Kyllä se siihen viittaa ja olisi mahtavaa.Otteluennakossa ei mainittu enää ketään loukkaantunutta, joten olisikohan Schnarr vahvuudessa tänään?
No voi hitto, melkein innostuin jo. Mutta toivotaan tosiaan parasta!Ei Schnarrin poissaoloa erikseen mainittu viime viikonlopun HPK peliinkään joten en ehkä tuosta vielä tulkitsisi liikaa. Toivotaan parasta.
Joka tapauksessa viimeistään ensi viikolla mukana on, mutta ihan mahdollista on, että tänään tai huomenna pelaisi. Itse olen huomista epäillyt, että voisi tulla jo yhden pelin tälle viikkoa mukaan. Pääasia että aivan kohta on riveissä kuitenkin. Ellei tietenkin joku äkillinen takapakki tulisi.No voi hitto, melkein innostuin jo. Mutta toivotaan tosiaan parasta!
Tykkään tästä meidän positiivisuudesta, mahtava yhteisö!Joka tapauksessa viimeistään ensi viikolla mukana on, mutta ihan mahdollista on, että tänään tai huomenna pelaisi. Itse olen huomista epäillyt, että voisi tulla jo yhden pelin tälle viikkoa mukaan. Pääasia että aivan kohta on riveissä kuitenkin. Ellei tietenkin joku äkillinen takapakki tulisi.
Pysy kaukana vitutus- ja negatiivisuusketjuista niin tämä illuusio ei räjähdä tuhannen vitun päreiksi. Hymiö.Tykkään tästä meidän positiivisuudesta, mahtava yhteisö!
Tämä. En enää jaksa lukea facebookia tappioiden jälkeen, se ryhmä saattaa mut syvään vitutukseen niillä hetkillä. Sama täällä vitutus ja nega ketjut on semmosta ketunpaskaa, että huhhuPysy kaukana vitutus- ja negatiivisuusketjuista niin tämä illuusio ei räjähdä tuhannen vitun päreiksi. Hymiö.
4-5 viikkoa poissa Mälkiän mukaan.Jokos Pulkkinen on pelikunnossa?
Ei ole. 4-5 viikkoa vielä telakalla. Korjatkaa jos olen väärässä kun ulkomuistista heittelen JYPin kotisivujen uutisen perusteella.Jokos Pulkkinen on pelikunnossa?
Ei ainakaan otteluennakossa ollut mainintaa, kun yleensä ollut… toivottavasti ne piilottelee tätä meiltä vaanJokos Schnarri tänään pelikunnossa.
Lainaus kertoo oleellisen tältä päivämäärältä.Ei pelaa Schnarri tänäänkään.
Älkää nyt... Voi pelata ehkä viikonloppuna. Kukaan ei tiedä milloin se viikonloppu vaan on.
Tuo lause jää kyllä elämään.
Flunssaa kiertänyt joukkueessa ja sen kourissa. Eli vamma ei estä enää pelaamista. Toivotaan, että huomenna jo pelaa, mutta varmaan kun kaikki vastaan, niin tästäkin joku pitkäkestoinen tauti saadaan.Kyllä tämä syö rotan lailla. On puhuttu että kyseessä ei ole iso vaiva ja sitten Schnarr on kuitenkin pelannut viimeksi kuukausi sitten ja ylipäätään ollut kahdessa liigaottelussa tällä kaudella kentällä. Kyllä se käsittääkseni kuitenkin aika iso vaiva on jos on kuukauden pois. Kerrankin olisi mitat täyttävä ykkössentteri ja sitten hän ei ole pelikuntoinen.
Kiitoksia jatkuvista "sisemmän piirin" uutisista niin luo vähän paistetta synkkään risukasaan missä Jyp itsellä on tällä hetkellä.Flunssaa kiertänyt joukkueessa ja sen kourissa. Eli vamma ei estä enää pelaamista. Toivotaan, että huomenna jo pelaa, mutta varmaan kun kaikki vastaan, niin tästäkin joku pitkäkestoinen tauti saadaan.