Juu muistin, että se oli YLEn jutussa, jossa Topi Nättinen oli asiantuntijan roolissa, mutta muotoilin tyhmästi viestiin. Korjasin.Topi Nättinen kertoi huhun ettei jatka 20v valmentajana. No ei pitänyt Nättinen tiedot paikkaansa
Juu muistin, että se oli YLEn jutussa, jossa Topi Nättinen oli asiantuntijan roolissa, mutta muotoilin tyhmästi viestiin. Korjasin.Topi Nättinen kertoi huhun ettei jatka 20v valmentajana. No ei pitänyt Nättinen tiedot paikkaansa
Tässä nähdään hyvin konkreettisesti, miksi huhuja ei kannata aina uskoa vaikka huhun painaisi lehteen ”joukkuetta lähellä oleva” aito kiekkoasiantuntija.Topi Nättinen kertoi huhun ettei jatka 20v valmentajana. No ei pitänyt Nättinen tiedot paikkaansa
Olihan tämä taas hyvä muistutus siitä, että ei "asiantuntijoihinkaan" voi sokeasti luottaa - saati sitten kaikkiin nimimerkkien takana esiintyviin paltalaisiin. En meinaan usko, että sopimuksesta on vuorokaudessa päästy yhteisymmärrykseen, vaan se on ollut jo sovittuna ja nyt Nättistä näpäyttäen julkaistiin.
Tätä olen miettinyt muutamaan otteeseen kun on tylyttänyt JYPiä julkisesti.Joskus on myös hyvä pohtia mitkä ovat Nättisen motiivit. Olisikohan jäänyt jotain hampaankoloon?
Tätä olen miettinyt muutamaan otteeseen kun on tylyttänyt JYPiä julkisesti.
Tästä olin kuullut huhuja aiemmin, harmi että tämä huhu vaikuttaa pitävän paikkansa. Eipä toki yllätä, JYP junioreissa määritelty tyyliin aina keneen panostetaan jo d-junnuissa.
Tässä tulee kyllä tän päiväistä uutisointia lukiessa vähän mieleen et ei kyllä yhtään yllätä enää jos nykyiset ja tulevat sukupolvet lähialueella haluaa edustaa ihan jotain muuta seuraa, kuin JYPiä. Samalla myös miettii et miten ihmeessä tälläisellä sekoilulla tuo pääsarjatason (liiga)seura on vielä pystyssä?Onneksi omat mukulat ovat vetäneet junnupolun Diskoksessa, en oikein ole tuota JYPin touhua ikinä ymmärtänyt ja tästä syystä menivät jo pieninä naperoina Diskokseen.
Tästä olin kuullut huhuja aiemmin, harmi että tämä huhu vaikuttaa pitävän paikkansa. Eipä toki yllätä, JYP junioreissa määritelty tyyliin aina keneen panostetaan jo d-junnuissa.
Kysehän ei siis ole siitä, että tuolta myllystä ei tuo kärki selviytyisi läpi vaan siitä, että panostus menee nimenomaan tuohon kärkeen. Tässä tapauksessa sitten on ilmeisesti kerrottu satuja ja muutettu sitten suunnitelmaa lennosta. Tiedotus ja tuo kolmen päivän aikataulu ei kyllä vaikuta kovinkaan pitkälle mietityltä tavalta hoitaa asioita.Onhan tuolta jo pitemmän aikaa lopulta hyviä yksilöitä tullut, että selkeästi junioritoiminta on toiminut. Tosin tuntuu että alkanut unohtua että tuo junioritoiminta vanhempiin rakentaa melkein koko JYP organisaation jalustan, että jos siellä paljonkin tyytymättömiä vanhempia heijastuu se kyllä koko organisaatioon.
Ei ole tuo se koppi..Lisäksi huhujen mukaan U16 ei pelaa sitä nykyaikaista peliä. Itse tosin olin tuon jo nähnyt silmällä, mutta nyt sain vahvistuksen asiaan luotettavalta taholta. Olisiko tuo sitten se koppi mihin KÖK sai sen porttikiellon?
Syystä että?Mikäli huhut hallilta tältä aamulta pitävät paikkaansa, ei seuran päävalmentajien potkijaiset jääneet tällä kaudella pelkkään Rautakorpeen. U18-joukkueen päävalmentaja Mikko Mäenpää potkittiin loppukaudeksi pihalle seurasta.
Tää olis mielenkiintosta tietää. Ensi kaudeksi siirtyy ainakin Diskos/KeuPa(? nimestä ei varmuutta) U20 päävalmentajaksi.Syystä että?
Urheilullinen meno ei ollut sitä mitä JYP-juniorit haki.Syystä että?
Pitääkö lukea niin, ettei suostunut Veken, Seppäsen ja HämäläisTommin kiekkolaboratorioon?Urheilullinen meno ei ollut sitä mitä JYP-juniorit haki.
Eiku just toisin päin..Pitääkö lukea niin, ettei suostunut Veken, Seppäsen ja HämäläisTommin kiekkolaboratorioon?