kiekkoaktivisti
Jäsen
Ossin käsivamma on eri vammaa kuin minkä vuoksi on aiemmin ollut poissa. Käsittämättömän huonoa tuuria, eikä vältettävissä mitenkään.
Ei ole pelillisistä syistä sivussa.Nättinen perseili sen maaliin johtaneen pitkän kiekon. Olisiko siksi sivussa? Ilmeisesti nelonen halutaan pitää noviisi-ketjuna.
Mäenpää vähän loukkaantui pelsu-pelissä (kun Honka tuli kilpailemaan ykköspakin paikasta.)Nättisen Julle tänään pelissä, mutta mikä sillä Menpäällä on? kun ei ole kokoonpanossa.
Väärä ketju? :)Ja vähemmän yllättäen JYP-KalPa -pelin nopein luistelija löytyy JYPin pappaosastolta: Hytönen.
Joonas Viinikaisen pelit on tällä kaudella olleet aika vähissä: yksi Liigassa, kolme KeuPassa. Onko jotain sairasteluun liittyvää, palveleeko Isänmaata vai eikö vaan mahdu KeuPan kokoonpanoon?
On loukkaantuneena, mutta ei pysty paljastamaan syytä. Vaivan kestosta ei pysty kuitenkaan antamaan arviota mun tiedoilla, kun Joonas ei tiedä sitä edes itse.Taitaa Joonas Viinikainen olla ihan loukkaantuneena, ei ainakaan KeuPalla ole viikonloppuna ollut edes täyttä kokoonpanoa ja lainojen puolesta ei pitäisi olla mitään rajoitetta.
On loukkaantuneena, mutta ei pysty paljastamaan syytä. Vaivan kestosta ei pysty kuitenkaan antamaan arviota mun tiedoilla, kun Joonas ei tiedä sitä edes itse.
Mun mielestä tämä pitäisi tulla seuran puolelta (tätä varmaan ajat takaa?). Itse sain tiedon hänen lähipiiristään joten en viitsi huudella sen tarkemmin. Kestosta en osaa minäkään sanoa mitään. Sitä ihmettelen ettei JYP tiedota käytännössä koskaan kenenkään loukkaantumisten kestoista yhtään mitään, mutta monet muut seurat tätä harrastavat. Käsittääkseni ei ole mitenkään laitonta ilmoittaa kuinka kauan pelaaja on poissa peleistä vaan ainoastaan syistä?Itse aina ihmettelen sitä että monesti jätetään loukkaantumisissa ilmoittamatta sen takia kun ei voida syytä kertoa, itselle on ihan sama minkä takia joku sivussa kunhan tietää että ei ole käytettävissä ja mahdollisesti jos tietää keston niin se vielä parempi.
Mun mielestä tämä pitäisi tulla seuran puolelta (tätä varmaan ajat takaa?). Itse sain tiedon hänen lähipiiristään joten en viitsi huudella sen tarkemmin. Kestosta en osaa minäkään sanoa mitään. Sitä ihmettelen ettei JYP tiedota käytännössä koskaan kenenkään loukkaantumisten kestoista yhtään mitään, mutta monet muut seurat tätä harrastavat. Käsittääkseni ei ole mitenkään laitonta ilmoittaa kuinka kauan pelaaja on poissa peleistä vaan ainoastaan syistä?
Toivotaan pojan palaavan pian peleihin, koska hänen lahjoillaan olisi ainakin tulevaisuudessa käyttöä Jyväskylässä.
JYP on jo pitkään poikennut muista seuroista siinä, että ollaan aina hys-hys, jos joku on loukkaantunut. Kannattajana haluaisi näistä kuitenkin olla perillä. Ei muut seurat salaile. Toki eihän Viinikaisen loukkaantuminen uutiskynnystä varsinaisesti ehkä ylitä, mutta onko tällä kaudella yhdenkään poissaolon syytä varsinaisesti tiedotettu? (Jokinen sai iskun(/kiekon?) käteen - näin itse, Ikosesta ei hajuakaan, Stråkalla ja Nättisellä kaiken järjen mukaan aivotäräykset, mutta kaikista näistä vaan hys-hys).Itse aina ihmettelen sitä että monesti jätetään loukkaantumisissa ilmoittamatta sen takia kun ei voida syytä kertoa, itselle on ihan sama minkä takia joku sivussa kunhan tietää että ei ole käytettävissä ja mahdollisesti jos tietää keston niin se vielä parempi.
JYP on jo pitkään poikennut muista seuroista siinä, että ollaan aina hys-hys, jos joku on loukkaantunut. Kannattajana haluaisi näistä kuitenkin olla perillä. Ei muut seurat salaile. Toki eihän Viinikaisen loukkaantuminen uutiskynnystä varsinaisesti ehkä ylitä, mutta onko tällä kaudella yhdenkään poissaolon syytä varsinaisesti tiedotettu? (Jokinen sai iskun(/kiekon?) käteen - näin itse, Ikosesta ei hajuakaan, Stråkalla ja Nättisellä kaiken järjen mukaan aivotäräykset, mutta kaikista näistä vaan hys-hys).
Ymmärsin siis oikein :) Voiko joku kertoa miksi näitä aina salaillaan? Nyt on vaihtunut toimarista lähtien kaikki suunnilleen mahdolliset aina legenda Virppaa myöten ja sama homma jatkuu. Aina ollaan hiljaa kaikista loukeista. Oikeasti vähän on ärsyttänyt jo vuosia miksei tiedoteta mistään? Voiko joku tietävämpi kertoa syyn tähän hiljaisuuteen?Joo nimenomaan seurasta puhuin, ei se lähipiirin tehtävä ole :D nuohan voisi olla viikottain jonkun otteluennakon lopussa sivussa olevat pelaajat ja mahdollinen kesto jos tiedossa
Tämä nimenomaan eli uteluiden jälkeen. Uutiskynnyksen ei mielstäni tarvitse ylittyä, mutta olisi kannattajana mukava tietää kauan pelaaja on poissa. Ikosen loukin aikana elettiin huhuilla ja ja yhtäkkiä kaveri olikin Lahdessa! Lapsi hänelle syntyi välillä ja saattoi toki vaikuttaa poissaoloon.. Itse saan osasta loukeista tietoa muuta kautta, mutta julkinen tieto pitöusux mielestäni tulle seuran kautta. Kovin moni ei tietääkseni sisäpiirissä ole jaolisi mielstäni tärkeää infota maksavia katsojia miksi pelajaaaja X ei ole peleissä mukana.Yleensä jos loukkaantumisista jotain kerrotaan on se toimittajan uteluiden jälkeen. Jättää kuitenkin turhat mietinnät onko joku pelaaja penkitetty ja parempaa vuorovaikutusta muutenkin faneja kohtaan.
Julius Honka tänään normaalisti mukana.