Niin jos tässä tarkoitetaan Happeeta niin niille Poju taitaa olla tehnyt biisin Hirvivaara.Jotenkin myös itseä hymyilyttää tässä se et sama herra tehnyt kannatusbiisin Pelicansille, muttei ilmeisesti mainitsemalleen suosikkiseuralle...
Aaa. My bad. Nostan käteni ylös virheen merkiksi.Niin jos tässä tarkoitetaan Happeeta niin niille Poju taitaa olla tehnyt biisin Hirvivaara.
Hirvivaara - YouTube
Juuri näin tässä on tainnut käydä. Vanha kunnon naistenhakkaaja on ottanut taas kerran muutaman liikaa ja saanut päähänsä elämää suurempia visioita. Nyt selvittiin henkisillä vammoilla ja eiköhän tuolta vielä joku anteeksipyyntö tule ja selitykset päälle. Itse olin siinä uskossa, että tämä itseään superstarana pitävä ukko olisi veivannut vihdoinkin korkkia kiinni mutta taisin olla väärässä.Äkkiseltään minulle tuli tuntuma että Poju on matkalla Rukalla ottanut nyt muutaman liikaa ja käsittänyt asioita väärin.
Itelle tuli kans hyvin positiivinen vaikutelma, jännä homma miten tollasesta lyhyestä pätkästä edes voi vetää johtopäätöksiä mutta näin se vaan on.Tuosta Tomasekin Youtube-videosta jäi hyvä fiilis kaverista. Puhuu erinomaista englantia, kuten osasin odottaakin. Oikein positiivisen oloinen tyyppi. Kehui itseään taitavaksi pelaajaksi, joka on juuri sitä, mitä häneltä myös toivotaan.
Ja Hubahan kaverin maahan toi, mikä ei yllätä yhtään.
Tuosta Tomasekin Youtube-videosta jäi hyvä fiilis kaverista. Puhuu erinomaista englantia, kuten osasin odottaakin. Oikein positiivisen oloinen tyyppi. Kehui itseään taitavaksi pelaajaksi, joka on juuri sitä, mitä häneltä myös toivotaan.
Tuosta Tomasekin Youtube-videosta jäi hyvä fiilis kaverista. Puhuu erinomaista englantia, kuten osasin odottaakin. Oikein positiivisen oloinen tyyppi. Kehui itseään taitavaksi pelaajaksi, joka on juuri sitä, mitä häneltä myös toivotaan.
Ja ilmeisesti äänienkin kanssa oli häikkää.Näistä syistä en ehtinyt itse tilaisuutta katsomaan livenä, mutta Jatkis-huhujen mukaan en menettänyt mitään. Ilmeisesti taas kerran kaatuivat yhteydet. Se on kyllä jännä että jokainen muksu osaa nykyään striimata omaa konsolipelaamistaan muiden katseltavaksi, mutta Euroopan seurajoukkueiden some-kuninkaaksi aikova joukkue ei saa yhtä lehdistötilaisuutta tulemaan livenä ulos.
Pakko antaa palautetta tämän päivän pressistä. Mielestäni aika onneton ajankohta julkistaa uusi päävalmentaja. Lätkäkansa tuijottaa MM-kisoja ja NHL:n playoffeja. Perjantaipäivä klo 16, porukka on luultavimmin matkalla töistä kotiin. Perjantaina osa saattaa myös olla jo viikonlopun menoissa.
Näistä syistä en ehtinyt itse tilaisuutta katsomaan livenä, mutta Jatkis-huhujen mukaan en menettänyt mitään. Ilmeisesti taas kerran kaatuivat yhteydet. Se on kyllä jännä että jokainen muksu osaa nykyään striimata omaa konsolipelaamistaan muiden katseltavaksi, mutta Euroopan seurajoukkueiden some-kuninkaaksi aikova joukkue ei saa yhtä lehdistötilaisuutta tulemaan livenä ulos.
Samassa tapahtumassa myös uuden maalilaulun esittely. Ilmeisesti sopua ei oo tullut... ja vaikka oiskin näin käynyt niin mun mielestä on ihan oikein jos näpäytetään takaisin Pojun suuntaan ja hänen musiikki menee boikottiin Lähitapiola Areenalla.Nyt on sitten jännä juttu, Poju kieltää oijoijoin huudatuksen ensi kaudella. Lähde KSML. Kuka tässä perseilee niin on asia erikseen.
Ilmeisesti sopua ei oo tullut... ja vaikka oiskin näin käynyt niin mun mielestä on ihan oikein jos näpäytetään takaisin Pojun suuntaan ja hänen musiikki menee boikottiin Lähitapiola Areenalla.
Ikävä homma, mielestäni JYPillä oli yksi sarjan parhaita maalilauluja. Olisi kiva tietää taustat tälle biisin vaihtamiselle. Kielsikö Poju oikeasti tuon biisin käytön, vai näpäyttikö JYP vain Pojua? Kuten jo aiemmin kommentoin, Pojun käytös oli aika naurettavaa huomion hakemista.JYPin 18-19 - kauden kickoff-tilaisuus 30.5 klo 17 alkaen areenalla. Ymmärsinkö oikein tiedoitteesta, ns. kolmospaitakin esitellään tuolla?
Samassa tapahtumassa myös uuden maalilaulun esittely. Ilmeisesti sopua ei oo tullut... ja vaikka oiskin näin käynyt niin mun mielestä on ihan oikein jos näpäytetään takaisin Pojun suuntaan ja hänen musiikki menee boikottiin Lähitapiola Areenalla.