No olipa outo uutinen. Tosin enpä minä siitä nähnyt kuin otsikon. Jos joku tunnukset omaava voisi laittaa referaattia?
Jos uskotaan tämän ketjun spekulaatioita, niin hassulle kuulostaa mikäli Poju on vetänyt herneet nenään ainoastaan jostain Happeen pelin anniskeluista. Vielä hassummalle kuulostaa että äijä syttää siitä JYPiä. Olen muutekin pitänyt Pojua kovana paikallisurheilun fanina, joten lievä pettymys kuulla mieheltä tämmöistä purnaamista.
Pojun itsensäkin kannalta pidän aika typeränä tuota linjausta. Kuten tässäkin ketjussa on sanottu, OI JOI JOI ei ole mikään Pojun oma biisi, kuten vaikkapa Hirvivaara tai Poika saunoo. JYPin ei siis tarvitse edes hylätä tuota OI JOI JOITA Pojun suutahtamisen myötä - sen kun pyydetään joku toinen artisti vetämään tuo maalirenkutus. Itse asiassa mielestäni tuo OI JOI JOI voisi kaivata jo hieman jonkinlaista päivitystä. Muistanko oikein että sama laulu korkattiin ekan kerran playoffeihin 2010, ja se on pysynyt sen jälkeen about koskemattomana? Minun tekisi mieli hieman kokeilla uusia tuulia biisin suhteen jo ilman Pojun protestejakin. Miltä kuulostaisi OI JOI JOI esimerkiksi Arja Korisevan, Timo Rautiaisen, Lost Societyn, FP:n tai Gettomasan versiona? Tässä vain ensimmäisenä mieleeni juolahtaneet keskisuomalaiset artistit.
Mikään ikävä nimenomaan Pojun versionnille ei minulla tule. Eiköhän tuon kykene joku muukin esittämään. Itse biisiä en todellakaan olisi kuoppaamassa, mutta joku versio 2.0 voisi olla pian paikallaan.