JYPin sairastupa kaudella 2024–2025

  • 24 818
  • 187

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei Schnarrin poissaoloa erikseen mainittu viime viikonlopun HPK peliinkään joten en ehkä tuosta vielä tulkitsisi liikaa. Toivotaan parasta.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No voi hitto, melkein innostuin jo. Mutta toivotaan tosiaan parasta!
Joka tapauksessa viimeistään ensi viikolla mukana on, mutta ihan mahdollista on, että tänään tai huomenna pelaisi. Itse olen huomista epäillyt, että voisi tulla jo yhden pelin tälle viikkoa mukaan. Pääasia että aivan kohta on riveissä kuitenkin. Ellei tietenkin joku äkillinen takapakki tulisi.
 

Ukkelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Joka tapauksessa viimeistään ensi viikolla mukana on, mutta ihan mahdollista on, että tänään tai huomenna pelaisi. Itse olen huomista epäillyt, että voisi tulla jo yhden pelin tälle viikkoa mukaan. Pääasia että aivan kohta on riveissä kuitenkin. Ellei tietenkin joku äkillinen takapakki tulisi.
Tykkään tästä meidän positiivisuudesta, mahtava yhteisö!
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pysy kaukana vitutus- ja negatiivisuusketjuista niin tämä illuusio ei räjähdä tuhannen vitun päreiksi. Hymiö.
Tämä. En enää jaksa lukea facebookia tappioiden jälkeen, se ryhmä saattaa mut syvään vitutukseen niillä hetkillä. Sama täällä vitutus ja nega ketjut on semmosta ketunpaskaa, että huhhu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös