Sama. Vaikka Olkinuora <-> Voutilainen kieltämättä kuulostaa @rosvokonna'n maalailemalta downgradelta, on Voutilainen ainakin toisinaan pelaavaksi liigavahdiksi sopiva, ja mikä tärkeintä, Laurikaisen lähtökohdat ovat tulevaan erilaiset kuin ne olivat tähän kauteen enkä siksi näe kaksikkojen odotusarvoissa oleellista eroa.Ei minua ainakaan hirveitä jos Laurikainen on meidän ykkösmaalivahti ja Vode backup. Oikeastaan lähtötilanteena ei se minusta hirveästi eroa tämän kauden lähtötilanteesta.
Edellissivulla myös @Köpi'ltä hyvä viesti johon helppo yhtyä.
Olkinuoran esitykset Euroopassa eivät tarkoita sitä etteikö miehellä olisi vielä todistettavaa tosipeleissä. On eri asia onnistua muutamassa yksittäisessä matsissa viikkojen aikajaksolla kuin pysyä illasta toiseen ytimessä tiiviissä pudotuspelitahdissa.En minäkään aivan täysin ymmärrä tuota ratkaisua. Juuri ollaan saatu 1,5 vuoden projekti siltä osin maaliin, että Olkinuora on noussut ykkösvahdiksi ja pää näyttää kestävän tosipaikassakin. Noh, päästetään kaveri toiseen seuraan ja otetaan uusi arpa matkaan. Odottaisin jotain varmempaa hankintaa, jolloin ei tarvitsisi ensi kaudella jännittää riittävätkö maalivahdit mestaruuteen
Olkijussin ykkösvahdin statuksestakin mä olen eri mieltä. Jussilla on etulyöntiasema CHL-runin ansiosta, mutta vastapainoksi miehelle on mennyt säännöllisesti liian pehmeitä maaleja tämän kauden Liigassa jotta aloittavan maalivahdin paikan kuuluisi olla kiveenhakattu. Tandemipeluutus on toivottavasti valmennusjohdon edelleen valitsema linja.