JYPin sisääntuloshow

  • 116 623
  • 417

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli ja toimi mielestäni satakertaa paremmin, mitä runkkareissa totuttu sisääntulo. Nyt oli sopivan pitkä väli sen kuulutuksen "on aika kutsua jäälle..." ja sisääntulobiisin välillä.

Aivan samaa mieltä. Todella loistavasti suunniteltu, juuri kun pamahtaa sana "Hurrikaani!" niin joukkue saapuu jäälle, aivan loistava veto. Tykkään.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Ei kyllä sytyttänyt toi kikkelihevi yhtään. Paljon mielummin kuuntelisin sisääntulossa vaikka Ylläripylläripekitaimylläriä, Scorpionsia tai vaikka Trololoa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Ei kyllä sytyttänyt toi kikkelihevi yhtään. Paljon mielummin kuuntelisin sisääntulossa vaikka Ylläripylläripekitaimylläriä, Scorpionsia tai vaikka Trololoa.

Nää on jänniä nää makuasiat... Musta toi oli aivan huikea! Jännästi tosiaan kävi niinkuin salaa toivoinkin. :) Tohon vielä vähän ehkä jotain valoshowta niin 10 pojoa.
 

Sipulikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Biisinä en Hurrikaanista niin hirveästi välitä, olen enemmän Ylläripylläri-ihmisiä. Sisääntulossa tuo Hurrikaani kuulosti kuitenkin vallan komealta ja sopii siihen erinomaisesti. Kylmät väreet meni, vaikka varmaan osittain jännityksestäkin.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Biisinä en Hurrikaanista niin hirveästi välitä, olen enemmän Ylläripylläri-ihmisiä. Sisääntulossa tuo Hurrikaani kuulosti kuitenkin vallan komealta ja sopii siihen erinomaisesti. Kylmät väreet meni, vaikka varmaan osittain jännityksestäkin.

Ainakin sisääntulo toimi jo paljon paremmin kuin runkosarjassa. Tosin se ärsytti kun radiossa odotin lehdistötiedotteen jälkeen JYP:n perinteistä voittolaulua niin tämä helkkarin hurrikaani pitää sieläkin alkaa soimaan! varsinkin kun kyseistä biisiä piti aamulla radiossakin muutenkin soitella niin ei oikein tullut voittofiilistä pääle kun oli jo hallilla ja radiossa renkutettu tarpeeksi...
 

Jarzki

Jäsen
Ehdottomasti hyvä lisä sisääntuloon, vaikka päätyyn ei hirvittävän hyvin kuulunutkaan. Ne päätykaiuttimet helpottaisivat kummasti kuulutusten ja musiikin kuulemista, mutta on se ilmeisesti vaikeaa saada ne päälle. Ei nimittäin ollut ensimmäinen kerta.

Hieman voisi antaa noottia myös siitä, että noista vanhoista legendaarisista tunnelmannostatus-biiseistä on pitänyt ottaa soittoon uusitut versiot, joissa basso jyskyttää. Minun mielestäni ainakin toimisi paremmin ne ihan alkuperäiset versiot, nyt tuntuu vaan menevän porukalla tahti sekaisin ja tuloksena on melkoinen taputusten sekamelska.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hieman voisi antaa noottia myös siitä, että noista vanhoista legendaarisista tunnelmannostatus-biiseistä on pitänyt ottaa soittoon uusitut versiot, joissa basso jyskyttää. Minun mielestäni ainakin toimisi paremmin ne ihan alkuperäiset versiot, nyt tuntuu vaan menevän porukalla tahti sekaisin ja tuloksena on melkoinen taputusten sekamelska.

Minusta taas vaikutti siltä, että jopa istumakatsomo olisi välillä lähtenyt joidenkin kappaleiden rytmiin taputtamaan, mutta sitten samba rupesi vetämään ihan omaa tahtiansa ja tuosta synty juurikin sitten taputusten sekamelska.

Mikäs biisi se on, joka soi ennen sisääntuloa? Semmonen aika räppimäinen biitti siinä on. Liekkö edes mikään kunnon biisi, ei ainakaan laulua kuulu ollenkaan, lähinnä sitä samaa biittiä kokoajan. Joka tapauksessa, hyvä fiiliksen nostattaja imo.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mikäs biisi se on, joka soi ennen sisääntuloa? Semmonen aika räppimäinen biitti siinä on. Liekkö edes mikään kunnon biisi, ei ainakaan laulua kuulu ollenkaan, lähinnä sitä samaa biittiä kokoajan. Joka tapauksessa, hyvä fiiliksen nostattaja imo.
Muistaakseni on mainittu jo tässäkin ketjussa, mutta laitetaan toistamiseen. Kyseessä on todellakin hyvä tunnelman nostattaja Jorge Quintero - 300 Violins.

Linkki vie youtube-sivustolle jossa soi tämä yllä mainittu biisi.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minusta taas vaikutti siltä, että jopa istumakatsomo olisi välillä lähtenyt joidenkin kappaleiden rytmiin taputtamaan, mutta sitten samba rupesi vetämään ihan omaa tahtiansa ja tuosta synty juurikin sitten taputusten sekamelska.

Itsekkin aloin parissa kohtaa taputtamaan biisin tahtiin niin eikus sambaryhmä aloita omaa settiä soittamaan ihan eri tahtiin kuin kyseinen biisi ja ne biisivalinat oli juuri täydellisiä siihen tilanteeseen ja juuri semmoisia hyviä fiiliksen nostattajia jotka olisi saanut yleisön taputtamaan.

Itseasiassa itsellä pisti silmään se kuinka hyvin DJ tuoli soitteli noita kappaleita verrattuna nyt vaikkapa moneen runkosarjan otteluihin verrattuna. Vielä enemmän vain erilaisia remix versiota käytöön sillä maailman on täynä hyviä kappaleita ja ei niitä samoja tylsiä rock kipaleita jaksa kuunella ainakaan näin pudotuspeleissä. Hyviä tunnelman nostattajia on maailma täynä joten vielä laajempaa soittolistaa käyttöön vain ja rohkeasti erilaisia versiota kehiin.

Hyvää pelisilmää oli varsinkin tuo Keskisuomen Kotiseutulaulun remix versio ennen ottelua. Toki voitaisiin tehdä niin, että fanit laulaisi kyseisen kipaleen läpi ennen ottelua, mutta hyvä, että edes jossain muodossa kuulaan tuo. Toki kyseinen laulu on ainakin futiksessa se perinteinen laulu joka lauletaan ottelun aikana, mutta voitaisiin ehkä tuoda myös näin jääkiekkoon kun keski-suomessa ollaan kuitenkin..
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Itseasiassa itsellä pisti silmään se kuinka hyvin DJ tuoli soitteli noita kappaleita verrattuna nyt vaikkapa moneen runkosarjan otteluihin verrattuna. Vielä enemmän vain erilaisia remix versiota käytöön sillä maailman on täynä hyviä kappaleita ja ei niitä samoja tylsiä rock kipaleita jaksa kuunella ainakaan näin pudotuspeleissä. Hyviä tunnelman nostattajia on maailma täynä joten vielä laajempaa soittolistaa käyttöön vain ja rohkeasti erilaisia versiota kehiin.

Hyvää pelisilmää oli varsinkin tuo Keskisuomen Kotiseutulaulun remix versio ennen ottelua. Toki voitaisiin tehdä niin, että fanit laulaisi kyseisen kipaleen läpi ennen ottelua, mutta hyvä, että edes jossain muodossa kuulaan tuo. Toki kyseinen laulu on ainakin futiksessa se perinteinen laulu joka lauletaan ottelun aikana, mutta voitaisiin ehkä tuoda myös näin jääkiekkoon kun keski-suomessa ollaan kuitenkin..

Vahva keskisormi kyllä kaikenlaisille teknoremixeille klassisista biiseistä. JyP Hockey Team on pilattu, JJK-biisi on pilattu ja nyt raiskataan kotiseutulaulukin. JJK-fanien Harjulla nuotin vierestä laulamanakin se kuulostaa paremmalta kuin tuo korvia riipivä teknobiitti - edellisessä sentään on hieman aitoutta mukana.

Kyllähän Hippoksen Kari Tyni Summer Beach Party Remix 2011 - musiikkilinja on ihan hirveää kuunneltavaa. Mutta kansalle kansan tahto, näinhän se taitaa olla.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän Hippoksen Kari Tyni Summer Beach Party Remix 2011 - musiikkilinja on ihan hirveää kuunneltavaa. Mutta kansalle kansan tahto, näinhän se taitaa olla.

Meikäläisellä on ollut jo pitkään tietynlaisia, jopa perverssejä kuvitelmia Tynistä. Tyyliin Pattaya-Kari...nuo biisit vahvistavat vain käsityksiä salaisesta persoonallisuudesta.

...

Kotiseutulaulun hoilaaminen voisi olla varsin mukavankin kuuloista. Sama kävi mielessä kuullessani tuon jumputus version.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kotiseutulaulun hoilaaminen voisi olla varsin mukavankin kuuloista. Sama kävi mielessä kuullessani tuon jumputus version.

Tässä vaikka yksi aihe mitä voisi vaikka sen huutosakin kanssa keskustella kun ei sielä hirveästi ole laulukirjassa lauluja tällähetkellä. Kyseinen viisu kun tuo ainakin itselle jonkinmoisen fiiliksen aina kun sen kuulee vaikkakin lauletaankin yleensä ohi nuotin.. Johonkin väliin ennen sisääntuloa tuon laulaminen...
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vahva keskisormi kyllä kaikenlaisille teknoremixeille klassisista biiseistä.

Riippuu vähän mikä laulu ja minkälainen versio. Ei nyt välttämättä mistään kasarihevi ballaadeista tarvitse kaikenmaailman remixeja, mutta maailman on täynä hyviä kappaleita joista tehdään erilaisia versiota ja vauhdikkaita kappaleita.

Otetaan esimerkkina radiosta kanava KLF. Sieltä ei lähellekään aina tule alkuperäisiä biisejä vaan suurin osa on jonkinsortin remixejä. Osa parempia ja osa huonompia, mutta aika paljon hyviä vauhdikkaita kappaleita löytyy mitä voisi vaikka peleissäkin soittaa. Itse en näin nuorena ainakaan jaksa kuunella niitä iänikuisia KISS, AC/DC kipaleita kaudesta toiseen. Toisaalta ei noista mitään remix versiotakaan pidä pistää soimaan, mutta maailma on vauhdikkaita ja tarttuvia kappaleita täynä joita pystytään hallissa soittamaan. Ei tarvitse aina olla ne samat klassikkobiisit mitä on pitkin kautta runkosarjassa nähty.

Tyyliin Pitbull ja mitä näitä nykyaikaisempia musiikkia soittavia jotka myös erilaisissa diskoissakin soi ja löytyy juuri näitä erilaisia remix versiota joita tarkoitin mitä voisi hallissa ainakin joissakin tilanteissa enemmän soida vaikka ei tästä mitään nuorisodiskoa olisikaan tarkoitus tehdä. Samaa rock henkeä ehkä nuorekkaamalla musiikkilinjalla kuitenkin vedettynä ja enemmän kappaleita jotka saa yleisöä mukaan.

Enemmän ammenetaan näitä biisejä eri halleista maailmalta ja Suomesta jolla saadaan ihmisiä kannustamaan ja taputtamaan enemmän. Nyt puhun siis puhtaasti pudotuspeleissä, runkosarjassa voi soittaa edelleen niitä tylsiä rock kipaleita vaikka mielin määrin, mutta pudotuspeleissä pitää hakea erityylistä fiilistä juuri erilaisilla kappalevalinoilla.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kausi 11-12

Noniin, kausi vaihtuu ja musiikin PITÄÄ uudistua myös!
Tuo sisääntulomusiikkina ollut RYLAH pitää korvata. Alkaa puuduttamaan biisi kun sitä soitetaan joka välissä, sisääntulossa, erien alussa jnejne...

Pelaajaesittelybiisinä ollut Stop the rock voisi myös vaihtaa. 2 vuotta on tarpeeksi sitäkin... Okei, jossain välissä siinä on soinut taustalla myös tämä JyP Hockey Team joka oli kiva silloin 2009 mestaruusvuonna nostalgia-arvonsa takia. Nyt sekin on jo soitettu kurallle.
---
Eilisessä harkkapelissä JYPin sisääntulomusiikkina toimi Nickelbackin - Burn it to the ground Mun mielestä tämä toimi vallan kivasti riffipoljentoisoisena junttauksena. Tykkäsin tästä!

Pelaajaesittely onkin sitten toinen juttu johon voisin ehdotella seuraavia:
Rammsteinin Weidmanns heil jämäkän alkutorvensa ansiosta voisi toimia näppärästi. (Tämä muuten toimisi sisääntulomusiikkinakin)

Poisonblack-Rush

Niin ja sellainen tuli mieleen, että kun kerta Oululla oli Sentenced, KalPalla on Turmionkätilöitä ja Hietalan Marcoa niin olisiko Rautiaisen Timpan ja Niskalaukauksen biiseista sisääntuloon tai pelaajaesittelyyn?
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo Nickelback olisi omasta mielestäni varsin hyvä valinta sisääntulomusiikiksi. Tosin pidin kyllä viime kauden playoffeissa sisääntulossa käytettyä Hurrikaani-nimistä kipaletta.* Sopi varsin hyvin ja toi mukavaa fiilistä. Mutta tuskinpa enää tämän kauden runkosarjassa soitetaan.

