Kysymys kuuluukin, että miksei Immonen tee noita SM-liigassa?
Tekee kyllä, tai ainakin yrittää.
Juurikin samalla tyylillä Immonen on tehnyt liigassakin muutaman rankkarimaalin ja vielä useammin yrittänyt samaa. Tai no, muistan ainakin kaksi kertaa kun Jarkko on täysin vastaavanlaisen maalin tehnyt liigassa, kuin millä meni nyt sisään. Yrityksiä on paljon enemmän.
Totuus on vain niin karu, että rankkareiden ampuminen on vaikea paikka ja siinä onnistutaan yllättävän harvoin. Erikseen ovat sitten nämä rankkarispesialistit, joilta tuntuu onnistuvan varsin suurella prosentilla. Valko-Venäjän Antonenko on kyllä huikea kaveri rankkareissa.
JYPistä sen verran, että eipä ole nähty rankkarispesialisteja joukkueessa liikaa. Ilari Filppulalta nuo kyllä onnistuivat varsin hyvin silloin joskus. Itse olen kyllästynyt siihen, että Jakkea isketään aina rankkareissa kehiin, veikka mies ei siitä itse tykkää eikä ole niissä erityisen hyväkään. Toivottavasti ensi kaudella nuorille annetaan paikkaan rankkareissakin. H.Pesosen uskoisin nauttivan rankkareista ja löytyisi varmaan pari kikkaakin takataskusta.