Nostellaan somea taas, aivan ylivoimaisesti hauskin video mitä tähän saakka on nähty! Muutaman vastaavan ulkomailta olin nähnyt jo aiemmin ja odottanut, että JYPin väki tekisi vastaavan. Timanttista!
Nostellaan somea taas, aivan ylivoimaisesti hauskin video mitä tähän saakka on nähty! Muutaman vastaavan ulkomailta olin nähnyt jo aiemmin ja odottanut, että JYPin väki tekisi vastaavan. Timanttista!
Joo jenkkilästä ymmärtääkseni tää on lähtöisin ja muodostunut aika äkkiä trendiksi ympäri maailmaa urheiluseuroissa. Tullut vastaan niin jalkapallon kuin jääkiekon puolelta näitä videoita muutamat aiemmin, mutta Suomesta en ollut itse vielä nähnyt yhtään.Tää sama tuli jokerien puolelle vastaan jo joku aika sit mut toimii joka tapauksessa :)
Trendi lähti jenkeistä liikkeelle, missä sometiimi kaivaa pelaajien nuoruudesta kuvan ja pyytää siihen nimmaria. Tarkoituksena (oletettavasti) löytää mahdollisimman hauskoja, erilaisia ja ehkä muistojakin herättäviä kuvia. Kokonaisuutena hauska setti.Ehdottomasti viihdyttävä video mut mikä tossa on pointtina? Vai onko mikään? :D
Jyväskylä ansaitsee kehittyä.
Mitä JYP on? Jalkapallolegenda Sir Bobby Robsonin kiteytystä mukaillen: ”JYP ei ole rakennukset, johtajat tai ihmiset, jotka on palkattu edustamaan sitä. Ei televisiointisopimukset, siirtopykälät, markkinointiosastot tai hallituksen aitiot. Se on meteli, intohimo ja yhteenkuuluvaisuuden tunne, Keski-Suomen ylpeys.”
Tässä on muuten loistava keino osoittaa tuki seuralle. Mielestäni JYP ja Jukka tämän juuri nyt ansaitsevat.Samantien lähti fanikaupasta tavaraa tilaukseen!
Nyt vielä vaatisi toimistolta nopeaa reagointia ja jonkinlaiset Hippos-paidat myyntiin. Joka tapauksessa fanikauppa oikea paikka osoittaa tukensa nyt.Tässä on muuten loistava keino osoittaa tuki seuralle. Mielestäni JYP ja Jukka tämän juuri nyt ansaitsevat.
Itse ainakin suuntaan välittömästi nettikauppaan ostoksille. JYP-shop
Joku "Hippoksen puolesta" paita tmv jos tulis, niin ostaisin. Vaikka pipokin tai joku joka näkyy. Siinä voi Päivi sitten Prisman kassajonossa ihailla sanomaa Hippoksen puolesta.Nyt vielä vaatisi toimistolta nopeaa reagointia ja jonkinlaiset Hippos-paidat myyntiin. Joka tapauksessa fanikauppa oikea paikka osoittaa tukensa nyt.
Seppänen ottanut viimein pään pois perseestä ja palautumassa siihen mitä oli kun JYP dynastiaa rakenneltiin? Erittäin hyviä ulostuloja nyt useita. Hienoa, helvetin hienoa!Toista kertaa saman päivän aikana nousee täältä hattu Seppäselle! Hyvää työtä!
Nyt kannetaan vastuuta ja Jukka päättäny, et täällä on köyhien turha alkaa vittuilee.Seppänen ottanut viimein pään pois perseestä ja palautumassa siihen mitä oli kun JYP dynastiaa rakenneltiin? Erittäin hyviä ulostuloja nyt useita. Hienoa, helvetin hienoa!
Juuri näin. Täältä lähti samantien JYP-pyyhe ja släbärit tilaukseen! Taistele jyppi, taistele Jukka!Tässä on muuten loistava keino osoittaa tuki seuralle. Mielestäni JYP ja Jukka tämän juuri nyt ansaitsevat.
Itse ainakin suuntaan välittömästi nettikauppaan ostoksille. JYP-shop
Varmaan ekana heittämässä sitten paidan pois mestaruusjuhlissa ja haluaa tiputtaa avauskiekkoa uudessa hallissa.Hyvä kannanotto! Yhden vinkuintiaanin ei pidä antaa lannistaa! Siinä oikein ojennettaisiin valtaa Päivittelijälle, jota varmasti ainakin vähän jypittää, kun tähän rumbaan lähti.
HIPPOSSIBLE! -tekstillä vaan ja Valtran keula kohti taivasta. Saa käyttää.Joku "Hippoksen puolesta" paita tmv jos tulis, niin ostaisin. Vaikka pipokin tai joku joka näkyy. Siinä voi Päivi sitten Prisman kassajonossa ihailla sanomaa Hippoksen puolesta.