Jyri Marttinen – patapakiston heart & soul

  • 185 446
  • 800

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Monen kirjoittajan teksteistä paistaa läpi Taimiviha. Kannattais katsoa Kärppien pakistoa edes netistä ennen viestin lähettämistä.

Mahtuis.

Jos viittaat minuun yhtenä monista taimivihaajasta, kun tuohon @vero viestiin vastasin, niin ohi menee. En ole Taimea suolannut täällä, enkä hallilla. Ei ole täyttänyt paluunsa jälkeen odotuksia, mutta ei ole ansainnut ihan nykyistäkään kohtelua varsinkin, kun huomioidaan loukkaantumiset.

Tuo Ouluun heitto oli vaan aika väsynyt. Kärppien tasoinen seura ei varmasti hanki tässä vaiheessa ulkopuolelta kolmekymppistä pelaajaa, jonka ura laskusuunnassa. Kyllähän Kärppien pakisto on Liigan kärkipäätä, eikä Taimi olisi sinne nykykunnossa sellainen vahvistus, joka kannattaisi hankkia.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tuo Ouluun heitto oli vaan aika väsynyt. Kärppien tasoinen seura ei varmasti hanki tässä vaiheessa ulkopuolelta kolmekymppistä pelaajaa, jonka ura laskusuunnassa. Kyllähän Kärppien pakisto on Liigan kärkipäätä, eikä Taimi olisi sinne nykykunnossa sellainen vahvistus, joka kannattaisi hankkia.

Tarkemmin ajatellen, ei riittäs nykynen taso ja suoritusvarmuus Kärppiin. Niiltä löytyy omasta takaa. Sarjataulukossa korkein jengi joka tulis kyseeseen olis Ilves, Tampere.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viidennessä Tampereen finaalissa Marttinen pelasi yli 49 minuuttia, Heshka muutaman minuutin vähemmän. Lienee tuo Marttisen lukema varsin lähellä kenttäpelaajan ennätysminuutteja.

Itse odotan Marttisen edelleen pystyvän tuomaan paljon hyvää Ässien puolustukseen, lisäksi Vainio on sellainen köyhän miehen Blood, joten Marttinen & Vainio tulee jämäköittämään huomattavasti Ässien oman alueen peliä.

Saapa nähdä onko pakistosta liikennettä myös ulospäin - tyyliin Taimi Ouluun ja pari hyökkääjää tännepäin?
Valmennus antoi Taimella paljon vastuuta ja toivoi että nousisi seuraavalle tasolle, kun näin ei käynyt, hänen pelipaikkansa on ollut kolmosparissa viime peleissä. Joten tähän pohjautuen, voisin ostaa tuon ideasi ja olisin todella onnellinen jos näin tapahtuisi.
Ässät pääsisi eroon kalliista pelaajasta, joka ei toimi, Taimi pääsisi mitallin syrjään kiinni vielä "vanhoilla" päivillään ja Kärpät saisi pelipaikan nuorille tulevaisuuden lupauksilleen.
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Monen kirjoittajan teksteistä paistaa läpi Taimiviha. Kannattais katsoa Kärppien pakistoa edes netistä ennen viestin lähettämistä.

Mahtuis.

Mitä on tämä Taimiviha, mikä aina välillä mainitaan?

Nykyään ihan politiikkaa myöden vedetään aina viha-kortti esiin, kun joku on jostain asiasta eri mieltä tai puhuu asiasta, josta jonkun mielestä ei saisi puhua. Tuskin täällä nyt kukaan Taimea vihaa. Itse olen kritisoinut Taimen pelaamista eikä siinä ole mitään henkilökohtaista tai Taimeen kohdistuvaa vihaa. Minä vain en pidä Taimen pelityylistä, jossa on tietynlaista koohottavaa ylipelaamista ja säntäilyä, kamppailuhaluttomuutta, pelin hidastamista kiekkoa hautomalla ja riskialttiita syöttöjä. Minusta puolustajalta vaan pitää löytyä tiettyä kamppailuhalukkuutta ja -kyvykkyyttä sekä riskittömyyttä ja varmuutta kiekollisessa pelissä sekä puolustussuunnan huomioimista myös hyökättäessä. Minun makuuni nyt vaan istuu paremmin Marttisen kuin Taimen pelityyli. Onko siinä jotain pahaa vai eikö sitä vaan saisi tuoda julki?

Riittääkö tuo tekemään minusta Taimivihaajan vai vaaditaanko lisäksi jotain muuta?
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä on tämä Taimiviha, mikä aina välillä mainitaan?

Nykyään ihan politiikkaa myöden vedetään aina viha-kortti esiin, kun joku on jostain asiasta eri mieltä tai puhuu asiasta, josta jonkun mielestä ei saisi puhua. Tuskin täällä nyt kukaan Taimea vihaa. Itse olen kritisoinut Taimen pelaamista eikä siinä ole mitään henkilökohtaista tai Taimeen kohdistuvaa vihaa. Minä vain en pidä Taimen pelityylistä, jossa on tietynlaista koohottavaa ylipelaamista ja säntäilyä, kamppailuhaluttomuutta, pelin hidastamista kiekkoa hautomalla ja riskialttiita syöttöjä. Minusta puolustajalta vaan pitää löytyä tiettyä kamppailuhalukkuutta ja -kyvykkyyttä sekä riskittömyyttä ja varmuutta kiekollisessa pelissä sekä puolustussuunnan huomioimista myös hyökättäessä. Minun makuuni nyt vaan istuu paremmin Marttisen kuin Taimen pelityyli. Onko siinä jotain pahaa vai eikö sitä vaan saisi tuoda julki?

Riittääkö tuo tekemään minusta Taimivihaajan vai vaaditaanko lisäksi jotain muuta?
Täältä vahva sama! En koskaan huutaisi Taimelle pelissä mitään hävyttömyyksiä, mutta täällä kyllä arvostelen huonoja peliesityksiä ihan varmana, aina. Suuri osa pelaajista (kuulemma) onneksi ei lue jatkoaikaa, mikä on ihan oikea päätös.
Jos Taimi muuttaisi peliään paremmaksi, ja pelaisi hyvin kokonaisia otteluita, myös minä muuttaisin mieleipidettäni.
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Täältä vahva sama! En koskaan huutaisi Taimelle pelissä mitään hävyttömyyksiä, mutta täällä kyllä arvostelen huonoja peliesityksiä ihan varmana, aina. Suuri osa pelaajista (kuulemma) onneksi ei lue jatkoaikaa, mikä on ihan oikea päätös.
Jos Taimi muuttaisi peliään paremmaksi, ja pelaisi hyvin kokonaisia otteluita, myös minä muuttaisin mieleipidettäni.

Ja täältä vahva sama tähän!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Marttiselle pitkän pelitauon jälkeen heti kauden avausmaali. Ei mikään kaunis vaan enemminkin väkisin tehty
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
SK antoi kolme tähteä.

Kaivattu paluu.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Joukkueen nestori kirjautti tänään sekä eniten peliaikaa 21.54min että selvästi eniten luistelumatkaa 5110m tilastoihin.

Ei ole ainakaan joukkueen huonokuntoisin vaikka onkin vanhin pelaaja
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
2-0 maali meni Marttisen piikkiin.

Samaten aloitti sähläämisen kun piti aloittaa takaa-ajo kavennuksen jälkeen. Pelaa liikaa kiekolla, nousee aivan liikaa ja heittää järkyttäviä syöttöjä ja päätykiekkoja.

Jyssyltä heikko peli.
 

Magnum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tempo & Devils
Tänään oli pelissä hauska episodi kun Klok ja Marttinen väänsivät vaihtoaitioiden edessä. Marttinen nappasi Klokin mailan mukaansa ja maila piilotettiin Ässien vaihtopenkin alle. Klok haki mailaa jonkun aikaa ja mailaa taidettiin hakea toisen päätuomarinkin toimesta aitiosta, ei löytynyt ja Marttinen taputteli päätuomaria ja hymyili perään. Pitkästä aikaa muutenkin paljon sananvaihtoja pitkin peliä, paikallispelit ovat olleet liian "kliinisiä" pidemmän aikaa. Tänään oli vähän enemmän tunnetta.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Ässät kaipaisi Tommi Tikkaa ja Miro Karjalaista tuomaan äksöniä ja tunnetta peliin. Ei näistä Mäkisistä ja muista tasalakeista ole edes siihen - saati sitten pelaamaan voittavaa lätkää.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Marttinen tänään +2 ja Rekosen +1 kanssa ainoana plussalla.

Marttinen on alkanut osoittaa, että haluaa vielä jatkaa Liigauraansa tämän kauden jälkeenkin. Jossei Porissa niin sitten muualla
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä Jyssy jos kunnossa vaan pysyy niin on kova äijä vielä parikin vuotta 2-3.pakkiparissa.
Niin paljon kuin Jyri Marttisesta tykkäänkin, niin jos olisin Kerttulan housuissa jättäisin kyllä jatkot tarjoamatta. Marttisen fanittamisen ei perustu 2013 voittomaaliin, vaan siihen omistautumiseen, mitä hän jääkiekolle tuo. Jyssy on hieno, sanoisinpa jopa vitun hieno jääkiekkoilija ja esimerkki kaikille nuorille kiekkoilijoille. Tekee aina kaikkensa joukkueen eteen, monesti enemmän kuin on järkevää. Joku junnujen kehittämispesti Jyssylle vois olla hyvä ratkaisu, tossa jätkässä taitaa kumminkin olla joukkuepelaajaa ja patasydäntä enemmän kuin yhdessäkään muussa tämänhetkisessä ässäpelurissa.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Hienoa nähdä, että Jyssy pystyy vieläkin pelaamaan liigan vaatimalla tasolla. Vähän olin epäileväinen Lukossa vietetyn ajan jälkeen että noinkohan enää lähtee, mutta on vissiin kerännyt itsensä. Kyseessä on heittämällä Ässien top-3 tärkein pelaaja. Peukku sille.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin paljon kuin Jyri Marttisesta tykkäänkin, niin jos olisin Kerttulan housuissa jättäisin kyllä jatkot tarjoamatta. Marttisen fanittamisen ei perustu 2013 voittomaaliin, vaan siihen omistautumiseen, mitä hän jääkiekolle tuo. Jyssy on hieno, sanoisinpa jopa vitun hieno jääkiekkoilija ja esimerkki kaikille nuorille kiekkoilijoille. Tekee aina kaikkensa joukkueen eteen, monesti enemmän kuin on järkevää. Joku junnujen kehittämispesti Jyssylle vois olla hyvä ratkaisu, tossa jätkässä taitaa kumminkin olla joukkuepelaajaa ja patasydäntä enemmän kuin yhdessäkään muussa tämänhetkisessä ässäpelurissa.

No miksi jättäisit jatkot tekemättä?

Aivan riittävä 3.pakkipariin ja kuten itse sanoit niin joukkuepelaaja sekä Patasydän!

Edit: kunhan suostuu jatkamaan järkevää hintaan
 

J.H #21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jyri Marttiselta ihmeellistä käytöstä kannattajien kesken. Todella ala-arvoista käyttäytymistä. Haastoi usean kannattajan kanssa riitaa viinapäissään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mize
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös