Niin no, Tremblay ei kentällä ole ollut viikkoihin, joten eipä kai häntä voi syöksystä oikein syyttää...
Mutta koska jyp on nyt niin "tilassa", pitäisi kai hakea joitain positiivisia asioita.
Filppula 1+1, Hauhtonen 0+2, nämä kai nyt päälimmäisinä.
Jypin kannalta olisi toivottavaa, että hauhtosen maajoukkuepesti onnistuisi ja toisi Jannelle seurapeleihinkin lisää itseluottamusta, sitä jyp kyllä tarvitsisi tilanteeseensa.
Ja mikäli oikein olen ymmärtänyt, mistään joukkueen vahvistamisista on turha edes haaveillakaan (tähän muuten hassu pikku anekdootti: näin viime yönä kummallisen unen, josta muistan ainoastaan kohdan, jossa sain eteeni lapun, jossa oli jypiin joulun jälkeen tulevien vahvistusten nimet. Yksi oli tsekki, joka nimenä oli minulle tuntemeton, yksi liigassa tällä hetkelläkin pelaava pakki ja kotimainen peluri, jonka nimeä en enää myöskään muista. Unessa muistan olleeni tyytyväinen, ei mitään super Marioita, mutta selkeitä vahvistuksia joukkueeseen ja mietinpä siinä unessa, että tarkkaanpa on jyp-johto osannut tarpeen haarukoida. Muuta koko unesta en enää muista, vain tuon lapun. Voitte uskoa, että aamulla ihmettelin pitkään, että olipa kumma uni, vaan jos tuo toteutuisi voi, voi, mutta huomatkaa: kyseessä oli siis uni, ei edes huhu.), eli mahdollinen menestys lepää tämän rosterin varassa ja ihan heti mua ei saa uskomaan, että tuo paketti mihinkään merkittävään yltäisi jatkossakaan, enempi se on niin, kuten joskus joku viisas sanoi, että väärin kasattu.
Netissä ottelun aikana Tyni muuten mainosti, että Alatalo antaa erätauolla kaikille pelaajille joulutodistuksen, no striimaus ei ainakaan minulla pelitä erätauoilla, vaan sieltä tulee tauotta jotain muzak-tuubaa, eli te jotka kuulitte: referoisitteko ystävällisesti meille sudeeteillekin valmentajagurumme aivoituksia pelaajien suoritusten tiimoilta.
Itse ottelusta ei taida olla muuta sanottavaa kuin Tyniä lainaten: järkyttävää!