Kärpänen ja ripuli...

  • 2 990
  • 34

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti matti&teppo
Satu ei käy paskalla, kuten ei muutkaan hyvännäköiset mimmit.

Tämä on kuvitelma, jota itsekin vaalin pienessä mielessäni hamaan kuolemaan asti säilyttääkseni edes jonkinlaisen tarkoituksen tallustella tällä planeetalla. Joulupukkiin en usko.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Kumma järjestely

Viestin lähetti Predator




MUTTA... ainoastaan naarashyttynen pistää ja imee verta. Uroksella ei ole edes siipiä, piikistä puhumattakaan... joten aika harva voi kehua nähneensä "uroshyttysen". Ja tämä oli muuten fakta.


Jumalauta, uroshyttynen siis joutuu dallaa paikasta toiseen halutessaan vaihtaa maisemaa? Missä ne muuten yleensä käy? Vai lojuuko kaverit himassa päivätpitkät odotellen siippaansa verenhaku keikalta ja yhteisen ajan viettävät sitten köyrien?

ei hassumpaa..

pale
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Kumma järjestely

Viestin lähetti pale



Jumalauta, uroshyttynen siis joutuu dallaa paikasta toiseen halutessaan vaihtaa maisemaa? Missä ne muuten yleensä käy? Vai lojuuko kaverit himassa päivätpitkät odotellen siippaansa verenhaku keikalta ja yhteisen ajan viettävät sitten köyrien?

ei hassumpaa..

pale

>>> Niinpä niin. Ei ne uroshyttyset juurikaan missään käy. Ei edes lähiökapakan terassilla imaisemassa jonkun nilkkaa tai niskaa... milläs imet kun piikki puuttuu! Joten tylsää on elo hyttysmiehenä... niin no, en ole perehtynyt siihen hyttysten varsinaiseen sukupuoliaktiin, ehkä se on niin komeeta touhua että se riittää elämän pääsisällöksi. Toisaalta taas minä ihmettelen että miten ne uroshyttyset enää tuntevat "sellaista" vetovoimaa siihen muijaansa, kun se akka joskus aamuyöllä palaa himaan verestä pulleana ja pöhöttyneenä... vaikka reissuun lähtiessään hyttysrouva oli niin hoikka ja sirosäärinen. Toisaalta on ihan kivaa tietää että moni muukin minun lisäkseni kesän aikana turpoaa ja pöhöttyy.

PS: Jotakin etua siitä, että kärsii heinänuhasta - nimittäin kun joutuu sen takia syömään antihistamiinia, niin ne pillerit lieventävät tehokkaasti myös hyttysen pistojen aiheuttamaa kutinaa. Tämä on tietenkin yksilöllistä - meikäläisen kohdalla rohto joka tepsii, on nimeltään Zyrtec.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Predator ja Kangaroo

Kiitos vastauksista kundit. Jos se ei ollut uros, niin miksi mä kävelin ontuen aamulla? Hyvä tietää etten siis tullut raiskatuksi, ja pääasia on, että molemmat lesbot tuli tapettua. Hyvin ne kyllä imi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kun ei enää uskalla uusia viestiketjuja availla, niin täytyykin ruveta nostelemaan näitä vanhoja aivopieruja kehiin.

Tämä ketju on kyllä ihan ajankohtainen just nyt, koska kärsin ripulista.

Tällä kertaa olen aivan varma, että syyllinen surkeaan olooni ei ole kärpänen, vaan oma lapsenlapseni. Baby kun oli viikonloppuna meikäläisellä hoidettavana, niin hänellä oli aivan kamala ripuli. Ja nyt se sitten on minulla. Ja kaikilla niillä minun kymmenillä työkavereillani, jotka ehtivät minun kanssani ola kosketuksissa alkuviikon aikana. Kivaa. Kyllä nämä pikkuväeltä saadut taudit osaavat olla inhottavan ärhäköitä.
En muuten ole koskaan paskantanut kalsareihini hampaita pestessäni - paitsi tänään. En siis ehtinyt tehdä mitään torjuntatoimenpiteitä - lievästi kumarruin lavuaarin ylle purskuttamaan suu täynnä Pepsodenttivaahtoa - ja heti kumartuessani selkärangan alaosasta kuului masentava PRÖÖÖÖÖTZ - ja sitten olikin jo samantein kalsarit täynnä "tavaraa"... valui muuten kivasti takareisille, ja minun hampaidenhoitosessioitani jostakin syystä mielenkiinnolla lattianrajasta seuraileva kissa sai samalla äkkilähdön kylppäristä raikkaampiin maisemiin.

heikoksi vetää.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ted Raikas kirjoitti:
Juu, tällöin on kyseessä ns. perskärpänen.


Niin, tai baarikärpänen, joka on niinsanotusti jäänyt "ilman".

Mutta asiaan, siis ripulipaskaan mennäkseni, tulipa mieleeni kysellä palstalaisten omia keinoja ripulin hoidon suhteen. Löytyykö "poppakonsteja"?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paitselo kirjoitti:
Kun ei enää uskalla uusia viestiketjuja availla, niin täytyykin ruveta nostelemaan näitä vanhoja aivopieruja kehiin.

Varo ettei aivopierusta tule märkää pierua. Aivoripuli se vasta ripuli onkin.

Ja märästä pierusta vielä sen verran, että edellisen pierun soundi antaa viitettä siitä, kannattaako pieraista enää. Riskitön tilanne vallitsee silloin, kun pierun soundi on terävä ja tiukka. Mitä hiljaisemmaksi pieru käy, sitä suuremmaksi kasvaa märän pierun riski. Tuhnun jälkeen ei kannata enää vapauttaa pahaa henkeä muualla kuin vesiklosetissa, sillä pytonin esipuhe voikin tällöin olla pytonin laatta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paitselo kirjoitti:
Löytyykö "poppakonsteja"?
Eikös banaani koveta vatsaa?

Niin ja ei varmaan tarvinne lisätä, että se banaani siis ripulin ollessa kyseessä nautitaan yläpään kautta...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Paitselo kirjoitti:
Niin, tai baarikärpänen, joka on niinsanotusti jäänyt "ilman".

Mutta asiaan, siis ripulipaskaan mennäkseni, tulipa mieleeni kysellä palstalaisten omia keinoja ripulin hoidon suhteen. Löytyykö "poppakonsteja"?
Juusto kovettaa vatsaa.
Tee rauhottaa vatsaa.
Yleensäkkin tempomalla järjettömiä määriä vettä pääsee ripulista eroon.
Lääkkeistä imodeum ja klassikko hiilitabletti toimii.

Muista juoda.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös