Mainos

JYPin kannattajatoiminta, fanireissut ja kimppakyydit kaudella 2024–2025

• 13 894
  • 127

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Ei se ole vieläkään suostumiskysymys. Kyseessä on tapahtuman järjestäjän direktio-oikeus.
Et siis oikeasti lue viestejä?

Toki sellainen vinkki, että direktio-oikeus julkisissa tapahtumissa ei päde niin tiukasti kuin normaalissa työelämässä. Varsinkin kun toimijat eivät ole järjestäjän alla työsuhteessa.

Minulle kuitenkin riittää puhuvan pään kanssa jankkaus, kaikki olennainen ylempänä on jo sanottu.

Viimeksi muokattu:

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Argumentit, Avtomobilist, FCV, Happee, JyP, Lohi
Toki sellainen vinkki, että direktio-oikeus julkisissa tapahtumissa ei päde niin tiukasti kuin normaalissa työelämässä. Varsinkin kun toimijat eivät ole järjestäjän alla työsuhteessa.
Hyvä pointti tämäkin, vaan ei liity aiheeseen. Aiheen mukainen oikeus sillä tapahtuman järjestäjällä on, etkä pääse siitä totuudesta mihinkään. Siltikään seura ei tule rajoittamaan sananvapautta. Nykyään on sen verran hyvä pössis, parempi kuin koskaan, kannattajilla toimiston suuntaan että mitään kiusantekosensuuria seuran suunnalta ei ole tulossa. Rutiinitarkastukset materiaalin ja retoriikan suhteen ja homma on hanskassa. Nuo talutusnuorasetit voit jättää pois.

(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Joo en ymmärrä mikä tarve täällä on jollain maalittaa kannattajaryhmää.
Kyse ei ole maalituksesta vaan ihan perustellusta pohdinnasta. Itse en ymmärrä asiasta uhriutumista, varsinkin kun olen useaan otteeseen sanonut, että jos se molemmille osapuolille ok sillä sitten mennään.

Suosittelen aktiiveille yleisesti viestinnän parantamista.

Viimeksi muokattu:

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se yhteisöllisyys ei sitten yhteisen uhan edessä kauaa kestänytkään tänä vuonna.
Juu sanotaanko nyt vaikka näin, että ei varsinaisesti tule yllärinä se, miltä suunnalta tuota juttua nyt tulee. :D

No, vapaus on jokaisella vedellä omia johtopäätöksiään ja päättää että se on totuus, mutta Hurrikaanisydän ei ole, eikä tule olemaan missään talutusnuorassa. Ei, vaikka sitä toistelisi täällä miten paljon ja miten "dramaattisesti" tahansa.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Juu sanotaanko nyt vaikka näin, että ei varsinaisesti tule yllärinä se, miltä suunnalta tuota juttua nyt tulee. :D

No, vapaus on jokaisella vedellä omia johtopäätöksiään ja päättää että se on totuus, mutta Hurrikaanisydän ei ole, eikä tule olemaan missään talutusnuorassa. Ei, vaikka sitä toistelisi täällä miten paljon ja miten "dramaattisesti" tahansa.
Huvittavaa juuri toinen aktiivi valitti olemattomasta maalittamisesta ja sitten toinen aktiivi tulee tekemään sitä varsin suoranaisesti. Muutenkin varsin outo heitto, kun minä olen varmaan ollut tämänkin palstan yksi isompia HSn toiminnan puolustajia niin aktiivina kuin myöhemmin ei aktiivina.

Edelleen en ymmärrä uhriutumista päivän selvässä asiassa. Kokoajan kyse on ollut riskistä ja mahdollisuudesta joutua seuran tossun alle. Tätä jos ei ymmärrä on outoa.

Järjestävän tahon henkilöiden tai materiaalin poistaminen ja mahdollisen ennakkosensuurin ero pitäisi myös olla varsin selvä. Kuten myös ilmaisunvapaus.

Eiköhän jokainen toivo aktiivista ja kasvavaa kannattajakuntaa kuten viime vuosina mielestäni toiminta mennytkin hienosti eteenpäin ja siitä kiitos nykyisille aktiiveille.

Sensijaan risuja voi ihan syystä antaa varsinkin viimeaikojen hyökkäävästä viestinnästä niin ulos kuin sisälle päin. Yleisesti se öyhötys, uhriutuminen ja toisien syyttäminen kritiikin jälkeen ei ole toimiva pelikirja rakentaa yhteisöllisyyttä ja positiivista virettä.

Kaikkea hyvää kuitenkin HSlle ja sen aktiiveille jatkossakin, toivottavasti homma edelleen kasvaa se on kaikkien etu.

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Argumentit, Avtomobilist, FCV, Happee, JyP, Lohi
Sensijaan risuja voi ihan syystä antaa varsinkin viimeaikojen hyökkäävästä viestinnästä niin ulos kuin sisälle päin. Yleisesti se öyhötys, uhriutuminen ja toisien syyttäminen kritiikin jälkeen ei ole toimiva pelikirja rakentaa yhteisöllisyyttä ja positiivista virettä.
Näytä mulle yksikin esimerkki tästä.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edelleen en ymmärrä uhriutumista päivän selvässä asiassa. Kokoajan kyse on ollut riskistä ja mahdollisuudesta joutua seuran tossun alle. Tätä jos ei ymmärrä on outoa.
En tiedä mistä uhriutumisesta puhut. Täällä on nähdäkseni nyt yritetty kertoa varsin selvästi, että mitään talutusnuoria ei ole olemassakaan. Sinä saat niin ajatella, jos se jotenkin helpottaa, mutta älä toista sitä siinä toivossa, että se muuttuisi faktaksi.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
En tiedä mistä uhriutumisesta puhut. Täällä on nähdäkseni nyt yritetty kertoa varsin selvästi, että mitään talutusnuoria ei ole olemassakaan. Sinä saat niin ajatella, jos se jotenkin helpottaa, mutta älä toista sitä siinä toivossa, että se muuttuisi faktaksi.
Niin edelleen nämä on eriasioita.

Talutusnuorassa olemisen riski korostuu tällä ratkaisulla, se toteutuuko riski aika näyttää.

Riski on kuitenkin ihan fakta, jos ja kun seura hyväksyttää tulevat tuotokset ja siitä on helppo askel periaatteessa muihinkin myönnytyksiin.

Toivottavasti riski ei kuitenkaan konkretisoidu koskaan. Sen olemassa olon tunnustaminen ei pitäisi kuitenkaan ottaa kenenkään tai minkään egon päälle.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti riski ei kuitenkaan konkretisoidu koskaan. Sen olemassa olon tunnustaminen ei pitäisi kuitenkaan ottaa kenenkään tai minkään egon päälle.
Noin kapeasti ajattelemalla riski talutusnuorassa olemiseen on jokaisella kannattajaryhmällä. Riskejä voi olla vaikka minkälaisia, toinen asia on, kuinka todennäköistä niiden toteutuminen on. Tässä tapauksessa pyöritään siellä promillen hujakoilla.

Egon kanssa tällä ei ole pätkääkään tekemistä, minä puutuin tähän siksi, että toistat omana faktanasi jotain talutusnuora-paskaa, millä ei totuuden kanssa ole mitään tekemistä.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Noin kapeasti ajattelemalla riski talutusnuorassa olemiseen on jokaisella kannattajaryhmällä.
Kyllä jos seura saa päättää asioista, oli ne sitten mitä hyvänsä.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Luin viimeisimmät viestit. Päällisin ajatus on luokkaa "Mitä vittua nyt taas".

Varmaan se että ei oltaisi reagoitu tähän mitenkään, oltaisiin saatu myös seuran talutusnuorassa olemiseksi. Ja sen mitä oon ymmärtänyt sivusta, niin seuran ja kannattajien kanssa vuoropuhelu toimii "ihan OK".

Pitäisköhän mennä jo eteenpäin, alkaa myötähäpeämittari olla punarajalla.

Suosikkijoukkue
JYP
Hurrikaanisydän ei ole ollut, eikä tule olemaan missään talutusnuorassa. Toimimme seurasta irrallisena kannattajaryhmänä, jolla on oikeus ja mahdollisuus tarpeen mukaan osoittaa myös kritiikkiä. Minkäänlaista sensuuria ei ole tarkoitus toteuttaa, eikä seura ole meille sellaisia vaatimuksia myöskään esittänyt.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Anteeksi nyt vain mutta täytyy olla herkkä jos ottaa tunteisiin kun joku ”haistattelee”. Varsinkin kun siihen itse asiassa on ihan oikea syy. Ei se ehkä ihan fiksuin tapa ole mutta kenenkään ei kuuluisi loukkaantua siitä. Eipä se itse Päivikään ole fiksusti käyttäytynyt niin eiköhän hän kestä yhdet isommat haistattelut.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
KooKoo vs TPS
  • 2.26
  • 4.15
  • 2.72
SaiPa vs Tappara
  • 2.52
  • 4.15
  • 2.40
K-Espoo vs Kärpät
  • 2.32
  • 4.30
  • 2.80
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy