JYPin mediaketju

  • 1 796 854
  • 7 860

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Juttua JYPin pukukoppielämästä Jokerit-JYP-pelistä taltioituna tänään klo 18:30, TV1. Linkki Ylen teaseriin.

Niin ja lisätään nyt että JYP taitaa olla tänään aika suuressa roolissa Ylen tv-ohjelmassa Puoli Seitsemän. Eli JYPistä juttua ykkösellä tänään klo 18.30.

e: kanavapaikka oli yhtä paikkaa liian korkealla, joten korjattu YLE TV1:ksi.
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Niin ja lisätään nyt että JYP taitaa olla tänään aika suuressa roolissa Ylen tv-ohjelmassa Puoli Seitsemän. Eli JYPistä juttua kakkosella tänään klo 18.30.

Eikun nimenomaan ykkösellä johon tuo Bbirdin teaseri myös liittyy. Eli yksi ja sama ohjelma kyseessä. TV1 klo 18.30 siis.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Eikun nimenomaan ykkösellä johon tuo Bbirdin teaseri myös liittyy. Eli yksi ja sama ohjelma kyseessä. TV1 klo 18.30 siis.

Joo tarkoitinkin että liittyy tuohon Birdin linkkiin, vähän huonosti ilmaisin vain asian. Ja lisäksi korjasin oikean kanavan edelliseen viestiini.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Ei helvetti, unohdin koko ohjelman! Noh, toivottavasti ilmestyy tuonne Yle Areenan puolelle jossain vaiheessa.

Et ole ainut joka unohti! Eiköhän se aikanaan Areenaan tosiaan ilmesty...
 

janbo

Jäsen
Ei helvetti, unohdin koko ohjelman! Noh, toivottavasti ilmestyy tuonne Yle Areenan puolelle jossain vaiheessa.

Onnittele itseäsi! Ei jumaliste.. 25 minuuttia jauhettiin sontaa käsilaukuista ja Anna Abreu oli vieraana "siis niinq kyl mä oon niinq tosi syvällinen niinq ja jos joku ei diggaa mun mageet musaa ni so what niinq", sen jälkeen parin minuuttia JYPiin liittyen. Tuo 2min teaser-pätkä oli ehkä jopa parempi, kuin se kuvamateriaali, mitä äskeisessä ohjelmassa.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ei helvetti, unohdin koko ohjelman! Noh, toivottavasti ilmestyy tuonne Yle Areenan puolelle jossain vaiheessa.

Viestin lähetysajasta päätellen olisit vielä kerennyt katsomaan JYP-pätkän alusta asti :). Areenaan tulee aika pitkällä viiveellä, tuskimpa ennen yheksää tulee näkyviin. Skippaa ainakin 25min ohjelman alusta, se on vasta niin lopussa.

No, ehkä pienoinen pettymys oli tuo pätkä. Teaserista saattoi odottaa parempaa. Tuossa keskityttiin lähinnä kyselemään JYPin sekä playoff-kevään muotivärejä. Lähinnä tuosta pätkästä tarttui vaan miltä näyttää JYPin vieraskoppi. No en kuitenkaan valita, mieluummin lyhyt ja "turha" pätkä kuin ei mitään ohjelmaa.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Viestin lähetysajasta päätellen olisit vielä kerennyt katsomaan JYP-pätkän alusta asti :)

Itseasiassa kattelin ohjelmaa jonku 10 minsaa, mutta luulin että pätkä oli jo menny koska reilut 5 minsaa oli ohjelma-aikaa enää jäljellä. Teaserin perusteella sain kuvan, että kyseessä olisi pidempikin pätkä.
 

Ändy78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, keväisin ei sympatiaa muille
Essi Keskinen ja Peliuutiset la 19.3

Ei sanasta sanaan, mutta sisältö oikein: " Toivoisin JYPin edes kotona hyökkäävän railakkaammin. Ajettaisiin kahdella päädystä kiinni ja yksi hyökkääjä varmistelisi. Tuommoisella pelillä en itse ostaisi kausikorttia JYPin kotipeleihin".

JYP 2010-11
Eniten tehtyjä maaleja kotipeleissä
Eniten pisteitä kotipeleissä

Joko Essi on kujalla tai sitten olen minä:)
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tuo pukukoppidokkari tuli tänään uudelleen leikattuna ja pidempänä versiona tuossa TV2: urheilulauantai lähetyksessä heti ampumahiihdon jälkeen. Tosin informaatioarvo oli edelleen melko minimaalinen.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Ei sanasta sanaan, mutta sisältö oikein: " Toivoisin JYPin edes kotona hyökkäävän railakkaammin. Ajettaisiin kahdella päädystä kiinni ja yksi hyökkääjä varmistelisi. Tuommoisella pelillä en itse ostaisi kausikorttia JYPin kotipeleihin".

JYP 2010-11
Eniten tehtyjä maaleja kotipeleissä
Eniten pisteitä kotipeleissä

Joko Essi on kujalla tai sitten olen minä:)


Antaa Essin pitää kiinni TPS kausikortista...ehkä ne välttää karsinnat ensivuonnakin. Itse ostaisin JYPin kausikortin jos asuisin edes 100km etäisyydellä Hippokselta. Onneksi Radio Jyväskylä kuuluu netissä!
 

Baldrick

Jäsen
Tää uus Hurrikaani viisu soi Radio JKL:llä voittolauluna. Hyvää vaihtelua.
 

Theone

Jäsen
Ei sanasta sanaan, mutta sisältö oikein: " Toivoisin JYPin edes kotona hyökkäävän railakkaammin. Ajettaisiin kahdella päädystä kiinni ja yksi hyökkääjä varmistelisi. Tuommoisella pelillä en itse ostaisi kausikorttia JYPin kotipeleihin".

JYP 2010-11
Eniten tehtyjä maaleja kotipeleissä
Eniten pisteitä kotipeleissä

Joko Essi on kujalla tai sitten olen minä:)

Lähinnä Essi kai tuossa viittaa tuohon JYPin erittäin puuduttavaan ja tylsään pelisysteemiin. Itse olen samoilla linjoilla Essin kanssa ja juurikin tuon takia kausikortti on jäänyt hankkimatta. 30 peliä tuota olisi jo aivan liikaa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lähinnä Essi kai tuossa viittaa tuohon JYPin erittäin puuduttavaan ja tylsään pelisysteemiin. Itse olen samoilla linjoilla Essin kanssa ja juurikin tuon takia kausikortti on jäänyt hankkimatta. 30 peliä tuota olisi jo aivan liikaa.

En kyllä ymmärrä miten JYPin pelisysteemi kotona on puuduttava. Vieraspeleissä se kyllä sitä on, mutta omasta mielestäni kotona kaukana siitä. Mitä JYPin pitäisi tehdä, että pelisysteemi ei olisi puuduttava ja tylsä (kotipeleissä)? Kertokaa se tyhmälle.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Onko tuota eilistä JYP pätkää näkyvissä areenassa? Itse en löydä prkl!

Tuskinpa vaan, sillä se tuli vaan taukoviihteenä tuossa eilisessä pikässä urheilulähetyksessä.
 

Handyy

Jäsen
Itse olen samoilla linjoilla Essin kanssa ja juurikin tuon takia kausikortti on jäänyt hankkimatta. 30 peliä tuota olisi jo aivan liikaa.
Olet vain mennyt tähän "JYP pelaa tylsää kiekkoa" -miinaan.

Kuudetta vuotta istun samalla paikalla ja tämä kausi on ollut aivan huikeaa hyökkäyspään tykitystä ja mielettömän hienoja maaleja. Tai ehkä vain tykkäämme erilaisesta jääkiekosta, mutta ainoa mikä joistain peleistä on tehnyt tylsän, on ollut vastuksen puute (eli peli on ratkennut liian aikaisin). Kotona 114 tehtyä maalia 30 ottelussa, eli vajaa 4 ottelua kohden. Eniten koko liigassa. No hyvä kuitenkin, että joku toivoo JYPin hyökkäävän vielä railakkaammin, mutta on kyllä sitten samalla aikalailla kujalla :)

En myöskään ole minkään liigajengin nähnyt karvaavan systemaattisesti vastustajan maalin takaa, joka on kerrasta toiseen päätynyt JYPin eduksi, kun vastustaja on joutunut roiskaisemaan kiekon äkkiä pois.
 

Theone

Jäsen
Olet vain mennyt tähän "JYP pelaa tylsää kiekkoa" -miinaan.

Valitettavasti en, ehkä tosiaankin pidämme vain erilaisesta kiekosta. Tulee tuota käytyä runkkarin aikana 10-15 kertaa ihmettelemässä mutta en ole tuosta vielä kovinkaan viihdyttävää saanut kuin satunnaisesti.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Valitettavasti en, ehkä tosiaankin pidämme vain erilaisesta kiekosta. Tulee tuota käytyä runkkarin aikana 10-15 kertaa ihmettelemässä mutta en ole tuosta vielä kovinkaan viihdyttävää saanut kuin satunnaisesti.

Vai oliskohan kenties tässä se merkittävin tekijä, että sinä et ole JYP-fani, kun taas kausikortin ostajat normaalisti ovat...
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Pitääkö tässä nyt oikeasti tulla sanomaan ääneen, että se pelin viihdyttävyys on katsojan silmässä? Yllättävästi JYPin kannattajat viihtyvät, kun joukkue voittaa. Jotakuta miellyttää neutraalinakin katsojana tiukka ja tarkka puolustuspelaaminen, jotkut haluavat nähdä enemmän yltiöpäistä hyökkäämistä ja virheitäkin (Serie A vs. La Liga).
 

Theone

Jäsen
Vai oliskohan kenties tässä se merkittävin tekijä, että sinä et ole JYP-fani, kun taas kausikortin ostajat normaalisti ovat...

Tuskin tällä on lopulta edes niin suurta merkitystä kuin sinä luulet. Viihdyttävä lätkä on aina viihdyttävää lätkää, pelasi sitä sitten kuka vain. Kyllähän tuosta aika moni JYP-kannattajakin on narissut ja varmasti osalla on jopa kausikortti taskussa ja osa kuulemma kuuluu myös tuohon huutosakkiin. Toki, he eivät varmaankaan sitten aitoja JYP-faneja ole ja tuskin kuuluvat tuohon huutosakkiin kun eivät osaa rumpuja soittaa... eiku...

Tästä tähän, loppukoon osaltani ikuisuus väittely siitä mikä on viihdyttävää hokia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös