JYPiin liittyviä unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 220 261
  • 1 370

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ruohomaa ja Nättinen samalla laivalla, niin alkaa olla senttereitä sopivasti.

Ruohomaa taitaa olla tämän ketjun kamaa, mutta Palve, Nättinen ja Palmu saattaisi päästä jopa tuonne huhuketjuun jos kausi jatkuu yhtä huonosti. Nättinen taitaisi näistä olla juuri sitä mitä lääkäri määrää nykyjoukkueseen. Eli 3v sopimusta odotellessa Turkulaisen ja Vehviläisen jatkoksi.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin viime yönä oikeasti unta, että Rautakorpi jätti Liigalle virallisen valituksen koskien JYPin pelitapaa. Että sellaista jääkiekkoa ei saisi Liigassa pelata. Outo uni, jossa jo unen aikana tuntui siltä, että tässä ei ole nyt ihan kaikki kohdallaan.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Palve monivuotisella sopimuksella sisään, niin olisi riittävän kovat kärki KH - LH ja MV kiinnitettynä, ainakin paperilla. Puolustuksen kärkeä sitten odotellessa.
Palaan tähän, jos ja kun Platt siirtyy muualle (Tappara), olisihan se hieno jos JYP lähes samanaikaisesti ilmoittaisi Palveen tulosta Jyväskylään monivuotisella sopimuksella.

ja sitten minä heräsin.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Saa nähdä, että pitääkö tuo huhu paikkansa, että yritykset alkaneet kerätä rahaa, että Palve JYPiin saataisi… Eikös Nikunkin kohdalla toimittu näin?
Perässä oltu, kuten aiemminkin sanonut, mutta ei minulla ole tietoa missä nyt mennään jos mennään, joten pitäydytään tässä ketjussa eikä huhuketjussa omalta osaltani.

Toivoisin kuitenkin että yhteisymmärrykseen on päästy ja monivuotisella Palve tulisi sisään, mutta tämä ei ole huhu, tämä on vain toive.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Palve sisään ja nousu TOP 6.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Palmu vaikuttaa vuoden sopimuksillaan enempi palkkasoturilta kuin suurelta sitoutujalta. En lähtis Jypinä uhraamaan kovin paljoa energiaa hänen hankkimiseensa. Kovalla rahalla loppukauden kiinnitykseen - ei kiitos!
Kyllä minullekin Palmu kelpaa useampi vuotisella sopimuksella sisään, mutta pääfokus toivottavasti yhä on Palveessa. Loppukauden sopimuksella Palmun sisääntulo olisi aivan päätöntä ja en jaksa uskoa, että Viitanen + Rautakorpi moiseen lähtisi.

Ja Palmu tosiaan itse viime aikoina aika heikosti halunnut sitoutua mihinkään pidempään projektiin tai prosessiin.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Samuel Heleniusta ollaan viemässä KalPaan..
Hieman sylettää jos/kun Helge Kuopiossa skulaa, mutta kestän tämän, jos Palveen kanssa homma saadaan maaliin. Kärkisentteriä joukkue enemmän kaipaa, kuin alaketjujen sentteriä, toki sekin olisi parempi kuin ei mitään.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun Keskisuomalainen on todistetusti lukenut jatkoaikaa, niin voisiko arvoisa Keskisuomalainen ottaa vaikka Rönnin Jykän haastatteluun ja kysyä: Miksei selvistä rikkeistä vihelletä jäähyjä jääkiekon SM-liigassa? Ja Rönniä grillataan niin kauan kuin vastaa! Tämän jälkeen liigan linja muuttuu ja kaikki elivät onnelisina elämänsä loppuun asti.
Sit heräsin..
PS. Mun nimimerkkiä ei saa mainita lehdessä, koska on oikea nimi. Iskä ja äiti ei keksineet muuta.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
No nythän täällä on menoa... Mullakin tuo ensimmäinen osa on palkkää mielikuvitusta, mutta Raato on oikea nimi. Martikaisen Jarkko teki mun touhuista oikein biisinkin, "Raato raahautuu". No mutta asiaan...

Haaveena edelleen sija kuusi. Jouluinen, sopivasti koristeltu kuusi.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
JYP ottaisi tänään lappeenrannasta kolmen pisteen voiton ja sen lisäksi bussi täydentyisi yhdellä miehellä, kun JYPiin siirtyisi SaiPan Aaron Irving joka toisi tullessaan kaivattua osaamista sekä leveyttä myös puolustuspäähän. Kyllä minulle toisaalta kävisi myös se, että tehtäisiin Tevez - Irving vaihtokauppa SaiPan kanssa, tämä ei ole kuitenkaan huhu ja siksi tämä ketju. Jatkakaa...

 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
kun JYPiin siirtyisi SaiPan Aaron Irving joka toisi tullessaan kaivattua osaamista sekä leveyttä myös puolustuspäähän. Kyllä minulle toisaalta kävisi myös se, että tehtäisiin Tevez - Irving vaihtokauppa SaiPan kanssa, tämä ei ole kuitenkaan huhu ja siksi tämä ketju. Jatkakaa...

Tämäkin haave nyt kaatui, kun Irving siirtyy SaiPasta HC Davosiin

 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Onkohan SaiPassa vielä jotain jäljellä jotka tänne voisi kelvata, vaihdossahan voisi vaikka Seppälä tai Parkkinen lähteä.
Kyllä loppukaudeksi minulle vaihto Parkkinen - Westerholm käy. Puolustajia siellä ei kyllä ole minun mielestäni enää ketään sellaista jonka itse kelpuuttaisin, pidetään mieluummin Seppälä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös