JYPin vemppajaosto sun muut vmtl-taistelijat kaudella 2019–2020

  • 38 603
  • 162

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nättinen perseili sen maaliin johtaneen pitkän kiekon. Olisiko siksi sivussa? Ilmeisesti nelonen halutaan pitää noviisi-ketjuna.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Stråka palaa tänään kokoonpanoon Vaasan reissulle. Hyvä, sillä tämä tuo hieman leveyttä rosteriin.
Anton on merkattu ylimääräiseksi hyökkääjäksi mukaan Sport -Jyp otteluun.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ikonen lähestyy pelikuntoa
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Ja vähemmän yllättäen JYP-KalPa -pelin nopein luistelija löytyy JYPin pappaosastolta: Hytönen.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joonas Viinikaisen pelit on tällä kaudella olleet aika vähissä: yksi Liigassa, kolme KeuPassa. Onko jotain sairasteluun liittyvää, palveleeko Isänmaata vai eikö vaan mahdu KeuPan kokoonpanoon?
 

Lätkähemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, en gång alltid...
Joonas Viinikaisen pelit on tällä kaudella olleet aika vähissä: yksi Liigassa, kolme KeuPassa. Onko jotain sairasteluun liittyvää, palveleeko Isänmaata vai eikö vaan mahdu KeuPan kokoonpanoon?

Samaa miettinyt, intti jo takana....eikä oikein 'entisilläkään' pelikavereilla tietoa. Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taitaa Joonas Viinikainen olla ihan loukkaantuneena, ei ainakaan KeuPalla ole viikonloppuna ollut edes täyttä kokoonpanoa ja lainojen puolesta ei pitäisi olla mitään rajoitetta.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taitaa Joonas Viinikainen olla ihan loukkaantuneena, ei ainakaan KeuPalla ole viikonloppuna ollut edes täyttä kokoonpanoa ja lainojen puolesta ei pitäisi olla mitään rajoitetta.
On loukkaantuneena, mutta ei pysty paljastamaan syytä. Vaivan kestosta ei pysty kuitenkaan antamaan arviota mun tiedoilla, kun Joonas ei tiedä sitä edes itse.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On loukkaantuneena, mutta ei pysty paljastamaan syytä. Vaivan kestosta ei pysty kuitenkaan antamaan arviota mun tiedoilla, kun Joonas ei tiedä sitä edes itse.

Itse aina ihmettelen sitä että monesti jätetään loukkaantumisissa ilmoittamatta sen takia kun ei voida syytä kertoa, itselle on ihan sama minkä takia joku sivussa kunhan tietää että ei ole käytettävissä ja mahdollisesti jos tietää keston niin se vielä parempi.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse aina ihmettelen sitä että monesti jätetään loukkaantumisissa ilmoittamatta sen takia kun ei voida syytä kertoa, itselle on ihan sama minkä takia joku sivussa kunhan tietää että ei ole käytettävissä ja mahdollisesti jos tietää keston niin se vielä parempi.
Mun mielestä tämä pitäisi tulla seuran puolelta (tätä varmaan ajat takaa?). Itse sain tiedon hänen lähipiiristään joten en viitsi huudella sen tarkemmin. Kestosta en osaa minäkään sanoa mitään. Sitä ihmettelen ettei JYP tiedota käytännössä koskaan kenenkään loukkaantumisten kestoista yhtään mitään, mutta monet muut seurat tätä harrastavat. Käsittääkseni ei ole mitenkään laitonta ilmoittaa kuinka kauan pelaaja on poissa peleistä vaan ainoastaan syistä?
Toivotaan pojan palaavan pian peleihin, koska hänen lahjoillaan olisi ainakin tulevaisuudessa käyttöä Jyväskylässä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun mielestä tämä pitäisi tulla seuran puolelta (tätä varmaan ajat takaa?). Itse sain tiedon hänen lähipiiristään joten en viitsi huudella sen tarkemmin. Kestosta en osaa minäkään sanoa mitään. Sitä ihmettelen ettei JYP tiedota käytännössä koskaan kenenkään loukkaantumisten kestoista yhtään mitään, mutta monet muut seurat tätä harrastavat. Käsittääkseni ei ole mitenkään laitonta ilmoittaa kuinka kauan pelaaja on poissa peleistä vaan ainoastaan syistä?
Toivotaan pojan palaavan pian peleihin, koska hänen lahjoillaan olisi ainakin tulevaisuudessa käyttöä Jyväskylässä.

