Jäähallilla tai esim sitten Leijonat TVMistä näitä pelejä näkee?
Ei nyt ihan hyvin mene U20… Toki tätä kirjoittaessa erä jäljellä (tilanne 2-6) mutta ykkösmoke (Leinonen) kiukuissaan luistellut vaihtoon ja matkalla lyönyt vastustajaa mailalla jaloille, josta on saanut sitten tietysti käytösrangaistuksen. Kaikki toki mahdollista vielä kun jatkoon tarvii kolmea voittoa mutta pahoin pelkään että junnuillakin kesäloma kutsuu pian.
Leinoselle vois mun mielestä antaa siinä mielessä synninpäästöä, että kahteen vuoteen ei ole kaveri ollut ehjänä varmaan hetkeäkään. Ei voi olla vaikuttamatta pelaamiseen ja itseluottamukseen, ihmettelin miksi peluutettiin niinkin pitkään vaikkei saanut yhtään kunnon torjuntaa. Itseluottamus on kyllä aivan nollissa.JYP oli jäätävän huono tänään. Leinonen, Varga, Pulkkinen. Ylimielistä paskaa. TPS organisoitu joukkue ja JYP ei. TPS oli ihan kaikessa parempi tänään.
Leinoselle vois mun mielestä antaa siinä mielessä synninpäästöä, että kahteen vuoteen ei ole kaveri ollut ehjänä varmaan hetkeäkään. Ei voi olla vaikuttamatta pelaamiseen ja itseluottamukseen, ihmettelin miksi peluutettiin niinkin pitkään vaikkei saanut yhtään kunnon torjuntaa. Itseluottamus on kyllä aivan nollissa.
Vargasta ja Pulkkisesta samaa mieltä, mutta lisäisin tuohon vielä Huovilan surffaillut selkä suorana.
Katsoisin enemmän Huovilan kohdalla puolustamisesta yms pelattuja liigapelejä niissä ihan aktiivisesti fyysisien rahoitteidensa puitteissa pelasi aktiivisesti myös puolustussuuntaan.Huovila on pelannut kaikki näkemäni u20-pelit tuolla tyylillä. Luistelee käytännössä pelkästään ylöspäin ja on helposti huonoin hyökkääjä puolustussuuntaan jonka olen itse nähnyt. Pitkä matka liigapelaajaksi Huovilalla.
En kyllä nähnyt liigapeleissäkääm Huovilalta minkäänlaista puolustamista. Seisoskeli selkä suorana B-pisteen yläkaarella ja anto pakkien viivassa touhuta omia, samoin muiden vastapuolen pelaajien.Katsoisin enemmän Huovilan kohdalla puolustamisesta yms pelattuja liigapelejä niissä ihan aktiivisesti fyysisien rahoitteidensa puitteissa pelasi aktiivisesti myös puolustussuuntaan.
Totta joka sana. Vaatimustasoa pitää nostaa tuon asenteen osalta, sama taitaa koskea koko tuota kolmikkoa kenestä puhumme. Vaikka aina pitäisi olla kivaa niin usein se elämä ei niin mene. Edes urheillessa.Huovila on pelannut kaikki näkemäni u20-pelit tuolla tyylillä. Luistelee käytännössä pelkästään ylöspäin ja on helposti huonoin hyökkääjä puolustussuuntaan jonka olen itse nähnyt. Pitkä matka liigapelaajaksi Huovilalla.
Totta joka sana. Vaatimustasoa pitää nostaa tuon asenteen osalta, sama taitaa koskea koko tuota kolmikkoa kenestä puhumme. Vaikka aina pitäisi olla kivaa niin usein se elämä ei niin mene. Edes urheillessa.
Enkä mä nyt varsinaisesti noita junnuja tuomitse, enemmänkin ihmettelen tuota valmennuksen tekemistä. Tuntuu ettei tuohon puututa milläänlailla, ennemminkin palkitaan lisäämällä peliaikaa. Voihan se olla, että sitten erätauoilla taikka kopissa muutoin asiasta keskustellaan. Se vaan ei näy pelissä milläänlailla tai ei ainakaan mun silmiin ole osunut.Joo aika perinteistä junnustarojen egoilua. Silloin kun peli kulkee niin aivan pitelemättömiä mutta kun ei kulje niin ovat sitten tappion takuumiehiä. Aika monesta muustakin vastaavasta on kasvanut kunnon pelimies. Miettii vaikka millainen Pekka Jormakka oli junnuna ja on nyt liigajoukkueen kapteeni.
Se Huovilankin pelaaminen ja nimenomaan puolustuksesta varastaminen johtuu vain ja ainoastaan valmennuksen toiveesta, se on haluttu pelityyli/tapa.Enkä mä nyt varsinaisesti noita junnuja tuomitse, enemmänkin ihmettelen tuota valmennuksen tekemistä. Tuntuu ettei tuohon puututa milläänlailla, ennemminkin palkitaan lisäämällä peliaikaa. Voihan se olla, että sitten erätauoilla taikka kopissa muutoin asiasta keskustellaan. Se vaan ei näy pelissä milläänlailla tai ei ainakaan mun silmiin ole osunut.
Minä kyllä näin, tosin käytännössä aina hävisi kaksinkamppailut yms fyysisten rajoitteiden takia. Asenne oli kuitenkin kunnossaEn kyllä nähnyt liigapeleissäkääm Huovilalta minkäänlaista puolustamista. Seisoskeli selkä suorana B-pisteen yläkaarella ja anto pakkien viivassa touhuta omia, samoin muiden vastapuolen pelaajien.
No jos se tosiaan valmennuksen toive niin vielä vähemmän häntä henkilökohtaisesti arvostelen, en vain voi käsittää miksi näin halutaan. Näyttää vain hölmöltä, kun kaveri surffailee selkä suorana siihen saakka kunnes oma jengi on kiekossa kiinni ja kyllähän tuo ns. neljällä puolustaminen on vähän vaikeampaa kuin viidellä. Menkööt tähän samaan omituisuuteen jatkoksi mitä organisaation puolella on viime vuosina touhuiltu. *hymiöSe Huovilankin pelaaminen ja nimenomaan puolustuksesta varastaminen johtuu vain ja ainoastaan valmennuksen toiveesta, se on haluttu pelityyli/tapa.
No jos se tosiaan valmennuksen toive niin vielä vähemmän häntä henkilökohtaisesti arvostelen, en vain voi käsittää miksi näin halutaan. Näyttää vain hölmöltä, kun kaveri surffailee selkä suorana siihen saakka kunnes oma jengi on kiekossa kiinni ja kyllähän tuo ns. neljällä puolustaminen on vähän vaikeampaa kuin viidellä. Menkööt tähän samaan omituisuuteen jatkoksi mitä organisaation puolella on viime vuosina touhuiltu. *hymiö
Turusen valmennus haluaa vahvistaa ennemmin vahvuuksia kuin heikkouksia, sillä heikkoudet kuulemma helpommin korjattavissa kuin vahvuuksia tehostaa myöhemmin. Hieman boksin ulkopuolelta ajattelua, mutta en suoraan tyrmää ihan hyvää jälkea Antti tuolla tehnyt.Ei tämmöinen voi olla minkään valmennuksen saate kentälle. Joskus aikoinaan, kun vielä oli puna kone, muistan tämmöistä legendaa olleen, että joku sen ajan supertähdistä oli junnuna niin ylikylän herra, että se istui pelit muuten viltissä, mutta jos tarve oli, niin päästettiin tekaisemaan tarvittavat maalit ja takaisin vilttiin. Ei kuulemma muut olisi saaneet oppia kehittyäkseen, jos olisi kaverin annettu pelata kuten muidenkin.
Eli en usko, ja jos totta on, en ota uskoakseni mitä kuulen.