JYPin mediaketju

  • 1 797 695
  • 7 860

Stam1na

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP! Vaajakosken Pelikaanit! Barcá!

Volcan M.

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tästä asiasta oli radiossa juttua aikaisemminkin. Ainakin viime tiistaina Tyni hehkutti juuri tuota Immosen juttua. Tarkoituksena siis mainostaa D hirvityksen ottelutapahtumaa ja samalla paikalla on siis tuo jääkiekkoliiton rekka jossa on erilaisia jääkiekkoon liittyviä muistoesineitä kuten nyt esimerkiksi Kanada-malja, Torinon hopeamitali, 95 maailmanmestaruusmitali, jne.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Dufvan ja Alatalon mietteitä pelitahdista ja peliohjelmasta..

Dufva: Hyvä kun jaksetaan varusteet pukea päälle

Eläköön höpöhöpö-tour ja leijonapaita!
Pitäis vissiin lisätä vielä että eläköön liigan sarjaohjelma? JYPillä näitä sarjapelejä on ollut paljon verrattuna useampaan joukkueeseen niin ongelmat kasaantuvat.

Ei ketään kuitenkaan vissiin pakoteta pelaamaan EHC-turnauksessa?
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Pitäis vissiin lisätä vielä että eläköön liigan sarjaohjelma? JYPillä näitä sarjapelejä on ollut paljon verrattuna useampaan joukkueeseen niin ongelmat kasaantuvat.

Ei ketään kuitenkaan vissiin pakoteta pelaamaan EHC-turnauksessa?

Ai ei vai? Satuitko huomaamaan millä HV 71-joukkuetta uhkailtiin, jos se ei päästä pelaajiaan höpöhöpö-tourille? Loukkaantumisten varjollahan näitä poisjääntejä tulee, seurat eivät näemmä voi kieltää pelaajiaan pelaamasta turhake-turnauksissa.

Toivottavasti JYPin avainmiehet myös "loukkaantuvat" ennen jouluista Moskovan reissua.

JYP on pelannut 1-2 peliä enemmän kuin muut (pl.Jokerit ja Kärpät), merkittävä ero? Ja itse on ymmärtääkseni hinguttu näitä perjantaipelejä, joten sieltä lienee turha syytä hakea, jota minun mielestä Dufva ei tuossa jutussa teekään.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Toivottavasti JYPin avainmiehet myös "loukkaantuvat" ennen jouluista Moskovan reissua.
Tuskin tähän on sen suurempaa tarvetta, mikäli päävalmentaja Jukka Jalonen on sanojensa takana. Hän nimittäin mainitsi ennen Karjala-turnausta, että Moskovaan lähtevä ryhmä tullaan kokoamaan käytännössä toisilla pelaajilla, mitä kotiturnauksessa käytetään.

Eli jos yksi pelaaja JYP:stä mukaan lähtee, niin hyvä on. Muut saavat ladata akkujaan rauhassa joulunalustunnelmissa kotonaan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ai ei vai? Satuitko huomaamaan millä HV 71-joukkuetta uhkailtiin, jos se ei päästä pelaajiaan höpöhöpö-tourille? Loukkaantumisten varjollahan näitä poisjääntejä tulee, seurat eivät näemmä voi kieltää pelaajiaan pelaamasta turhake-turnauksissa.

Toivottavasti JYPin avainmiehet myös "loukkaantuvat" ennen jouluista Moskovan reissua.

JYP on pelannut 1-2 peliä enemmän kuin muut (pl.Jokerit ja Kärpät), merkittävä ero? Ja itse on ymmärtääkseni hinguttu näitä perjantaipelejä, joten sieltä lienee turha syytä hakea, jota minun mielestä Dufva ei tuossa jutussa teekään.
Lähinnä ajattelin näitä pelaajien kannalta. Jokainen pelaaja joka ei halua pelata näitä pelejä saa itse ihan vapaasti kieltäytyä. Toki sillä voi olla seurauksia mahdollisia MM-kisoja ajatellen... Käsittääkseni kuitenkin liigapelaajat nimenomaan haluavat pelata näitä pelejä.Dufva, omien sanojensa mukaan, tarjosi näille maajoukkuemiehille huilia KalPa-pelistä mutta kenellekään ei kelvannut. Kyllähän se minulle kertoo että pelaajat haluavat pelata. Jos on noin väsynyt, niin harjoituksista lienee olla lupa poissa kunhan valmentajan kanssa asiasta keskustelee. Miksei tätä mahdollisuutta ole käytetty? Tai mistäs minä tiedän vaikka olisikin.

Lähinnä tuota merkittävää eroa ajatellessani mieleen tuli juuri Jokerit, Kärpät ja HIFK. Ainoa samoissa määrissä oleva joukkue on Tappara ja missäköhän kohdalla sarjataulukko tuo joukkue majailee? Siihen nähden pirun hyvin on pullat uunissa... Mutta tämä ketju lienee hieman väärä näille jutuille. Hei, tänään oli Keskisuomalaisessa mainos siitä ensi keskiviikon D-hirvityksen tapahtumasta. Hernekeitto maksaa euron. Sinne!
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Ensi kesän NHL:n varaustilaisuuden ensimmäiset scouting-listat ovat ilmestyneet, ja JYPin osalta Suomen kenttäpelaajien lista näyttää seuraavalta:


Joo, ja Tshekkien puoleltä löytyi tuttuja nimiä, kuten Dolezal ja Gudas. Onko nämä meidän parinkymmenen vuoden takaisten tshekkitähtien poikia? (ovat syntyneet -90 ja -91)
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Joo, ja Tshekkien puoleltä löytyi tuttuja nimiä, kuten Dolezal ja Gudas. Onko nämä meidän parinkymmenen vuoden takaisten tshekkitähtien poikia? (ovat syntyneet -90 ja -91)
Radko Gudas ilmeisesti on, koska Keskisuomalaisen keväisen haastattelun mukaan Leo Gudasilla on 18-vuotias jääkiekkoa pelaava Radko-poika. Dolezalillakin on ainakin yksi jääkiekkoileva poika, 1985 syntynyt Jiri Dolezal jr. (ks. Sekalaisia kysymyksiä jääkiekosta -ketju). Ondrej Dolezal tosin edustaa samaa joukkuetta (Slavia Praha) kuin nuorempi Jiri Dolezal ja vanhempikin lopetti kyseisessä seurassa uransa.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avoimien ovien päivästä on materiaalia Kiekko-Keskisuomalaisessa:

Täytyy sen verran vain kommentoida, että loistava tapahtuma, upea joukkue, kruununa päälle pikkuveljen selvä kotivoitto sarjakärjestä. Uskon, että kaikki tykkäsivät. Faneillehan tätä touhua kuitenkin loppupeleissä tehdään, ja sitä tänään palkittiin.
 

Handyy

Jäsen
Täytyy sen verran vain kommentoida, että loistava tapahtuma, upea joukkue, kruununa päälle pikkuveljen selvä kotivoitto sarjakärjestä. Uskon, että kaikki tykkäsivät. Faneillehan tätä touhua kuitenkin loppupeleissä tehdään, ja sitä tänään palkittiin.
Täysin samaa mieltä. Menin pyörimään hallille hyvissä ajoin ja katselemaan miten tuo tapahtuma on toteutettu. Etenkin ne pikkujunnut olivat niin täynnä intoa, kun halli oli täynnä esikuvia jotka olivat vielä heitä varten sinne roudattu. Toivottavasti näitä järjestetään tulevinakin kausina!
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Tänään ilmestyneessä Pohjalaisessa on kahden jutun verran Filip Riskasta asiaa. Tiivistelmän lukea ilmaiseksi Pohjalaisen sivuilta, mutta koko jutun lukeakseen on piipahdettava lähimmässä kirjastossa tai ostettava lukuoikeutta Pohjalaisen etusivun linkistä (1,5 e/24 h). Ensimmäisessä jutussa haastattelussa on Riska, joka kertoo mietteitään tämän kauden JYPistä ja uransa varhaisemmista vaiheista. Toisessa jutussa ääneen pääsevät Riskan lisäksi Dufva ja miehen pari aikaisempaa valmentajaa Sportista ja Jeppiksestä eli Mikko Manner ja Teemu Levijoki.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä RD!

Yleensä olen aviomen tiedotuspolitiikan kannattaja, mutta tästä olen täysin samaa mieltä RD:n kanssa. Vertaus tavallisen työntekijän suojaan sairastapausasiassa on oikeutettu, kukapa meistä haluaisi vaikka lukea lehdistä, että:

1) Tuotantopäällikkö Matti Möttösen reisiluu paukahti, kun kaatui kännipäissään pikkujoulujen jatkoilla. Matti missaa tämän päivän YT-neuvottelut tähystyksen takia.

2) Myyntineuvottelija Sirkka Seppäsen pää on kipeä. Stressin laukaisema lievä migreeni, lääkärit epäilevät. Sirkka on sairauslomalla 2 viikkoa, joten häntä ei nähdä myynnin palavereissa lähiviikkoina.

3) Kirurgimme Pekka Jantunen on saanut pahan vatsapöpön lomamatkallaan Thaimaassa. Jotakin muutakin reissulta lienee matkaan tarttunut, koska Pekka vierailee sukupuolitautien polikliniikalla tänään. Edellisistä johtuen siirrämme Pekan leikkausjonoa parilla viikolla eteenpäin.

On siis melko ymmärrettävää, että RD on asiasta tätä mieltä. Mielestäni sairastelut ja loukkaantumiset kuuluvat yksityisyyden suojan piiriin, oli kyseessä sitten lätkäduuni tai muu duuni.

Jupa
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tämä artikkeli voi herättää jo keskusteluakin:

Dufva: Pelaajien vammoista vaiettava

Tätähän JYP on harrastanut jo pitkään, joten sinällään yllätyksenä ei tule.

Ihan perusteltuahan tuo on, ettei pelaajan epikriisiä tartte sentään iltapulujen kanteen latoa, riittää kun antaa jonkun ennusteen pelikuntoon palaamisesta. Tiedä sitten, pitääkö tuota varten lakeja sorvata, eiköhän riittäis, että seura vaan ilmottaa medialle, ettei tästälähin saata julkisuuteen pelaajiensa sairaskertomuksia, kommentoi ainoastaan mahdollista poissaoloajan pituutta tai kentille paluun ennustetta.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Yleensä olen aviomen tiedotuspolitiikan kannattaja, mutta tästä olen täysin samaa mieltä RD:n kanssa. Vertaus tavallisen työntekijän suojaan sairastapausasiassa on oikeutettu, kukapa meistä haluaisi vaikka lukea lehdistä, että:
Myöskin samaa mieltä. Lisäksi olen joskus arvostellut myös "palstatohtoreita", jotka levittävät tuolla sairastupa-osiossa tietoja, jotka eivät aina pidä edes paikkaansa. Osio on hyvä kunhan pysytään faktoissa, kuka on pois ja milloin on ilmoitettu palaavan, ei muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös