@ZayWest tässä vaiheessa kautta on niin paljon jälkiviisautta. JYP ei ole missään nimessä ollut tällä kaudella ennakkohypensä arvoinen, mutta itsekin kyllä laitoin JYPin aika paljon nykytilannetta parempaan kuosiin. Kauden aikana se sitten itselleni valkeni enemmän ja paremmin, kuinka huonosti tuo puolustus oli koottu. Kauden aikaiset reagoinnit olivat vajaita ja JYP ei pystynyt yllättäen Ruotsiin palannutta puolustajaa korvaamaan missään vaiheessa. Hyökkääminen oli kunnossa, mutta maalivahtipeli (ennen Veiniä) sekä puolustuspelaamisen kokonaisuus veivät aika lailla kaiken iskukyvyn.
Minä en ole tämän suhteen asiantuntija, mutta kenen vastuulla tuo sitten lopulta on? Itse varovasti kannattaisin Viitasen katsomista vielä ensi kauden. Nythän JYPillä on tämä kokemus tuoreena takaraivossa ja oma tunnelmani on se, että melkoinen määrä uusia puolustajia astelee Jyväskylään, kun 2.5. koittaa.
Minä en ole tämän suhteen asiantuntija, mutta kenen vastuulla tuo sitten lopulta on? Itse varovasti kannattaisin Viitasen katsomista vielä ensi kauden. Nythän JYPillä on tämä kokemus tuoreena takaraivossa ja oma tunnelmani on se, että melkoinen määrä uusia puolustajia astelee Jyväskylään, kun 2.5. koittaa.