JYPin ottelutapahtuma – suoraa palautetta

  • 108 648
  • 632

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos kappale sopii Euroviisuihin, se sopii myös Liigan maalilauluksi. Nyt kun mietin ja makustelen niin sehän olis loistava rallatus, Cha Cha Cha Cha Cha Chaa...

Käärijä jos tekisi Jypille maalilaulun niin skenaarioin pohjalle Käärijän Kot Kot -biisin.

Eka perus hurrikaanisireeni, sitten käärijä laulamaan biisin sävelellä "Pliis imuroi ne kiekot kot kot kot kot...." Screenille Käärijä jypin paita päällä kana-asussa tanssimaan.

Sitten psykedeelien vaikutus lakkasi ja loput jäi näkemättä. Mutta ainakin vastustajaa vituttaisi jos ei muuten
 

Rystykatto80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Muuramen Yritys
Tekee siitä Käärijän kanssa JYP remixin:

Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
En mieti huomista ku tartun tuopista niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tuolissa niinku

Juomista sanan tilalle maalista.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Mieluusti kokonaan uusi maalibiisi. Harmi kun FP:n porukka on jättänyt musiikkitouhut taakseen. Joku on tainnut mainita, että KPC:n porukasta löytyy henkilöitä joilla lyö hurrikaanisydän niin sieltähän saataisiin sopivasti uuden maalibiisin väsääjät.
KPC porukasta Lyttä riimittelee biisissään:

"Parhaat paikat JYP:in pelist
DJ:n mä tunnistan heti
Larel kädet kiinni deckis,
mun cityssä tikissä pelit"

eli kyllä sieltä hurrikaanisydäntä varmaankin löytyy. Mutta kyllä minäkin sitä mieltä olen, että KPC-porukan tyylinen räp-musa ei maalilauluksi ihan istu, vaikka se omaan musiikkimakuun uppoaakin paremmin kuin hyvin. Tietysti jos tekevät enemmän sellaisen JVG-tyylisen, mutta hyvän bileräp-biisin, niin sit eri asia.

Yksi biisi, mikä toimisi lähestulkoon sellaisenaan maalilauluksi,on Haloo Helsingin Texas. Paitsi että bändin nimi on Haloo Helsinki ja ovat HIFK-faneja... mut sanat sopisi:

"Pannaan kunnolla tuulemaan (hei hei)
Ei tultu tänne ennakkoluulemaan
Iske niin kuin hurrikaani
Vapise Texasin festivaali (hei hei)
Jokainen taipuu kun tarpeeksi taittaa (hei hei)
Sä et voi mua enää maahan laittaa
Iske niinkuin hurrikaani
Mutten pyöri enää sun jalois
girls n cowboys!"
 

Baldrick

Jäsen
Tekee siitä Käärijän kanssa JYP remixin:

Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
En mieti huomista ku tartun tuopista niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tuolissa niinku

Juomista sanan tilalle maalista.
Pidän kaksin käsin kiinni voitosta niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
En mieti huomista ku väännän kulmissa niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
Haluun tuulettaa ja olla vapaa huolista niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
Koko ilta tulee niin ettet pysy tuolissa niinku

Emt jotain tollasta vähemmin paremmin väännettynä voi myös hyvin äkkiä säveltää. En jaksa uskoa JYPin tuntien, että juomalaulut tai muu alkoholimyönteisyys koskaan nousisi JYPissä keskiöön.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Pannaan kunnolla tuulemaan (hei hei)
Ei tultu tänne ennakkoluulemaan
Iske niin kuin hurrikaani
Vapise Texasin festivaali (hei hei)
Jokainen taipuu kun tarpeeksi taittaa (hei hei)
Sä et voi mua enää maahan laittaa
Iske niinkuin hurrikaani
Mutten pyöri enää sun jalois
girls n cowboys!"
Tästä on kyllä DJn ansiosta saanut yliannostuksen jo ajat sitten, kun tuota "iske niin kuin hurrikaani" -lainia on pitänyt huudattaa loopilla pelistä toiseen ja useaan otteeseen yhdenkin pelin aikana.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Tästä on kyllä DJn ansiosta saanut yliannostuksen jo ajat sitten, kun tuota "iske niin kuin hurrikaani" -lainia on pitänyt huudattaa loopilla pelistä toiseen ja useaan otteeseen yhdenkin pelin aikana.
Okei. Näin etäfanina, joka paikan päällä näkee hyvänä vuonna ehkä jopa 2 peliä, ei ole päässyt kyllästymään, tai oikeastaan edes rekisteröinyt, että se pelissä soi :)
 

Rystykatto80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Muuramen Yritys
Pidän kaksin käsin kiinni voitosta niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
En mieti huomista ku väännän kulmissa niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
Haluun tuulettaa ja olla vapaa huolista niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
Koko ilta tulee niin ettet pysy tuolissa niinku

Emt jotain tollasta vähemmin paremmin väännettynä voi myös hyvin äkkiä säveltää. En jaksa uskoa JYPin tuntien, että juomalaulut tai muu alkoholimyönteisyys koskaan nousisi JYPissä keskiöön.
Totta, ollaanhan sitä myös No Smoking Team.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Okei. Näin etäfanina, joka paikan päällä näkee hyvänä vuonna ehkä jopa 2 peliä, ei ole päässyt kyllästymään, tai oikeastaan edes rekisteröinyt, että se pelissä soi :)
Joo ymmärrän hyvin, enkä välttämättä edes ole mielipiteeni kanssa missään valtaosassa oikeasti. Itse vaan saanut ihan tarpeeksi tuosta loopilla huudattamisesta ja tiedän joitain myös itseni lisäksi kenellä on sama homma. Hauska idea se on ollut, mutta kuluu puhki liiallisella huudatuksella.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Käärijä tuli ja meni, ei siinä ole sitä omintakeisuutta, olisi täysin hätäratkaisu. Mun mielestä "JyP on rautaa" -biisiä ei ole kuljettu tässä asiassa loppuun.

"Keski-Suomi pauhaa; JyP on rautaa!", jonka jälkeen perään joku oikeasti räväkkä ja menevä biisi. Tai sitten tuo Jyppijaijattelu tuolta eilisestä some-videosta. Introksi siis tuo luja toteamus tuosta fossiilibiisistä ja siitä sit lähtee.
 

Kiuru

Jäsen
Joo ymmärrän hyvin, enkä välttämättä edes ole mielipiteeni kanssa missään valtaosassa oikeasti. Itse vaan saanut ihan tarpeeksi tuosta loopilla huudattamisesta ja tiedän joitain myös itseni lisäksi kenellä on sama homma. Hauska idea se on ollut, mutta kuluu puhki liiallisella huudatuksella.
Ja ollut jo todella monta vuotta, jos siis vieläkin sitä looppia luukutetaan.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tai sitten tuo Jyppijaijattelu tuolta eilisestä some-videosta. Introksi siis tuo luja toteamus tuosta fossiilibiisistä ja siitä sit lähtee.
Introksi tämän legendan naamavärkki taululle ja oheisen videon loppuhihkaisu:



Edit: Voisiko maalilaulun osana olla "kas näin heiluu reppu" perinteitä kunnioittaen vai pitääkö se jättää päätykatsomolle?
 

Kiuru

Jäsen
Oli joo vielä viime kaudellakin käytössä tuo sama, toivottavasti nyt olisi päästetty irti jo
JVGn feattaama versio kappaleesta julkaistu ehkä 2018? ja ainakin 2019 lähtien on soinut todella paljon loopattuna tuosta tietystä kohtaa hallilla. Toivottavasti tosiaan päästävät irti, tuli jo korvista ulos kun kausariasiakas aiemmin olin.
 

Kiuru

Jäsen
JVGn feattaama versio kappaleesta julkaistu ehkä 2018? ja ainakin 2019 lähtien on soinut todella paljon loopattuna tuosta tietystä kohtaa hallilla. Toivottavasti tosiaan päästävät irti, tuli jo korvista ulos kun kausariasiakas aiemmin olin.
Tähän liittyen monet hyvät asiat ja ideat voidaan pilata kuluttamalla ne liiaksi puhki. Vähemmän on monesti enemmän
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kokeilin tuota @mirasane :n käyttämää työkalua ilman yhtään mitään tuunauksia. Eka kertaa, joten ohjeet oli kovin vajaat ja lopputulokset sen mukaiset, joskin omaan huumoriin hauskoja:

"J-Y-P on the ice to burn the play, kas näin heiluu reppu all day!"

Jos joku keksii, miten saan mp3:n jakoon (jonnet ei muista), niin voin laittaa. Oli kova rallatus :D.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis eikö DC++ enää toimi!?
Siitä voi sitten jokainen lisätä winampiin.

Maalibiisiks itelle kelpais hyvinkin vaikka summeri->kuoro vetämään JYPPIJAIJAIJYPPIJYPPIJAI ja perään pätkä JYP on rautaa ja kiekko jäähän.
En oo koskaan käyttänyt :). Koitetaan zipata ja liittää tähän (piti lyhentää, että mahtuu).
Liitetiedosto sisältää siis VLC-playerilla pätkityn mp3-tiedoston, jossa on ekat 25 sekkaa Suno AI:n luomasta biisistä.
 

Liitteet

  • ReppuAllDay.zip
    626,3 KB · kertaa luettu: 48

rahor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kaikkia ei toki koskaan pysty miellyttämään, mutta kyllä valtaisa enemmistö meikäläisistä on tuosta tykännyt ja yhtä valtaisa enemmistö vihulaisista vihannut. Tällä määritelmällä oli siis täydellinen maalilaulu.
Jos se on niin hyvä, niin otetaan käyttöön Bob Marleyn OiOiOi -biisi. Käytännössä täysin sama renkutus.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos se on niin hyvä, niin otetaan käyttöön Bob Marleyn OiOiOi -biisi. Käytännössä täysin sama renkutus.
Tuostahan se on oman versionsa tehnytkin. Ei missään nimessä edes tuota Bob Marleyn alkuperäistä käyttöön, väkisinkin sen mielessään yhdistää tuohon.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistanko ihan väärin että JYP joskus aiemminkin riitautui Pojun kanssa ja Poju kielsi biisinsä ja silloin just otettiin tuo Marleyn alkuperäinen käyttöön hetkeksi?
Ei tietääkseni ihan suoraan ollut tuo Bob Marleyn alkuperäinen, vaan mun käsittääkseni siihen oli värvätty jotain porukkaa hoilaamaan tuota ja sen jälkeen tehtiin tuo "oma versio". Hyvin lähellä sitä kuitenkin oli.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toi Cha Cha Cha kyl toimis, vielä ku Käärijä julkistais sen ite avauskiekon pudottaminen yhteydessä pienen puheen kera. No kunhan heitetty vaa ajatuksia ilmoille

Käärijä muuten tainnut jo olla kiekkoa avaamassa useamman joukkueen peleissä, toki menee sinne minne pyydetään ja eihän maalibiisin tekijän tarvitse olla ihan täysiverinen fani kuitenkaan välttämättä.
 

Kiuru

Jäsen
Käärijä muuten tainnut jo olla kiekkoa avaamassa useamman joukkueen peleissä, toki menee sinne minne pyydetään ja eihän maalibiisin tekijän tarvitse olla ihan täysiverinen fani kuitenkaan välttämättä.
Mitä se kannattajuutta poistaa tai vähentää vaikka tekee työkeikkoja muualla, tai sekään vaikka olisi toisenjoukkueen kutsumana paikalla muuten vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös