Jatkoajan raportti kirjoitti:Toisen erän alussa Robert Rooba loukkaantui, kun Lasse Uusivirran taklaus osui päähän. Uusivirta sai ulosajon tilanteesta ja Rooban ottelu jäi siihen. Rooban tilanne ei näyttänyt hyvältä, kun jalat eivät kantaneet ollenkaan ja hyökkääjä näytti olevan eri maailmassa.
− Erätauolla (Rooba) makasi meidän sairasvuoteella. Tällä hetkellä en tiedä missä hän on, onko sairaalassa vai missä, Ahvenjärvi kertoi.
− Tuollaista bambia en ole nähnyt kuin Disney- elokuvassa liukkaalla jäällä. Toivotaan, että ettei pahempaa tullut.
Tuskin, kiinnostaisi myös tuo Rooban tilanne. Viimeiset havainnot Robertista sairaala ja kommentit ettei ukko tajua mistään mitään..Onko Löfmanin paluusta mitään tietoa?
Loistavaa! Kohta alkaa terveystilanne olemaan parempi kuin on ollut aikoihin.Johan Löfman on ollut jäällä, alkaa paluu lähestymään
Kyllähän tuo Johan Löfmanin paluukin lämmittää, mutta erityisesti toivoisin että Jokinen pääsisi ryminällä kuvioihin mukaan. Oli viime kaudella monessa pelissä joukkueen paras/varmin puolustaja ja mielelläni näkisin hänet uudelleen myös Liiga-JYPin mukana.Jokinen akatemiassa seiska pakkina, edellinen kokeilu kesti viisi vaihtoa.
Mä olin sitten väärässä Löpön paluun suhteen. Ihan totaalisen kujalla. Ei varmaan yllättänyt kovinkaan montaa.Löfman pelaa tänään Pelsua vastaan, Tuppuraisen ja Suomelan kentässä.
Mä olin sitten väärässä Löpön paluun suhteen. Ihan totaalisen kujalla. Ei varmaan yllättänyt kovinkaan montaa.
Ei ole, SaiPassa mies oli Löpö ja on sitä JYPissäkin käytetty. Näemmä sittemmin muuttunut jyväskylässä muotoon Lökö. No rakkaalla lapsella on monta nimeä..Olet väärässä myös Lökön lempinimen suhteen. ;)
Ei ole, SaiPassa mies oli Löpö ja on sitä JYPissäkin käytetty. Näemmä sittemmin muuttunut jyväskylässä muotoon Lökö. No rakkaalla lapsella on monta nimeä..