Tuo Burn it to the ground taisi muuten olla 2009-2010-kaudella D Teamin sisääntulomusiikkina?

*Linkki YouTuben ihmeelliseen maailmaan ja kappaleeseen Hurrikaani.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilisessä harkkapelissä JYPin sisääntulomusiikkina toimi Nickelbackin - Burn it to the ground Mun mielestä tämä toimi vallan kivasti riffipoljentoisoisena junttauksena. Tykkäsin tästä!

Muuten hyvä, mutta EA:n NHL-sarjaa satoja pelejä pelanneelle tuo on aivan liian puhkikulunut biisi. ;)

Pelaajaesittelyn musiikki alkaa tosiaan hieman tympiä. Makuasioita nää kaikki toki on, itse toivon myös että Beatlesit ja muut ikivihreät ei enää soi pelikatkomusiikkeina. Puuh. Tosin ei sen tarvii mitään Cheekkiäkään olla mut...

Ennen sisääntuloa soivan "pump up" on kyllä ihan loistava nostamaan (odottavaa) tunnelmaa, toivottavasti soi jatkossakin!
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Itse tykkään kyllä RYLAH'sta, joten se ei haittaa tippaakaan vaikka säilyisi tismalleen samana tuo sisääntulo. Mutta jos sitä muuttaa pitää, niin ääni ehdottomasti yllämainitulle Nightwishille. Tuohon olisi tosi helppoa rummutuksen/taputuksen lähteä mukaan kuten tuosta livevedosta sen huomaa.

Mutta pelaajaesittelyn Stop the rock voisi kyllä jo vaihtua. Ihan hyvä biisi sinänsä, mutta ei siinä ole sellasta fiilistä kun RYLAH'ssa, joten vaihtelu voisi virkistää. Joku heittikin että paikallista tuettaisiin, ja Trio Niskalaukaus olisi helvetin upea veto siihen.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Mun mielestä Rock you like a hurricane sais olla sisääntulo biisinä aina, se kuvaa niin hyvin JYPiä ja maali biisinä myös ja sit oijoijoi oijoijoita perään.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Voisiko olla että tämän Nickelbackin olisi valinnut joukkue?

Raumalla on minun muistini (joka on kyllä rajallinen) mukaan ollut lähes aina käytäntö jossa joukkue päättää oman sisääntulobiisin. Siksi se onkin vaihtunut lähes joka vuosi, Burn it to the ground oli viime tai edelliskaudella täällä.

Itse shown sisällöstä juuri tuo sisääntulokappaleen valinta kuuluu mielestäni ehdottomasti joukkueelle, sille sitä hyvää fiilistä sisääntulossa kaivataan. Ei sekään hyvä ole jos sisääntulossa soitetaan Metallicaa ja koko joukkue kuuntelee aina Jare ja Ville-Gallea... Tosin vertailun vuoksi, Porissa on ollut yksi ja sama kappale ainakin sen aikaa kun itse olen siellä reissannut pelejä katsomassa.
 

Andrei

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Melkein mikä tahansa on parempi kuin tuo kikkelbäkin karmea renkutus. Cowboys from hell toimi muistaakseni aikoinaan hyvin, joten vaikka se, jos kerran RYLAHia ei saada.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Valtava pettymys ainakin mulle tuo uusittu pelaajaesittely. Ei mitään persoonallista hassuttelua, pelkkää tylsää kameraan tuijottamista. Viime kaudelta jäi sentään jotain mieleen, nyt koko sakki on yhtä ja samaa massaa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Valtava pettymys ainakin mulle tuo uusittu pelaajaesittely. Ei mitään persoonallista hassuttelua, pelkkää tylsää kameraan tuijottamista. Viime kaudelta jäi sentään jotain mieleen, nyt koko sakki on yhtä ja samaa massaa.

Joo oli kyllä todella suuri pettymys. Ja siihen päälle Stop the Rock kolmatta vuotta putkeen. Kun ei edes sopinut pelaajaesittelyyn millään tavalla.
Paha pettymys, odotin aivan jotain muuta. Itse esittelykin olisi voinut olla hyvä, jos musiikki olisi natsannut, mutta ei niin ei.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja siihen päälle Stop the Rock kolmatta vuotta putkeen

Ei ole totta! Viimekaudella olin jo varma, että se vaihtuu jossain vaiheessa. Olen itkenyt paljon viimeaikoina JYP-osiossa näistä jutuista, mutta taivas varjele mitä paskaa. Olisi kiva tietää, minkä takia ei voida uudistua. Pelit on kuitenki tapahtumia, missä odotetaan kokemuksia, mutta se on näköjään parempi ettei tule yllätyksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös