Kännykkäsi soittoääni?

  • 75 417
  • 622

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Huuru_Sauhunen
Sen verran tarkennettava että paremmin ko. kipale kuitenkin tunnetaan alkuperäisen esittäjän (ja siis biisin säveltäjän) Joe Garlandin In the Moodina.

Ei muuten, mutta kun sama veisu raikaa puhelimessani.Ü

edit: kaverin nimestä korjattu kirjain

Eikös tästä kaikkein tunnetuin versio ole kuitenkin Glenn Millerin?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minulla on ikävä kyllä soittoäänenä, nokian peruspimputukset. Ennen kun hajotin edellisen kännykän, niin oli ihan tilattuja, mutta nyt ei ole enää raaskinut tilata ääniä. Tuppaa nuo kännykät minulla olemaan lähes kertakäyttö tavaraa, niin tulisi kalliiksi semmoisen pitäminen, jos aina tilaisi uudet äänet.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Fak Löfgrenin Banaaninlastauslaulu wav-muodossa. Erottuupahan ainakin massasta.
 

Rocco

Jäsen
...mainonnan uhri... Tilasin Jamban kautta HappyTreeFriends -tunnarin. (Nettianimaatio Happy Tree Friends, ei suositella herkille ihmisille)
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaksi soittoääntä olen tilannut, Gonna Fly Now (Jokerien maalilaulu) sekä Always Look On The Bright Side of Life (Monty Python), molemmat moniäänisiä. Tällä hetkellä on käytössä Always Look On The Bright Side of Life.
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Iron Maiden: The Trooper
Teräsbetoni: Taivas lyö tulta
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Ring ring. Musaa voi kuunnella soittimesta ja sitä paitsi mun mielestä on noloa kun puhelin alkaa soimaan ja siinä on joku tunnettu biisi soittoäänenä ja ihmiset ympärillä kiinnittää huomionsa siihen. Ehkä mä oon vaan liian ujo.
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Emerson lake &powell-touch&go
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
The Trooper, Iron Maiden.
Paitsi kun joku perheenjäsen soittaa...silloin kajahtaa The Godfather theme!
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Metallica - Enter Sandman

Paitsi kun siuku soittaa, niin kajahtaa ilmoille Sonata Arctican Victoria's Secret.

Ja kun ex soittaa, niin Sledge Hammer theme.

Teräsbetonin Taivas lyö tulta soi, kun kummisetä soittaa.

Työpuhelimessa on sellainen kaunis kappale kuin Ystävyys. Tosin sitä tuskin kukaan täällä tietää...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Se vaihtelee, tällä hetkellä tietyllä soittajaryhmällä soi Sonata Arctican- Victorias Secret, toisella soi Hanoi Rocksin- A Day Late, A Dollar Short ja sen lisäksi minulla on herätyskellon soittoäänenä Alfred J. Kwak :)
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Sen verran tuossa taannoin lapsetti, että äänitin kemian tunnilla opettajan luentoa soittoääneksi. Saa esim. aamulla mukavan herätyksen kun tuon kuvatuksen bitchmainen ääni leikkaa tajuntaan syrjäyttäen mielenkiintoisen unimaailman.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Trapt: Headstrong.

Biisissä on tosi napakka intro, joka toimii myös soittarina.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Tällä hetkellä Eppujen Poliisi pamputtaa taas, aiemmin on ollut muun muassa Paranoidia, Iron mania ja Thunderstruckia.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Nokian Attraction. Ekan piippauksen jälkeinen tauko antaa armonaikaa vastaamiseen/sulkemiseen jos on paha paikka.
Sitäpaitsi inhoan kaikenlaisia musiikkikappale-soittoääniä, aikoinaan joka toisessa nokialaisessa soinut Säkkijärven polkka on ilmeisesti vaikuttanut asiaan. Samoin nämä soittoääni-Top10-mainokset joka lehdessä.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hopeanuolesta semmonen yks pätkä (legendaarista)..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös