Eiköhän tämä asia ole nimenomaan päinvastoin. Aiemmin noin, mutta viime vuosina rap on noussut tappajien, narkomaanien ja kovistelijoiden musiikiksi. Sitä en taas tiedä että minkä takia JYP tahdotaan tällaiseen yhdistää, mutta ihan sama se minulle on.
Minä taan en tiedä miksi rap-musiikkia halutaan yhdistää tähän kyseiseen biisiin, joka on enemmänkin tyyliltään 90-luvun eurohumppaa, päivitettynä nykyaikaisempiin soundeihin. Rap ja hip hop ovat jotain aivan muuta...
En tiedä tarviiko hallilla soittaa, mutta uskallan arvata, että jos menestystä tällä kaudella tulee, niin saattaapa jonkun kerran pukukopissa, bussissa tms. soida tuolla joukkueen sisällä tällainen biisi.
En usko, että tekijätkään tätä ovat tarkoittaneet hirmu vakavasti otettavaksi. Mutta oikealla huumorimielellä näin perjantai-iltana tämä on varsin hauska ja erityisesti tarttuva kipale. Eikä siihen tarvita mestariteosta! Johan sen on Lady Gagakin todistanut.
Routasydäntä tunnutaan kehuttavan kovasti, mutta kylläpä sekin on sellainen, että jos ei tykkää kyseisestä musiikkityylistä tai bändistä, niin ei sekään silloin kovin hyvältä kuulosta. Ja itse sentään melko paljon tykkään Sentencedistä, ja silti kyseinen biisi ei aiheuta mitään positiivista sanottavaa. Sentencedin huonoimpia biisejä koskaan! Itse ainakin mielummin kuuntelen vaikka "varastettua" Rock you like a hurricane:a...