JYPiin liittyviä unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 223 500
  • 1 375

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kontiola harkitsee lopettamis päätöksen pyörtämistä. Nemon hyvä kaveri ja täällä ois selkeästi sentterin paikka auki. Ei muuta, kun tervetuloa :D
Olisi täsmälleen sitä mitä lääkäri määrää: sentteri joka osaa aloittaa pyörittää ylivoimaa. Eihän tuo ole edes vanha vielä, alle 40.

Ja mitä häh, edelliskaudella jossain Ilveksessä 51 pistettä? Ei mitään järkeä lopettaa noilla statseilla.

One more year, tänne vaan! Tampere on jo nähty.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Kyllä ei ole tämä ajatus vieläkään antanut rauhaa päässäni... Konna JYPiin olisi jotenkin täydellinen ratkaisu tässä kohtaa.

Minun mielestä homma jotenkin loksahtaisi hyökkäyksessä kohdalleen tuon myötä..

Puustinen - Konna - Turkulainen
Lahtinen - Estephan - Gardiner
Rooba - Christoffer - Siikanen
Vidgren - Koskela/Lassila/Perttu - Petman

No, jatkamme unelmointia! :)
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kyllä ei ole tämä ajatus vieläkään antanut rauhaa päässäni... Konna JYPiin olisi jotenkin täydellinen ratkaisu tässä kohtaa.

Minun mielestä homma jotenkin loksahtaisi hyökkäyksessä kohdalleen tuon myötä..

Puustinen - Konna - Turkulainen
Lahtinen - Estephan - Gardiner
Rooba - Christoffer - Siikanen
Vidgren - Koskela/Lassila/Perttu - Petman

No, jatkamme unelmointia! :)
Yhden keskushyökkääjän tosiaan kun saisi lisää, niin näyttäis koko paketti pirun hyvältä. Ei sen tarttis olla konna, jatkan haaveilua kilpailukykyisestä sentteristä ihan yleensä.
 

1000 Lakes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Jos huhut Konnan viime kevään ryyppyreissuista pitää yhtään paikkaansa ni onhan siinä hiukan riskiä mukana. Parhaillaan toki täysin ylivertainen ukko tässä sarjassa ja jos mies pysyisi raittiina ni kyllä kelpaisi!
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Olisko meillä joku jonka vois iskee laidasta keskelle ilman riskiä?Ässien entinen maalitykki Sebastian Wännström olisi vapailla markkinoilla. Yksi syvyyslaituri joukkueeseen ja joku nykyisistä keskelle. No vitsi vitsi.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Minä veikkaan että Niinistön Sauli tulee ennemmin Jyppiin keskushyökkääjäksi kuin Petri Kontiola
Itse en haaveile Niinistöä ratkaisuna JYPin sentteripulaan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Jos huhut Konnan viime kevään ryyppyreissuista pitää yhtään paikkaansa ni onhan siinä hiukan riskiä mukana. Parhaillaan toki täysin ylivertainen ukko tässä sarjassa ja jos mies pysyisi raittiina ni kyllä kelpaisi!
Laitetaan Konnalle kämppikseksi Lahtisen Seve katsomaan miehen peräään, ja ongelma ratkaistu!
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Likasanko ois pari vuotta nuorempi.
Mitä sitä valitsemaan, pistetään rahalla koreaksi ykkösketju muotoon:

Likasenkki - Pjutin - T. Pulkkinen

Auvitu ja vaikka meikäläinen pakeiksi, minä osaan ranskaakin ja mitä kaikkee. Gracias.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mitä sitä valitsemaan, pistetään rahalla koreaksi ykkösketju muotoon:

Likasenkki - Pjutin - T. Pulkkinen

Auvitu ja vaikka meikäläinen pakeiksi, minä osaan ranskaakin ja mitä kaikkee. Gracias.
Mä äänestän sua kans pakiks, ois kova. (Toivottavasti oot right)
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Mä äänestän sua kans pakiks, ois kova. (Toivottavasti oot right)
No nyt valitettavasti osui arkaan paikkaan, oon tylsä left ja vieläpä siniviivan tuholainen - mies joka tietää mitä tekee mutta ei toteuta. Mutta tuon vitjan takanahan ongelmia ei olisi, uusi sota pystyyn ja ketään ei kiinnosta enää, mitä siellä kaukalossa kikkailtiin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
No nyt valitettavasti osui arkaan paikkaan, oon tylsä left ja vieläpä siniviivan tuholainen - mies joka tietää mitä tekee mutta ei toteuta. Mutta tuon vitjan takanahan ongelmia ei olisi, uusi sota pystyyn ja ketään ei kiinnosta enää, mitä siellä kaukalossa kikkailtiin.
Eiks muute Markkasen Eero skulaa nykyään Gnistanissa?
Jotain hyötyä kai siitäkin olis, voitko kotiuttaa?
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Eiks muute Markkasen Eero skulaa nykyään Gnistanissa?
Jotain hyötyä kai siitäkin olis, voitko kotiuttaa?
Hoituu. Alun perin Kypärämäen ja Koivu/Lehtokadun poikia kuten minäkin, pistetään Lauri völjyyn samassa niin ei tartte arvailla.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Hoituu. Alun perin Kypärämäen ja Koivu/Lehtokadun poikia kuten minäkin, pistetään Lauri völjyyn samassa niin ei tartte arvailla.
Faija on könkkölästä, ikävä kyllä hän on myöskin kuollut. Parempi että se sit menis vaikka kolmosen keskelle.
Lauri pelaa laidassa.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suattaapi olla että Petri Kontiola jatkaa tai sitten ei jatka... jos jatkaa niinkuin luulen, niin onko tuleva seura HPK vai JYP tai joku muu, kas siinäpä pähkinä purtavaksi...?
 

pynski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suattaapi olla että Petri Kontiola jatkaa tai sitten ei jatka... jos jatkaa niinkuin luulen, niin onko tuleva seura HPK vai JYP tai joku muu, kas siinäpä pähkinä purtavaksi...?
Toivottavasti ei tule Jyväskylään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti ei tule Jyväskylään.
Tiedätkö jotain mitä me muut ei tiedetä? Vaikka Kontiolalla ei viime kaudella mennyt kaikki putkeen, niin teki kuitenkin yli 50 pistettä runkosarjassa. Aika painavat syyt pitäisi olla, että voisin suoraan toivoa ettei JYP tässä tilanteessa hanki Kontiolaa, mikäli siihen on mahdollisuus.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Kontiolan kaltainen sentteri olisi hyvässä kunnossa ollessaan Jypille tosi hyvä hankinta. Ei tarvitse välttämättä peluuttaa 60 ottelua, tekee pisteitä, ei maksa miljoonia, tuo joukkueeseen kokemusta... Jos JYP ei hanki vielä yhtä sentteriä, ei tarvitse kummoinen ennustaja olla sanoessaan, että ollaan ongelmissa kauden mittaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös