JYPiin liittyviä unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

• 275 538
  • 1 683

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tietenkään kannattajien pidä olla itsestäänselvyys, mutta en oikein ymmärrä tuota ansaitsemista. Itse JyP Ht ei minua mitenkään "ansainnut" aikanaan. Olen jyväskyläläinen ja lätkä vei jalat alta jo 1980-luvulla Ja jyväskyläläinen jääkiekko seura oli sillon JyP HT. Se riitti. Ei menestyminen tai menestymättömyys minun kannattamiseen vaikuta. Kannatan JYP:iä vaikka sillä menisi hyvin, huonosti tai hyvin huonosti. Tottakai seurajohdolla pitää olla vastuu ja yritää tehdä parhaansa seuran menestymiseen. Välillä se onnistuu välillä ei. Se on urheilua!
Jos omalta kohdalta tähän saa kommentoida, niin itse näen asian siten, että monta vuotta on tullut seuraa kannatettua ja käytettyä rahaakin omassa mittapuussa ihan merkittävästi. Jos tuosta vastineena saa nähdyn kaltaista sekoilua, niin luottamus on mennyt ja äänestän jaloillani/ lompakolla. Nyt on organisaation tehtävänä palauttaa luottamus.

Sinänsä jännä, että vaikka JYP minulle niin tärkeä onkin, niin jopa ajatus rahan kaatamisesta tuonne kuvottaa. Omassa yksinkertaisessa päässä tuo vaan asettuu asentoon "rahoitetaan Seppäsen leikkiä" tai "helpotetaanpa vähän Jukan vastuunkantoa".

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Persson pelaa hyvin tänään eikä mokaa

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Taas odottaa ihan ”liikaa” peliä… Aikalailla aina nämä päättyy pettymykseen.

Josko tällä kertaa olisi toisin ja tulisikin voitto.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy