JYPin kannattajatoiminta, fanireissut ja kimppakyydit kaudella 2024–2025

• 8 628
  • 59

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Osaako täältä kukaan sanoa, että onko mahdollisesti 11.1 tulossa hämeenlinnaan isompaa reissua? Itse tässä hämeenlinnan lähellä asuessa oon menossa katsoo pelin, niin kyselen vaan :D
On tulossa! Järjestetään hotellimatka 10-11.1. Mikkeli+Hämeenlinna. Tarkalleen 82 lähtijää, eli täysi kapasiteetti on kasassa, ollut itseasiassa jo hyvän tovin! Siellä nähdään!

edit. Täysi kapasiteetti siis hotellin takia, Mikkelin Hotelli Uusikuu täynnä JYPin kannattajia tuolloin.

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan suurjoukkue Jyp
On tulossa! Järjestetään hotellimatka 10-11.1. Mikkeli+Hämeenlinna. Tarkalleen 82 lähtijää, eli täysi kapasiteetti on kasassa, ollut itseasiassa jo hyvän tovin! Siellä nähdään!

edit. Täysi kapasiteetti siis hotellin takia, Mikkelin Hotelli Uusikuu täynnä JYPin kannattajia tuolloin.
Noni mahtavaa! Itse siis hurauttelen kotoa autolla hämeenlinnaan!

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
@Hurraa voi muistaa paremmin, muistaakseni sinä tuon teit, eikä ollut minun Vaasan ateljeessa tehty @Captain Slow kanssa
Kyllä tämä tehtiin muistaakseeni loppuun, mutta koskaan ei päästy käyttämään. Päijät-Hämeen pakolaiset.

Muistaakseni oli Lambert, Lahtinen, Siikonen jos oli neljäs siinä varmaan oli Lintuniemi vaikka hän ei periaatteessa Päijät-Hämeestä olekaan vaikka Pelicansista tuli

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Argumentit, Avtomobilist, FCV, Happee, JyP, Lohi
Juu löytyy hylättyjen keppien nurkasta. Oli covid-aikoja ja sitten kun olisi voinut ottaa matkaan, ei ollut ajankohtainen. Toinen holdiin jäänyt keppi oli Napapiirin pantterille.

Kannattajatoiminta antaa ja ottaa. Ja sitten vain ottaa.

Viimeksi muokattu:

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Juu löytyy hylättyjen keppien nurkasta. Oli covid-aikoja ja sitten kun olisi voinut ottaa matkaan, ei ollut ajankohtainen. Toinen holdiin jäänyt keppi oli Napapiirin pantterille.

Kannattajatoiminta antaa ja ottaa. Ja sitten vain ottaa.
Pantteri keppi ehkä visuaalisesti (omasta mielestäni) parhaita (karhukoplan, Ekin ja Ramin ohella), sääli ettei kerennyt käyttöön ja Pantteri karkasi muualle.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
13.11. peliin ajan Tampereelta. Kaikki matkan varrelta mahtuvat kyytiin. 4 hlö max

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy