28.10. menen ehdottomasti katsomaan Jokerit-Jyp -matsia. Tällöin on mahdollisuus myös bongata hallilla Ponkke Heikkinen ;)
Kokoontuuko JYP-henkistä porukkaa tänään johonkin ravintolaan Helsingissä katsomaan Ässät-JYPin Canal-lähetystä? Voin mä paikalliseenkin mennä, mutta riskinä on, että muut kannattavat Ässiä.
Kokoontuuko JYP-henkistä porukkaa tänään johonkin ravintolaan Helsingissä katsomaan Ässät-JYPin Canal-lähetystä?
Niin, saakos tuo Chelsea enemmänkin kannatusta?
Chelseaan olen menossa, kun olen näitä tupakkimiehiä ja kyseisessä paikassa tähän paheeseen suhtaudutaan sangen vapaamielisesti. Rööki-Anan fanipaita on päällä ja jonkin verran alkoholia veressä.
Chelsea tai Sports Academy, vielä vähän hakusessa... Mukaantuleva kaveri on Kerhofani, joten en tiedä, haluaako hän aktiivisen JYP-kannustuksen keskelle :)
No niin. Huomenna olisi tarjolla Canalilla JYP-Kärpät. Onko pk-seudun jengi kokoontumassa tuonne Chelsean suuntaan vai mikä on suunnitelma?
Chelseaan olisi tarkoituksena kokoontua taas pikkuporukalla. Hyvä meno viimeksikin oli, joten nyt voisi pistää vielä paremmaksi. Tosin JYP voisi avittaa vähän niistämällä kärpäset.