Aistin lievää ironiaa tässä, mutta semisti autistina vastaan kuitenkin, että potentiaalia olisi, aidosti. Luonto harjuineen, järvineen ja lehtoineen nimittäin on todella kaunista. Keskusta sitten on sitä samaa harmaata laatikkoa, kuten muissakin pikkukeskustoissa ympäri Suomen, ja kun järvikin on piilotettu rantareitteineen varsinaisen keskustan taakse, on vaikutelma aika perus.
Katsotaan nyt, täytyy sitä varmaan mennä itsekin katsomaan, jos siitä torin laidalta vaikka pöydän kävisi istumassa varatuksi jo varhain.
Prost! Kyllähän Cha Cha Chasta on muodostumassa vuoden 2023 party anthem. Bangkokissa hiljattain vierailleet, tykittävätkö Khao San Roadin baarit biisiä yhtä lailla?Cha cha cha - it's crazy, it's party!
Saksalaisten riemua voitetun USA ottelun jälkeen.
Raadit ja vannoutuneet Loreen fanit.Kuka muistaa enään Loreenin voittobiisiä?
Raadit ja vannoutuneet Loreen fanit.
Tässä kun ollut plagiointi syytöksiä niin minä matkayhtiönä syyttäisin Jereä samasta ja vaatisin puolet rahoista!!
Tässä kun ollut plagiointi syytöksiä niin minä matkayhtiönä syyttäisin Jereä samasta ja vaatisin puolet rahoista!!
Itse muistan ainakin. Jahhuhhuu, tattuhhuu.Kuka muistaa enään Loreenin voittobiisiä?
Cha Cha Cha on nyt noin 5,4 miljoonan kuuntelukerran päässä Blind Channelin Dark Sidesta.Cha Cha Cha on ylittänyt 60 miljoonaa kuuntelukertaa Spotifyssa. Tämän päivän lukema 60 674 988. Lisäksi Viulunkieli lähestyy viittä miljoonaa kuuntelukertaa. Sieltä taitaa tulla jo mukavan asunnon verran rahaa Käärijälle pelkästään Spotifysta tänä vuonna. Riippuen tietysti, miten rahat jakautuvat sopparien mukaan.
Käärijä on Lohjan iltatorilla kesäkuun lopulla. Kaikenlaista. Ehkä siinä sitten on ollut sopiva sauma parin muun välissä, koska kuvittelisin vientiä olevan muuallekin. Hienoa toki meidän kylälle ja tietysti takana on kaupungin 700-vuotisen taipaleen juhliminen.
Taisivat vaan olla tyytyväisiä, kun tulee keikkatarjouksia. Kukaan taustajoukoista tai Käärijä itse ei varmaan tuolloin uskonut, mihin sfääreihin hype nousee. Harmi sinänsä ja ihan sama, vaikka jättäisi jotain pikkukeikkoja välistä ja korvaisi niitä kunnon eurooppalaisilla keikoilla ja makselisi vaikka peruutussakot sun muut ja silti jäisi voittoa enemmän kuin tuppukylien keikkapalkkiot.Käärijää on kusetettu tai mies on tyhmä. Kaikkien aikojen tilaisuus kiertää eurooppaa ja ukko jää kissanristiäisiin Suomeen.. en vaan ymmärrä.