Pakko olla samaa mieltä kritiikin osalta. Esimerkiksi on omaa kokemusta ja muualta kuultua, että yhteydenpito olemassa oleviin kausikorttiasiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin on ollut vähintään heikohkoa. Pelkkä sähköpostimarkkinointi massakirjeenä ei ole herättämään ostoinnostusta. Varmaan toimistossa vaan luotetaan siihen, että kyllä se '07-'08 kaudesta samassa paikassa istunut kausikorttikaksikko tänäkin vuonna ostaa liput, ilman mitään henkilökohtaisempaa kontaktia.
Ja sitten kun kuulee esimerkkitapauksen, missä ollaan kauden avauspelin kyseisenä päivänä yhteydessä edelliskausien yhteistyökumppaniin, että lähdetkö samalla summalla tänäkin vuonna, niin ei tarvii ihmetellä miksi myynti sakkaa.
Ja sitten kun kuulee esimerkkitapauksen, missä ollaan kauden avauspelin kyseisenä päivänä yhteydessä edelliskausien yhteistyökumppaniin, että lähdetkö samalla summalla tänäkin vuonna, niin ei tarvii ihmetellä miksi myynti sakkaa.