Vastasin tuossa lainaamassasi viestissä vain jollekin joka pohti että Meeri voi puhua vain täyttä paskaa. Ja se ettei kestä paineita, ei tarkoita suoraan sitä että kiukuttelee. Joo, kyllähän se nähtiin että U20-kisat jännittivät, mutta oliko Veinin käytöksessä kisojen aikana sitten jotain mikä viittaisi kiukutteluun, mailojen rikkomista yms?Miten niin voi? Jokainen, joka katsoi u20-kisat, näki ettei Vehviläinen kestä paineita.
No kerro itse mikä motiivi Meerillä on lähteä tuollaisia kommentteja julkisesti kertomaan. Minä en keksi mitään muuta motiivia kuin ns päteminen, "minäpä tunnen Veinin ja tiedän missä mättää". Meerin syytökset ovat oikeasti aika vakavia, ja samalla Meeri osoitti että taitaa olla joukkuehengen suhteen aika paska joukkuekaveri. Nuo ovat sellaisia asioita jotka pitäisi pitää pukukoppien sisällä. Ei todellakaan huudella missään sosiaalisissa medioissa. Tai jos haluaa huudella internetissä omilla kasvoillaan, niin fine, mutta kannattaa varautua myös siihen että juttu leviää ja seistä sanojensa takana. Itse aloitti viestinsä sanoilla "sori vaan Veinin kaverit ja fanit, mutta pakko sanoa....". Noiden sanojen jälkeen on mielestäni ihan turha lähteä sitten ihmettelemään että mites tää mun kommentti nyt aiheutti noin paljon kohua. Voi vittu, joskus on fiksua pysyä hiljaa. Meeri ei ilmeisesti tätä tiennyt. Meerillä ei ollut tässä mitään voitettavaa, paitsi ne pari sekuntia julkisuutta kun pääsi Veiniä kommentoimaan.Että suljetussa ryhmässä sanottu asia on tehty siksi että "naama pysyisi pinnalla" ja saisi "lisää seuraajia"? Et sä ihan vakavissasi voi noin ajatella?
@Poropaimen en kanssa samaa mieltä siitä että hyvin vetää kaksikko Meeri Räisänen ja Noora Räty. Molemmilta todella epäurheilijamaista käytöstä kaukalon ulkopuolella.