MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mie uskon, että tässä(-kin) tapauksessa ratkaisee kokonaispaketti, jossa eroa Ässiin voi tulla palkan, sopimuksen pituuden ja valmennuksen lisäksi myös kaukalon ulkopuolisilla seikoilla. Tampere voi tarjota poria enemmän mahdollisuuksia vaikka puolisolle jne. En usko, että tällaisen uran tehnyt kokenut kaveri juoksee vain ja ainoastaan palkan perässä.
Njaa, Marttinen on mun tietojeni mukaan viihtynyt erittäin hyvin perheensä kanssa Porissa. Mä uskon tavallasi, että kokonaispaketti ratkaisee, mutta jos mietitään palkka-asioita, jääkiekkoilullisia olosuhteita, eli uutta hallia ja koutsi Jyrki Ahoa plus ensi kauden ihan hyvältä näyttävää pelaajapakettia, niin en mä näe Ilveksessä selvää voittajaa mitään kohtaa tarkasteltaessa. Niin Karrin lumoissa Jyri tuskin on.
Ässät pystynee Ilveksen rahatarjoukset mätsäämään helposti, mutta iso kysymys on, että haluaako Ässät näin toimia. Minun mielestäni ehdottomasti näin pitäisi toimia, mutta tiedä häntä, kun Ässät on kyseessä.
Eipä silti, luulisi Marttisella olevan vähän kovempia ottajia kuin Ilves ja Ässät. Nimimerkillä Jyristäkö ratkaiseva palanen Hifkin mestaruuspalettiin.