Joo nimenomaan seurasta puhuin, ei se lähipiirin tehtävä ole :D nuohan voisi olla viikottain jonkun otteluennakon lopussa sivussa olevat pelaajat ja mahdollinen kesto jos tiedossa
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse aina ihmettelen sitä että monesti jätetään loukkaantumisissa ilmoittamatta sen takia kun ei voida syytä kertoa, itselle on ihan sama minkä takia joku sivussa kunhan tietää että ei ole käytettävissä ja mahdollisesti jos tietää keston niin se vielä parempi.
JYP on jo pitkään poikennut muista seuroista siinä, että ollaan aina hys-hys, jos joku on loukkaantunut. Kannattajana haluaisi näistä kuitenkin olla perillä. Ei muut seurat salaile. Toki eihän Viinikaisen loukkaantuminen uutiskynnystä varsinaisesti ehkä ylitä, mutta onko tällä kaudella yhdenkään poissaolon syytä varsinaisesti tiedotettu? (Jokinen sai iskun(/kiekon?) käteen - näin itse, Ikosesta ei hajuakaan, Stråkalla ja Nättisellä kaiken järjen mukaan aivotäräykset, mutta kaikista näistä vaan hys-hys).
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP on jo pitkään poikennut muista seuroista siinä, että ollaan aina hys-hys, jos joku on loukkaantunut. Kannattajana haluaisi näistä kuitenkin olla perillä. Ei muut seurat salaile. Toki eihän Viinikaisen loukkaantuminen uutiskynnystä varsinaisesti ehkä ylitä, mutta onko tällä kaudella yhdenkään poissaolon syytä varsinaisesti tiedotettu? (Jokinen sai iskun(/kiekon?) käteen - näin itse, Ikosesta ei hajuakaan, Stråkalla ja Nättisellä kaiken järjen mukaan aivotäräykset, mutta kaikista näistä vaan hys-hys).

Yleensä jos loukkaantumisista jotain kerrotaan on se toimittajan uteluiden jälkeen. Jättää kuitenkin turhat mietinnät onko joku pelaaja penkitetty ja parempaa vuorovaikutusta muutenkin faneja kohtaan.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo nimenomaan seurasta puhuin, ei se lähipiirin tehtävä ole :D nuohan voisi olla viikottain jonkun otteluennakon lopussa sivussa olevat pelaajat ja mahdollinen kesto jos tiedossa
Ymmärsin siis oikein :) Voiko joku kertoa miksi näitä aina salaillaan? Nyt on vaihtunut toimarista lähtien kaikki suunnilleen mahdolliset aina legenda Virppaa myöten ja sama homma jatkuu. Aina ollaan hiljaa kaikista loukeista. Oikeasti vähän on ärsyttänyt jo vuosia miksei tiedoteta mistään? Voiko joku tietävämpi kertoa syyn tähän hiljaisuuteen?
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yleensä jos loukkaantumisista jotain kerrotaan on se toimittajan uteluiden jälkeen. Jättää kuitenkin turhat mietinnät onko joku pelaaja penkitetty ja parempaa vuorovaikutusta muutenkin faneja kohtaan.
Tämä nimenomaan eli uteluiden jälkeen. Uutiskynnyksen ei mielstäni tarvitse ylittyä, mutta olisi kannattajana mukava tietää kauan pelaaja on poissa. Ikosen loukin aikana elettiin huhuilla ja ja yhtäkkiä kaveri olikin Lahdessa! Lapsi hänelle syntyi välillä ja saattoi toki vaikuttaa poissaoloon.. Itse saan osasta loukeista tietoa muuta kautta, mutta julkinen tieto pitöusux mielestäni tulle seuran kautta. Kovin moni ei tietääkseni sisäpiirissä ole jaolisi mielstäni tärkeää infota maksavia katsojia miksi pelajaaaja X ei ole peleissä mukana.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Julius Honka tänään normaalisti mukana.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joonas Viinikainen tänään KeuPan kokoonpanossa. Minusta edelleen varteenotettava kortti katsottavaksi JYPin puolella tälle kaudelle. Jossakin välissä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kalajanniskalla ylävartalovamma ja on neljä viikkoa peleistä pois. Tämä tieto siis ihan häneltä itseltään.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös