Nyt ei ehkä mennyt ihan putkeen tuo koiran tuominen lavalle.
Jaa. Toivottavasti Käärijä tekee vielä aiemman kaltaista musaakin, sillä tuollainen musiikki, missä edes laulu ei kuulosta Käärijältä itseltään ei ole ihan minua varten.Somessa tuli vastaan, että Käärijä esittää keikoilla uutta biisiä. Nimi on, hieman ei-niin-yllättäen, It's crazy, it,s party!.
Hyvältä kuulostaa! Kuten eräs jatkoaikalainen totesi, hieman Scooteria, jokunen Prodigya.
Somessa tuli vastaan, että Käärijä esittää keikoilla uutta biisiä. Nimi on, hieman ei-niin-yllättäen, It's crazy, it,s party!.
Hyvältä kuulostaa! Kuten eräs jatkoaikalainen totesi, hieman Scooteria, jokunen Prodigya.
Kylläpäs nyt tosikkoja harmittaa, kun Käärijä on ollut rennolla asenteella Salen kanssa.
Naapurit ovat jo ehtineet harmistumaan muraalista:Työ etenee.
Käärijän naama on jo valmis – Näin kunnianosoitus etenee Vantaalla
Vantaan Tikkurilan Prisman seinään maalataan kunnianosoitusta Jere Pöyhöselle eli Käärijälle. Käärijä-muraalin on arvioitu valmistuvan syyskuun loppuun mennessä.www.iltalehti.fi
No en ihmettele, ei tuota kovin kiva olisi tuijotella :D Eipä muutenkaan kommentit esim. tuossa uutisessa kovin positiivisia muraalia kohtaan ole. Ihan ymmärrettävistä syistä. Fanien mielestä tietysti varmaan ihan hieno, mutta he eivät pällistelekään sitä ikkunoistaan/parvekkeiltaan vuosikausia.Naapurit ovat jo ehtineet harmistumaan muraalista:
Kiukku heräsi: Parvekkeet käyttökiellossa, mutta Käärijä-muraali ilmestyi pikavauhtia – "Ei paljon muualle näy kuin tähän taloyhtiöömme"
– Minulle on tullut ihan käsittämätön määrä yhteydenottoja, kertoo Unikkotiellä sijaitsevan taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja.www.vantaansanomat.fi
Voi, voi. Ei kai tähän muuta voi sanoa. NIMBY.Naapurit ovat jo ehtineet harmistumaan muraalista:
Kiukku heräsi: Parvekkeet käyttökiellossa, mutta Käärijä-muraali ilmestyi pikavauhtia – "Ei paljon muualle näy kuin tähän taloyhtiöömme"
– Minulle on tullut ihan käsittämätön määrä yhteydenottoja, kertoo Unikkotiellä sijaitsevan taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja.www.vantaansanomat.fi
Näin sitä suomalaista taidekulttuuria viedään maailmalle!
Omaan makuun kertsiin olisi voinut luoda enemmän voimaa Cha Cha Chan tyyliin, mutta ei tämäkään huono.