Ruohomaa ja Nättinen samalla laivalla, niin alkaa olla senttereitä sopivasti.Brynäsistä voitaisiin kyllä oma kasvatti Palve kotiuttaa Veinin lisäksi.
Ruohomaa ja Nättinen samalla laivalla, niin alkaa olla senttereitä sopivasti.Brynäsistä voitaisiin kyllä oma kasvatti Palve kotiuttaa Veinin lisäksi.
Ruohomaa ja Nättinen samalla laivalla, niin alkaa olla senttereitä sopivasti.
Toivotaan näin ;DOlikos Palvella sellainen puoliso joka nimenomaan vaatii että Palve muuttaa JYP.n?
Palve monivuotisella sopimuksella sisään, niin olisi riittävän kovat kärki KH - LH ja MV kiinnitettynä, ainakin paperilla. Puolustuksen kärkeä sitten odotellessa.Toivotaan näin ;D
Bachelor Alum Haley Ferguson Marries Hockey Pro Oula Palve in Las Vegas Ceremony — Complete with Elvis!
The couple has been dating since January 2020 and got engaged in May 2021people.com
Palaan tähän, jos ja kun Platt siirtyy muualle (Tappara), olisihan se hieno jos JYP lähes samanaikaisesti ilmoittaisi Palveen tulosta Jyväskylään monivuotisella sopimuksella.Palve monivuotisella sopimuksella sisään, niin olisi riittävän kovat kärki KH - LH ja MV kiinnitettynä, ainakin paperilla. Puolustuksen kärkeä sitten odotellessa.
Palaan tähän, jos ja kun Platt siirtyy muualle (Tappara), olisihan se hieno jos JYP lähes samanaikaisesti ilmoittaisi Palveen tulosta Jyväskylään monivuotisella sopimuksella.
ja sitten minä heräsin.
Perässä oltu, kuten aiemminkin sanonut, mutta ei minulla ole tietoa missä nyt mennään jos mennään, joten pitäydytään tässä ketjussa eikä huhuketjussa omalta osaltani.Saa nähdä, että pitääkö tuo huhu paikkansa, että yritykset alkaneet kerätä rahaa, että Palve JYPiin saataisi… Eikös Nikunkin kohdalla toimittu näin?
Aamen, toivottavasti ei sössitä toistamiseen Turkuun.Palve sisään ja nousu TOP 6.
Kyllä minullekin Palmu kelpaa useampi vuotisella sopimuksella sisään, mutta pääfokus toivottavasti yhä on Palveessa. Loppukauden sopimuksella Palmun sisääntulo olisi aivan päätöntä ja en jaksa uskoa, että Viitanen + Rautakorpi moiseen lähtisi.Palmu vaikuttaa vuoden sopimuksillaan enempi palkkasoturilta kuin suurelta sitoutujalta. En lähtis Jypinä uhraamaan kovin paljoa energiaa hänen hankkimiseensa. Kovalla rahalla loppukauden kiinnitykseen - ei kiitos!
Hieman sylettää jos/kun Helge Kuopiossa skulaa, mutta kestän tämän, jos Palveen kanssa homma saadaan maaliin. Kärkisentteriä joukkue enemmän kaipaa, kuin alaketjujen sentteriä, toki sekin olisi parempi kuin ei mitään.Samuel Heleniusta ollaan viemässä KalPaan..
No nyt lähti :D. Minä sentään laitoin tuon Penan päätteeksi oikean nimen perään.PS. Mun nimimerkkiä ei saa mainita lehdessä, koska on oikea nimi. Iskä ja äiti ei keksineet muuta.
JYP voittaa Raumalla Veltsun Lukon.
Nyt ollaan liigapörssissä tiukan paikan edessä. Vaihdanko Veinin Zagiin :)
Mä meen Veinillä, Jerryllä ja Nikulla edelleen. Kantava voima oli tänään, kuin myös viime jaksollakin.
Tai sitten vaihtaa Roobaan kun ajankysymys milloin maalihanat aukeaa :)
Siinä aukeamisessa vaan tuntuu kestävän...
Tämäkin haave nyt kaatui, kun Irving siirtyy SaiPasta HC Davosiinkun JYPiin siirtyisi SaiPan Aaron Irving joka toisi tullessaan kaivattua osaamista sekä leveyttä myös puolustuspäähän. Kyllä minulle toisaalta kävisi myös se, että tehtäisiin Tevez - Irving vaihtokauppa SaiPan kanssa, tämä ei ole kuitenkaan huhu ja siksi tämä ketju. Jatkakaa...
Aaron Irving at eliteprospects.com
Eliteprospects.com hockey player profile of Aaron Irving, 1996-03-03 Edmonton, AB, CAN Canada. Most recently in the Czechia with HC Sparta Praha. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Tämäkin haave nyt kaatui, kun Irving siirtyy SaiPasta HC Davosiin
Kyllä loppukaudeksi minulle vaihto Parkkinen - Westerholm käy. Puolustajia siellä ei kyllä ole minun mielestäni enää ketään sellaista jonka itse kelpuuttaisin, pidetään mieluummin Seppälä.Onkohan SaiPassa vielä jotain jäljellä jotka tänne voisi kelvata, vaihdossahan voisi vaikka Seppälä tai Parkkinen lähteä.