Niin, juuri tämähän se ongelma on joka pitäisi JYPin paremmalla media ja some osaamisella korjata.
Siis mikä ongelma, kyllä ihmiset kenen kanssa olen jutellut ovat kartalla mitä seuran ympärillä tapahtuu että muutoksia tulee. Ilman some myllytystä ja kärrynpyörien heittoa.
Itse käytän somea, joka vuosi olen odottanut pelaaja sopimuksia kuten tänäkin vuonna. Enkä varmasti ole yksinäinen susi. Varmaan katson myös ensiviikon jutun reaali ajassa you tubesta, ilmoittaa he mitä tahansa, niin en tule villiintymään, enkä myöskään pettymään. Elokuussa sitten alkaa keskittyminen ja miettiminen kun jokainen joukkue on pelannut harjoitus pelejä mitkä on mahdollisuudet ja voimasuhteet joukkueiden välillä, silti tulevalla kaudella jotkut ylisuorittaa ja jotkut vetävät vihkoon kuten jokaisena kautena mitä olen kiekkoa seurannut. Tosin vuosi vuodelta kuluttamani aika jääkiekkoon pienenee.
Tällä keväällä on vielä edelleen suomen mestaruus ratkomatta ja joku ajatus ehkä siirtyy MM kisoihin mitä ei kyllä kiinnosta juurikaan olympiavuonna vaikka ne nyt suomessa pelataankin
Minun tyylisiä seuraajia on varmasti enemmän kuin jatkoaika aktiiveja, eikä sitä muuttaisi vaikka millainen some mylly JYPn taustalla suoltaisi vaikka päivittäin jotain ulos. Hetken se voisi kiinnostaa mutta siihen kyllä turtuisi yhtä nopeasti.
Uskon että tulevaisuudessa paikkakunnasta ja some touhusta riippumatta, Vastaavanlaisia Seuran kannattajia uskollisuudessa tulee olemaan vähemmän kuin mitä minä olin esim 90-luvulla jolloin kolusi joka ikisen koti ottelun ja murjotti tappioiden jälkeen, kiersi monia vieraspelejä ja hengitti JyP HT:tä, Nykyään on niin paljon muita vaihtoehtoja nuorille ja vanhemmillekin miten vapaa aikansa viettää ja hyvä niin.
Käydään katsomassa niitä täsmä pelejä paikan päällä, ja sitten kotona katsoo muita jos katsoo.
Varmasti niitä vastaavia on tulevaisuudessa mutta vähenemässä määrin. Kuten ei 50km hiihtäjätkään lopu, mutta huomattavasti vähemmän niitä on kuin 70/80 luvulla.