakka kunnes mahdollinen käry käy.

No, joo ehkä lähdenkin tästä kotiin, väsyttää.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Vakio
Tästä voisi tehdä elokuvan: Päiväni kärpäsenä. Siihen olisi helppo sujauttaa niitä ihmisten aina haaveilemia tilanteita, joissa pääsisi olemaan kärpäsenä jonkun mielenkiintoisen ihmisen asunnon katossa. Ei kuitenkaan Predatorin katossa. Jos olisin kärpänen, valitsisin Satu Silvon asunnon.
Kuolisit nälkään. Satu ei käy paskalla, kuten ei muutkaan hyvännäköiset mimmit.

Hyttysenä olo olisi kivaa: dokata ja nussia. Hyttynen tietää elämän tarkoituksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös