Captain Slow
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Okei, kuka rupesi leikkuroimaan sipulia kesken kauniin kevätpäivän?
Mediatiimi yllätti nyt kyllä erittäin positiivisesti.
Herrat puhuvat täyttä asiaa.Keskisuomalainen Podcast: Mikä meni pieleen JYP? Sporttiraati paketoi hurrikaaniryhmän kauden ja pohti ensi kauden näkymiä
Hytönen, Korhonen, Teittinen ja Berg pohtivat mennyttä kautta - mm. Seppäsen lehdessä avautumiselle aika suoraa raippaa.
Tänäänhän tuli/tulee käsittääkseni Hurrakaanin pyörteissä jakso, jossa vieraana on Viitanen. Voipi tulla ihan mielenkiintoista tarinaa siinäkin. Joku aika sitten Viitanen kuvasi kautta sanalla katastrofi, jos JYP jää pudotuspelien ulkopuolelle. Mitä kertookaan nyt.
Kyllä! Ainoa oikeastaan, josta olen kannattajana eri mieltä oli se, kun JP totesi tyyliin "medialle sanotaan, mitä sanotaan ja oikeat asiat jutellaan kopissa". Tuosta minun mielestä unohtui se, että medialle puhumisen lisäksi tuossa puhutaan myös median välityksellä kannattajille ja yhteistyökumppaneille. Eli siinä mielessä en allekirjoita sitä, että medialle voi lätistä mitä vaan. Varsinkaan päinvastaista tilanteeseen nähden.Arvostus JP Hytöstä kohtaan nousi kyllä suuresti podcastin kuuntelun jälkeen. Suoraa puhetta ja uskalsi haastaa esimerkiksi Seppäsen lausunnot aika rajustikin. Eikös hän ole yhä JYPin osaomistaja, eli ovat periaatteessa yhtiökumppaneita?
Mediaketjussa on myös hyvä todeta, että podcast-mahdollisuudet JYPin ympärillä ovat nykyään näemmä erinomaiset. On seuran omaa Hurrikaanin Pyörteissä -podcastia, fanien Hockey Corner Podcast ja nyt vielä KSML:n omat kiekkojutut. Erinomaista myös se, että vaikka aihe on melko suppea (pääasiassa JYP), niin jokainen podcast pystyy antamaan omaa lisäarvoaan (seura - fanit - media).
Itse olen nähnyt JP:ssä johtajan ominaisuuksia aika pitkään. Niin jäällä kuin jään ulkopuolella.Kyllä! Ainoa oikeastaan, josta olen kannattajana eri mieltä oli se, kun JP totesi tyyliin "medialle sanotaan, mitä sanotaan ja oikeat asiat jutellaan kopissa". Tuosta minun mielestä unohtui se, että medialle puhumisen lisäksi tuossa puhutaan myös median välityksellä kannattajille ja yhteistyökumppaneille. Eli siinä mielessä en allekirjoita sitä, että medialle voi lätistä mitä vaan. Varsinkaan päinvastaista tilanteeseen nähden.
Uskon itsekin, että tätä tarkoitti. Kiinnitin myös huomiota JP:n viittaukseen itseensä "aloittelevana valmentajana". Tosin eikös se ollutkin jo jopa jossain nuorten maajoukkuekuvioissakin mukana?Ehkä JP tarkoitti, että medialle annetaan hieman nätimpi kuvaus asioista, mutta sisäisesti asiat käydään läpi huolella aivan pohjia myöten.
Sama osui minunkin korviin. Maju-kuvioista en ole varma, mutta JYP U20 osalta on mentori/valmentaja nimikkeellä.Uskon itsekin, että tätä tarkoitti. Kiinnitin myös huomiota JP:n viittaukseen itseensä "aloittelevana valmentajana". Tosin eikös se ollutkin jo jopa jossain nuorten maajoukkuekuvioissakin mukana?
Hieman ohi aiheen, mutta 100-vuotisjuhlakaudella olisi kyllä oikea paikka vedellä #15 kattoon.
Ei ole teaseria tarjota, erinäisten kiireiden takia ei olla keritty ns. ASIAN äärelle. Vielä.HCP:stä ei taida olla tullut aikoihin uutta jaksoa. Onko nimimerkillä @Ilopertti tiiseriä tulevasta?
Kiitos! Kirkkaana nuo muistot mielessä. Seppo Mäkelä oli just niin mulkero kuin muistelinkin. Aika moni mainoksissa esiintynyt firma on siirtynyt historiaan: Carrolls (paras hampurilaisketju!), SYP, Kansa, Tele, Kalpio, Saab, STS, Rabatti, ja viimeisenä: Laakkonen. Hirveitä koukkuja meni läpi silloin, siinä mielessä peli on parempaa nykyään. Gudas näyttää nykyään hitaammalta kuin muistan, Dolezalin peli on yllättävän modernia verrattuna muihin. Muistan kun istuin TPS:n aition vieressä ja kuinka Hantta Virta lyhyine mailoineen ja suurine suineen ärsytti älyttömästi. En tiedä, onko S.Koskelan numerovalinnassa vaikuttanut aiempi #22 Lasse Nieminen, mutta hyvin luistelevia molemmat ovat, tuli jo mieleen kauden aikana. Mika Paanasen joukkuekaveri ja täysnimikaima oli Aukissa tupakaveri. Naapuri Marko Virtanen teki kovaa duunia tuossa matsissa. Oli kyllä kova joukkue tuolloin Jypillä jäällä vaikka Kurkinen oli silloin Ruotsissa.Laitetaas vielä yksi.
Mulle ei ihan aukea, että miksi pidät tuota Viitasen haastattelua jotenkin huonompana kuin linkkaamiasi haastatteluita?Oli joo joku Viitasen podcast mutta se oli mitä oli vs nämä
Kokonaisuus. Lukon tj setti on paljon syvempi, sitten JR haastattelua ei ole ollenkaan (tai en löydä sitä). En linkannut M.Virtasen kausiyhteenvetoa kun se oli viime vuodelta, oletan että tämän vuotinen vielä tulee (siellä oli myös Sahlstedtin summaryt). Kuuntelin mielenkiinnosta tuon Kiven 19 minuutin setin ja toivoisin JR tekevän saman eli valottaisi asioita osaltaan.Mulle ei ihan aukea, että miksi pidät tuota Viitasen haastattelua jotenkin huonompana kuin linkkaamiasi haastatteluita?
Tämän voin allekirjoittaa kyllä, että minäkin olisin kaivannut valmennuksen puolelta yhteenvetoa.Kokonaisuus. Lukon tj setti on paljon syvempi, sitten JR haastattelua ei ole ollenkaan (tai en löydä sitä). En linkannut M.Virtasen kausiyhteenvetoa kun se oli viime vuodelta, oletan että tämän vuotinen tulee. Kuuntelin mielenkiinnosta tuon Kiven 19 minuutin setin ja toivoisin JR tekevän saman eli valottaisi asioita osaltaan.
Kuuntelin kanssa Viitasen osiota, mutta kaipaisin nimenomaan nimenomaan JYPltä päävalmentajaa ja tj summaammaan asioita ihan itse.